MacHeist software bundel*

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 2.052 views sinds 30-01-2008

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Topicstarter
En er is ook weer een bundel van MacHeist. Iets minder spanned dan de vorige keer, en helaas heb ik Pixelmator al (als iemand die wil hebben, ik wil graag CandyBar hebben ;)), maar het is op zich best een aardige bundel:

• 1password
• CoverSutra (nu al toegang tot versie 2.0)
• Cha-Ching (licentie geldt ook voor aankomende versie 2.0)
• iStopMotion
• Awaken (nu al toegang tot versie 4.0)
• TaskPaper
• AppZapper (licentie geldt ook voor aankomende versie 2.0)
• CSSEdit
• Snapz Pro X
• Pixelmator

Laatstgenoemde drie zijn op dit moment nog geblokkeerd, en komen vrij bij een x aantal verkochte bundels.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Dat is wel erg interessant, helemaal omdat ik er ook dit jaar weer applicaties inzitten die ik veelal minder legaal gebruik.

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-02 09:18
Idd, vooral CSSedit lijkt mij wel interessant, vooral omdat je die normaal alleen met cc kunt betalen.

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-02 10:28
messi schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 10:14:
Idd, vooral CSSedit lijkt mij wel interessant, vooral omdat je die normaal alleen met cc kunt betalen.
Bedoel je zon ding wat iedereen gratis kan aanvragen...?

Ik heb 4 van de apps al. Ik wacht even af of de rest geunlocked wordt.

Iemand geinteresseerd in Awaken, coversutra, 1password of appzapper? Die kan ik kado doen aan iemand namelijk ;)

[ Voor 14% gewijzigd door lowfi op 09-01-2008 13:21 ]

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik vind Cha-Ching, 1Password en Pixelmator interessant (CoverSutra ook maar die heb ik al). Ik ga wachten tot die laatste vrij komt.

edit:
Ik zie nu dat je nog een extra korting krijgt als je meerdere bundels aanschaft. Voor deze bundels kun je ook gewoon voor iedereen een apart mailadres en een aparte naam opgeven zodat de registratie van de apps gewoon persoonsgebonden is. Ik vind het wel interessant om dat samen met twee anderen te doen, het scheelt je toch weer ongeveer 11 euro! Prijs wordt dan 98$ voor 3 bundels.

[ Voor 60% gewijzigd door MrAcid op 09-01-2008 13:26 ]

• heuker
  • Laatst online: 08-02 23:06
edit

[ Voor 98% gewijzigd door heuker op 09-01-2008 13:59 ]

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
lowfi schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:07:
[...]

Iemand geinteresseerd in Awaken, coversutra, 1password of appzapper? Die kan ik kado doen aan iemand namelijk ;)
Je kan ook korting krijgen als je al een van de apps hebt..

• niket610
  • Laatst online: 04-02 13:41
[...]

Ik ben wel erg geinteresseerd in Coversutra. Vind het echt een geweldige app!
Dus bij deze houd ik me aanbevolen :)

• lowfi
Eswip schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 13:59:
[...]

Je kan ook korting krijgen als je al een van de apps hebt..
Dat zie ik anders nergens staan? Ik zie wel "Already own an app? Click to gift a license(s)" Niet "Already own an app? Click to get discount" :P

Verwijderd

Coversutra of pixelmator zou ik graag ontvangen, heb er zelfs nog wel iets voor over.

• Eswip
lowfi schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 14:11:
[...]

Dat zie ik anders nergens staan? Ik zie wel "Already own an app? Click to gift a license(s)" Niet "Already own an app? Click to get discount" :P
Hmm, iets te snel er overheen gelezen dan.. ;)

• ROkkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 15:11
Interessant, heb zelf ook al coversutra, appzapper en 1password. Wellicht interesse voor een prikkie?

• Fire_Bird
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-02 21:23
MrOrange schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 17:29:
Interessant, heb zelf ook al coversutra, appzapper en 1password. Wellicht interesse voor een prikkie?
Had nog geen van alle. Gebruikte coversutra wel maar was nog een demo.
Gelijk het pakketje maar aangeschaft :)

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:09
Ik heb de berichten even afgesplitst van Onmisbare tools / software - deel 4. Dat topic wordt anders wel erg vervuild :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

Nou, ik houd me aanbevolen voor Coversutra O-)

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-02 08:44
[...]

Lowfi, ik heb opzich wel interesse in Awaken :)
We kunnen vast wel praten over een tegenprestatie voor dat 'cadeau' ;)

Als je de bundel gaat aanschaffen, dat moet je uiteraard zelf beslissen

[ Voor 16% gewijzigd door rclahsen op 09-01-2008 18:50 ]

• Rensz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-07-2023
MrOrange schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 17:29:
Ik wil die 3 apps wel graag hebben voor een prikkie. ;)

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:49

Osxy

Holy crap on a cracker

MrAcid schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 13:20:
Ik vind Cha-Ching, 1Password en Pixelmator interessant (CoverSutra ook maar die heb ik al). Ik ga wachten tot die laatste vrij komt.

edit:
Ik zie nu dat je nog een extra korting krijgt als je meerdere bundels aanschaft. Voor deze bundels kun je ook gewoon voor iedereen een apart mailadres en een aparte naam opgeven zodat de registratie van de apps gewoon persoonsgebonden is. Ik vind het wel interessant om dat samen met twee anderen te doen, het scheelt je toch weer ongeveer 11 euro! Prijs wordt dan 98$ voor 3 bundels.
Ik ben wel geintresseerd in 3 bundels te kopen met 2 anderen :)
Scheelt toch weer :9

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

• Eswip
Ik denk dat ik deze bundle toch wel ga kopen.. Niet omdat er zoveel apps in zitten die ik echt wil ofzo, maar ze kunnen altijd handig zijn. Daarbij is het met de huidige dollar koest helemaal niet zo duur.. :)

• MrAcid
  • Niet online
osxy schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 19:01:
[...]

Ik ben wel geintresseerd in 3 bundels te kopen met 2 anderen :)
Scheelt toch weer :9
Ok, lowfi wilde ook meedoen, dus dan zijn we met z'n 3-en. Ik ga alleen zelf nog wel even wachten om te kijken wat de verwachting is wat er nog vrij komt. Het duurt nog 14 dagen dus ik stel voor dat we het even aankijken!

• Red
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Anders wil ik ook wel eventueel met de 2e serie van 3 bundels meedoen (mocht de eerste serie van 3 bundels volzitten).

En ook ik vind het verstandig om te kijken wanneer de volgende applicaties geunlocked worden....

* Red heeft overigens nog steeds plezier van de MacHeist bundle van vorig jaar.... vooral Textmate wordt hier (te)veel gebruikt

• ROkkie
Ik doe ook mee :)

• ROkkie
Rensz schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 18:53:
[...]

Ik wil die 3 apps wel graag hebben voor een prikkie. ;)
Ik moet nog wel meedoen met de heist, maar dat gaat zeker gebeuren. Maak er wat moois van zou ik zeggen en laat het me weten...

• messi
Zo, net maar ff aangeschaft. Omdat ik meedeed met macheist toch weer 6 dollar korting :P

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Ziet er goed uit! Als ik deze nu aanschaf, krijg ik dan eventueel Pixelmater er nog achteraf bij als er nog 3x5000 mensen bijkomen, of koop ik enkel hetgeen wat op het moment van het kopen unlocked is?

• messi
Nee, je krijgt dan later alsnog de licentie.

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

ik krijg 10$ korting omdat ik met Macheist mee deed, komen er nog meer missies aan of is het nu afgelopen?

Ik wil ook wel 3 bundels aanschaffen samen met wat anderen, msn is te vinden in mijn profiel

88.00 USD = 59.9926 EUR dus voor 20 euro per persoon dan, is dat goedkoop of niet :)

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:25

DoctorV64

Cosmopoliet

Het concept zal wel zo simpel zijn dat ik het niet snap.
Dus als ik mee wil doen met Royal, betaal ik die 20 euro en krijg alle 10 apps dus??
Zo ja dan moet ik even contact opnemen met Royal dus :D

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

• Eswip
DoctorV64 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 22:51:
Het concept zal wel zo simpel zijn dat ik het niet snap.
Dus als ik mee wil doen met Royal, betaal ik die 20 euro en krijg alle 10 apps dus??
Zo ja dan moet ik even contact opnemen met Royal dus :D
Ja.. tenminste, je krijgt er dus iig 7.. de andere 3 moeten dus eerst "unlocked" worden als meer mensen de bundel kopen.

• FL!PNEUS

FL!PNEUS

Let's rawk!

Topicstarter
Als jullie toch aan het afwachten zijn, wacht dan ook nog even tot het referral-systeem werkt, zodat jullie mij kunnen referren ;).

• Rensz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-07-2023
MrOrange schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 21:43:
[...]

Ik moet nog wel meedoen met de heist, maar dat gaat zeker gebeuren. Maak er wat moois van zou ik zeggen en laat het me weten...
Ik heb nog eens beter gekeken en ik ga voor alle programma's. :)

• MrAcid
  • Niet online
FL!PNEUS schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 05:38:
Als jullie toch aan het afwachten zijn, wacht dan ook nog even tot het referral-systeem werkt, zodat jullie mij kunnen referren ;).
Goed plan! :)

• lowfi
Na 1 dag zijn er 3000 bundles verkocht met nog zon 14 dagen te gaan. Ik verwacht dat pixelmator wel gehaald gaat worden.

• ROkkie
Rensz schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 07:41:
[...]

Ik heb nog eens beter gekeken en ik ga voor alle programma's. :)
Zeker doen, is de moeite waard :)

• MrAcid
  • Niet online
lowfi schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 13:26:
Na 1 dag zijn er 3000 bundles verkocht met nog zon 14 dagen te gaan. Ik verwacht dat pixelmator wel gehaald gaat worden.
Verwacht ik ook wel, mits ze de lat niet te hoog leggen natuurlijk. Ik denk dat er 15.000 verkocht moeten worden voor Pixelmator maar het zou ook 20.000 kunnen zijn.

• FL!PNEUS

FL!PNEUS

Let's rawk!

Topicstarter
MrAcid schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 14:07:
[...]

Verwacht ik ook wel, mits ze de lat niet te hoog leggen natuurlijk. Ik denk dat er 15.000 verkocht moeten worden voor Pixelmator maar het zou ook 20.000 kunnen zijn.
Dat moet ook allemaal flink haalbaar zijn. De eerste MacHeist had vijf dagen nodig om op de aantallen te komen waar ze nu na 24 uur al op zaten, en die zijn uiteindelijk uitgekomen op 17.000 bundels ofzo. Dus 20.000 moet echt wel haalbaar zijn. Ik denk dat deze bundel ook iets aantrekkelijker is omdat het allemaal wat handigere 'kleine dingetjes' zijn.

Begrijp me niet verkeerd, een bundel met Delicious Library, Newsfire, TextMate en RapidWeaver is briljant, maar een bundel met Awaken, CoverSutra, AppZapper, 1password en Cha-Ching is toch wat meer voor de gewone medemensch. Naar mijn gevoel dan.

• FL!PNEUS

FL!PNEUS

Let's rawk!

Topicstarter
Speed Download (een downloadmanager) is zojuist toegevoegd aan de bundel. Als je de forums doorleest, lijkt het erop dat dit niet de enige applicatie is die nog toegevoegd gaat worden.

• ROkkie
Er is een nieuwe applicatie toegevoegd, Speed Download...

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:49

Osxy

Holy crap on a cracker

MrAcid schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 19:19:
[...]

Ok, lowfi wilde ook meedoen, dus dan zijn we met z'n 3-en. Ik ga alleen zelf nog wel even wachten om te kijken wat de verwachting is wat er nog vrij komt. Het duurt nog 14 dagen dus ik stel voor dat we het even aankijken!
Ik heb ook de 10 dollar korting :) Dus ik zal de bestelling doen ;)

Email mij even (LowFi ook aub) naar msn adres in mijn profiel.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Royal schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 22:04:
ik krijg 10$ korting omdat ik met Macheist mee deed, komen er nog meer missies aan of is het nu afgelopen?

Ik wil ook wel 3 bundels aanschaffen samen met wat anderen, msn is te vinden in mijn profiel

88.00 USD = 59.9926 EUR dus voor 20 euro per persoon dan, is dat goedkoop of niet :)
Roy,

Ik heb je toegevoegd aan mijn msn, even contact over bundelaankoop gezamenlijk. Wordt nu wel steeds aantrekkelijker om het te kopen :D

Pixelmator is echt top :D

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-02 14:12

4POX

Everybody is wired

Wie heeft nog niet gewoon medestanders voor een triple aankoop?

Ik wil graag ook meedoen. En voor 20 euro al die mooie applicaties is zeker een koopje. Maar ik ga echt voor cssedit2. Ik gebruik het nu op de ali manier.

Naar wie kan ik die 22,49 euro naar overmaken ?

AKA Rinkel weblog

• Sephone
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-07-2023
Ik zou ook graag gebruik willen maken van deze actie.

Ik wil graag ook mee doen met een groepje van drie. Verder heb ik geen ervaring met creditcard etc. dus dat komt prima uit.
Dus wie kan ik PM'e voor evt gegevens uitwisselen ?!

b.v.d.

[ Voor 6% gewijzigd door Sephone op 10-01-2008 23:35 ]

 MacBook Pro Retine 15" 2,3 Ghz 16GB - iPad mini 16GB WiFi - iPhone 5 - Apple TV 2 - Airports

• Tofu
DoctorV64 schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 22:41:
[...]

Roy,

Ik heb je toegevoegd aan mijn msn, even contact over bundelaankoop gezamenlijk. Wordt nu wel steeds aantrekkelijker om het te kopen :D

Pixelmator is echt top :D
Ik heb hem ook toegevoegd, maar ben zelf nog niet veel online geweest. Extra korting is namelijk altijd tof! Wel tof dat die extra apps blijkbaar ook voor de mensen zijn die het al gekocht hebben. Veel meer extra apps gaan er volgens wel niet meer in hun layout passen :p

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-02 21:25
Sephone en Tofu voorzien. :)

[ Voor 97% gewijzigd door Z-Dragon op 11-01-2008 00:17 ]

^ Wat hij zegt.

• KrL
  • Laatst online: 00:21

KrL

Foto foto..

Hoe moet ik die 'locked bundles' zien ? Komen deze bij een x aantal bundels beschikbaar oid ?
Zoals ik het lees is die CSS edit juist alleen beschikbaar binnen de eerste 5000 bundles ?

• MrAcid
  • Niet online
KrL schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 23:44:
Hoe moet ik die 'locked bundles' zien ? Komen deze bij een x aantal bundels beschikbaar oid ?
Zoals ik het lees is die CSS edit juist alleen beschikbaar binnen de eerste 5000 bundles ?
Als er meer dan 5000 verkocht zijn wordt hij beschikbaar. Iedereen die de bundel aangeschaft heeft en aanschaft krijgt CSSedit er dan bij. Wanneer er in een later stadium nog meer mijlpalen behaald worden komen ook de andere applicaties voor iedereen die de bundel aanschaft beschikbaar. Het maakt dus in principe niet uit wanneer je de bundel aanschaft zo lang maar genoeg mensen hetzelfde doen, dan heb je aan het eind van de rit alle applicaties. :)

• Cain69
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-10-2024
hoe kan je dan voor 20euro die 7 apps kopen :S? ik begrijp het niet echt met wie moet ik dan mee kopen ?

• MrAcid
  • Niet online
Lees eens rustig het topic door voordat je begint te vragen.

• Kiff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-01 12:23
Ik zou ook graag willen meedoen met 2 andere personen. Nog iemand een 3e persoon nodig, PM/mail me dan maar! :)

• MarkvE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01-2025
Ik heb de bundel al aangeschaft, en binnen 24 uur zou de licensie voor Cha-Ching worden "gegenereerd". Maar op mijn persoonlijke licensie-pagina zie ik nog steeds staan dat ie moet worden gegenereerd, al 2 dagen. Maar nog steeds geen licensie. Weet iemand hier meer vanaf?

Vormkracht10

• MrAcid
  • Niet online
MarkvE schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:36:
Ik heb de bundel al aangeschaft, en binnen 24 uur zou de licensie voor Cha-Ching worden "gegenereerd". Maar op mijn persoonlijke licensie-pagina zie ik nog steeds staan dat ie moet worden gegenereerd, al 2 dagen. Maar nog steeds geen licensie. Weet iemand hier meer vanaf?
Even een mailtje naar de support sturen.

• combicart
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-11-2015
Er is zojuist een nieuw programma bijgekomen Speed Download

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Kiff schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:22:
Ik zou ook graag willen meedoen met 2 andere personen. Nog iemand een 3e persoon nodig, PM/mail me dan maar! :)
Kiff, wij zijn al met zijn tweetjes. Als wij een derde persoon hebben kost het ons 99 us$/3 p.p. :D

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

MarkvE schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:36:
Er is een issue bekend wat betreft het genereren van de serial van Cha-Ching, John (als in John "johnred" Casasanta, de 'baas' van Mac Heist én developer van het geweldige iClip ;) ) is bezig om ervoor te zorgen dat Midnight Apps (de ontwikkelaars van Cha-Ching) dit als de sodemieter oplost... nog even geduld dus ;)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• Z-Dragon
DoctorV64 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:09:
[...]

Kiff, wij zijn al met zijn tweetjes. Als wij een derde persoon hebben kost het ons 99 us$/3 p.p. :D
4POX schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 23:29:
Wie heeft nog niet gewoon medestanders voor een triple aankoop?

Ik wil graag ook meedoen. En voor 20 euro al die mooie applicaties is zeker een koopje. Maar ik ga echt voor cssedit2. Ik gebruik het nu op de ali manier.

Naar wie kan ik die 22,49 euro naar overmaken ?

[ Voor 43% gewijzigd door Z-Dragon op 11-01-2008 12:44 ]

^ Wat hij zegt.

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

DoctorV64 Er heeft zich iemand afgemeld bij mijn deal, als je wil mag je nog mee doen voor 20 euro. Aangezien je mij al toegevoegd hebt op MSN kunnen we het vandaag nog regelen.

Andere die geïnteresseerd zijn stuur eerst even een DM :)

[ Voor 37% gewijzigd door Royal op 11-01-2008 13:13 ]

• FL!PNEUS

FL!PNEUS

Let's rawk!

Topicstarter
Jongens, wacht nou nog even totdat het referrer-systeem werkt ;). Kunnen jullie mij (en elkaar) ook vrolijk referren.

• Z-Dragon
Als je ons wilt laten wachten had je nog geen topic moeten openen. ;) Wat moet ik me precies voorstellen bij dat systeem?

^ Wat hij zegt.

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Royal schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 13:10:
DoctorV64 Er heeft zich iemand afgemeld bij mijn deal, als je wil mag je nog mee doen voor 20 euro. Aangezien je mij al toegevoegd hebt op MSN kunnen we het vandaag nog regelen.

Andere die geïnteresseerd zijn stuur eerst even een DM :)
Uh jongens, ik doe effe mee met Royal, is voor mij op dit moment het snelste :D

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Een dezer dagen ook eens aanschaffen. Leuk pakket :D

• messi
CSSEdit is in ieder geval in de pocket :) die 180 registraties die nog moeten halen we wel.

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02 11:55

scorpie

Supra Addict

Ik zit te twijfelen zeg.... na MacWorld ga ik hoogstwaarschijnlijk een macbook (pro) kopen, maar ik wil dit nu toch wel alvast kopen, maarja op voorhand iets kopen wat je heel misschien niet gaat gebruiken (ik weet niet of ik de financiën voor de mb(p) rondkrijg enzo :P )...

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• messi
Het is gewoon veel software voor je geld en als je aan een mbp denkt kun je zoiezo wel een mb betalen ;)

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-02 08:44
messi schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 16:55:
CSSEdit is in ieder geval in de pocket :) die 180 registraties die nog moeten halen we wel.
De 5.000 bundels zijn nu officieel gehaald, het volgende doel is $ 100.000 voor het goede doel (nog een ruime $ 45.000 te gaan)...

Ik vraag me trouwens af of er nog een 12e programma bij komt, dan zou je precies 12 programma's hebben (en aangezien de tijd niet doorloopt tot carnaval)...

[ Voor 19% gewijzigd door rclahsen op 11-01-2008 19:11 ]

• lhoBas
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
:) Ik heb hem ook besteld, prima bundel! Ook meedoen voor het goede doel is niet verkeerd. CSSEdit is ook weer mooi in de pocket.

Nu maar hopen dat we hard doorgaan, om de andere programma's ook nog te unlocken.

• Mac_Cain13
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-01 22:51
Yes, heb hem hier samen met een vriend ook aangeschaft en het is het geld zeker waard. Met name CSSEdit vind ik erg relax om te hebben, nog niet een andere zo relaxe CSS editor gezien. Heerlijk.

En CoverSutra werkt ook erg fijn snel zoeken in mijn muziek. Makkelijk met sneltoetsen iTunes bedienen enz. Alleen voor deze twee zou ik het al bijna doen!

Echt een serie top MacOS programma's nette vormgeving en ze werken heerlijk. Ik ben er nu al blij mee, ook echt relax dat je meteen de serials op je scherm krijgt en je dus geen seconde hoeft te wachten. :D

Ik moet overigens nog wel wachten op de ChaChing serial, dat is wel jammer. En ik zie ook nog geen iStopMotion serial. Moet ik daar ook op wachten of moet ik daar even achteraan zitten bij MacHeist?

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

iStopMotion serial moet je wel gelijk zien hoor.

Verwijderd

Bundel ziet er interessant uit, helaas net CoverSutra gekocht; ook CSSedit had ik al. Maar Cha Ching, Taskpaper en Pixelmator wil ik grrrraag.

Als iemand nog een tweede of derde persoon nodig heeft, houd ik me erg aanbevolen. Graag een mailtje op hidde [at] hiddedevries [punt] nl.

• Mac_Cain13
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-01 22:51
Royal schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 20:44:
iStopMotion serial moet je wel gelijk zien hoor.
Okay, bedankt voor je reactie! Ik ga meteen even mailen naar MacHeist om te vragen of er iets mis is en natuurlijk vooral hoe ik alsnog die serial krijg. ;) Ik zal jullie even op de hoogte houden van de support! :)

Verwijderd

Cain69 en ik zoeken nog 1 iemand om de bundel mee met z'n drieën te kopen. Wie wil?

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Voor de mensen die al een bundel gekocht hebben; maandag komen de cha-ching serials

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-02 14:12

4POX

Everybody is wired

Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 17:16:
Cain69 en ik zoeken nog 1 iemand om de bundel mee met z'n drieën te kopen. Wie wil?
Mijn email staat wel in mijn profiel

Ik doe wel met jullie mee.

Mail mij de bankgegevens zodat ik je het geld kan overmaken :p

AKA Rinkel weblog

• steven_cooreman
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-04-2020
Het referral-programa staat online! Door een vriend te referren krijg je Launchbar + nog een andere, op dit moment onbekende applicatie...

Als iemand, die deze bundel nog niet gekocht heeft, zo vriendelijk zou wilen zijn mijn linkje te gebruiken ( https://www.macheist.com/buy/invite/52613 ) Ik zal dan ook eens zien of ik iets kan terugdoen (heb zelf de bundel nog niet gekocht, maar ben het wel van plan)

• FL!PNEUS

FL!PNEUS

Let's rawk!

Topicstarter
Zo, mijn referrallink is https://www.macheist.com/buy/invite/1359 :). Als mensen zo vriendelijk willen zijn die ook te gebruiken :P.

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02 11:55

scorpie

Supra Addict

Ja leuk, nou wil iedereen natuurlijk weer referral spelen. Wat krijgen die extra dan?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• FL!PNEUS

FL!PNEUS

Let's rawk!

Topicstarter
scorpie schreef op zondag 13 januari 2008 @ 10:03:
Ja leuk, nou wil iedereen natuurlijk weer referral spelen. Wat krijgen die extra dan?
LaunchBar. Maar die mensen die met elkaar afspraken bundels te kopen, kunnen elkaar natuurlijk ook referren. Maar, ik vroeg heel netjes aan het begin van de thread of ik mocht referren ;).

• steven_cooreman
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-04-2020
Hé Flipneus, zin om de linkjes uit te wisselen? Dwz. jij koopt via mij en ik koop via jou. Als je interesse hebt, mail me dan op steven(punt)cooreman(apenstaart)gmail(punt)com

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-02 18:20
Ik ben ook van plan om de bundel aan te schaffen, dus als iemand samen wil doen :)

Volgens mij als ik iemand z'n referral gebruik, krijgen we dan alle drie die extra software?

iig, als iemand dus mee wil doen :)

macheist_bundel (at) cannonfodder.nl

• Eswip
Ik weet niet precies hoe het zit, of je ook samen kan doen en een refereal doen.. Anyway, dit is mijn referal link.. Ik wil opzich ook wel samen doen met andere en heb nog eens 6 dollar korting gespaart door mee te doen aan een paar missies.

https://www.macheist.com/buy/invite/16075

• basvdijk1647
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-01 10:20

basvdijk1647

aka Osiris

Als we dan toch bezig zijn heb ik ook een linkje ;)

https://www.macheist.com/buy/invite/90640

Bedankt voor degene die hem gebruikt

[ Voor 14% gewijzigd door basvdijk1647 op 21-01-2008 18:37 ]

Ontwikkelaar van de Drammer whisky app voor Android en iOS / arduino-lessen.nl / blender-lessen.nl

• basvdijk1647

basvdijk1647

aka Osiris

Wellicht fijn dat iemand zijn referral linkje weghaalt als hij een referral heeft. Zo kan iedereen aan extra software komen...

Ontwikkelaar van de Drammer whisky app voor Android en iOS / arduino-lessen.nl / blender-lessen.nl

• FL!PNEUS

FL!PNEUS

Let's rawk!

Topicstarter
steven_cooreman schreef op zondag 13 januari 2008 @ 10:18:
Hé Flipneus, zin om de linkjes uit te wisselen? Dwz. jij koopt via mij en ik koop via jou. Als je interesse hebt, mail me dan op steven(punt)cooreman(apenstaart)gmail(punt)com
Ik heb hem al gekocht. Op de eerste dag, vorig jaar ook gedaan, maar volgend jaar pak ik het anders aan. Echt jammer dat het referral-systeem nu pas online komt. Op de eerste dag heb ik dit topic al geopend (althans, ik postte het in een topic, waaruit dit topic opgesplitst is), en ik heb ook al IRL mensen aangespoord het te kopen, en nu pas komt daar een cadeautje voor, maar niet op een manier waarmee ik de al 'verdiende' referrals kan verdienen.

Volgend jaar wacht ik een weekje...

[ Voor 39% gewijzigd door FL!PNEUS op 13-01-2008 11:13 ]

• Fire_Bird
Heb hem ook op de eerste dag gebruikt..
misschien nog mensen die zo aardig zijn om hem te gebruiken? :)

https://www.macheist.com/buy/invite/89437

• Xe0n
  • Laatst online: 09-01 13:54

Xe0n

^ Me

Ik ga zeker deze bundle kopen, wacht alleen nog even tot er meer unlockt is. Ik zal dus tegen die tijd ook zo'n invite link gebruiken.

Als iemand dat ook bij mij wil doen dan hebben we allebei extra software

Dit is mijn link:https://www.macheist.com/buy/invite/29662

[ Voor 4% gewijzigd door Xe0n op 13-01-2008 16:09 . Reden: Mijn link is gebruikt :) ]

...

• basvdijk1647

basvdijk1647

aka Osiris

Xe0n schreef op zondag 13 januari 2008 @ 11:22:
Ik ga zeker deze bundle kopen, wacht alleen nog even tot er meer unlockt is. Ik zal dus tegen die tijd ook zo'n invite link gebruiken.
Waarop wil je wachten? Ik bedoel iedereen krijgt toch de software wanneer hij/zij ook gekocht heeft. Dus je blijft profiteren ;)

• vennox
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-05-2025
als er iemand coversutra wil doorverkopen, of geven? Heb voor de rest niet echt iets nodig uit het hele pakket :)

• FL!PNEUS

FL!PNEUS

Let's rawk!

Topicstarter
Relaxt. Snapz Pro is inmiddels ook unlockt. De enige limiet is nu nog $100.000 voor liefdadigheidsdoel om Pixelmator te unlocken. Dat is zeer makkelijk te halen...

• ROkkie
geen appzapper en 1password nodig?
vennox schreef op zondag 13 januari 2008 @ 11:28:
als er iemand coversutra wil doorverkopen, of geven? Heb voor de rest niet echt iets nodig uit het hele pakket :)

• FailFr8er
Xe0n schreef op zondag 13 januari 2008 @ 11:22:

Als iemand dat ook bij mij wil doen dan hebben we allebei extra software

Dit is mijn link: https://www.macheist.com/buy/invite/29662
Nu heb ik de jouwe gebruikt, maar ik heb dus geen extra software erbij gekregen :(

Is het niet zo dat jij nu de software krijgt en niet diegene die het koopt?

Als dat zo is, voor iemand anders dan even mijn linkje:

https://www.macheist.com/buy/invite/85256

Ik haal hem weg als ie gebruikt is :)

[ Voor 0% gewijzigd door FailFr8er op 13-01-2008 22:58 . Reden: Invite is gebruikt, tnx Xe0n! ]

• Z-Dragon
Ik stel voor dat iedereen z'n invitelink maar in z'n sig. zet. Als we zo door gaan, wordt dit een pagina's dik topic met niets anders dan invitelinks. :)

^ Wat hij zegt.

• Fire_Bird
Z-Dragon schreef op zondag 13 januari 2008 @ 12:57:
Ik stel voor dat iedereen z'n invitelink maar in z'n sig. zet. Als we zo door gaan, wordt dit een pagina's dik topic met niets anders dan invitelinks. :)
Ook even gedaan inderdaad :-)
wel een handig tooltje die Snapz Pro

Verwijderd

Hoi ik zoek ook nog 2 personen om de bundle mee aan te schaffen. AUB mailen naar rplasman AT gmail DOT com! :)

• Xe0n

Xe0n

^ Me

Boris ^ en Ik zoeken nog 1 iemand om de bundle te kopen.

Zou iemand even kunnen reageren als hij geinteresseerd is.

We hebben al besteld

[ Voor 168% gewijzigd door Xe0n op 13-01-2008 21:47 ]

...

• Tofu
Red Nalie schreef op zondag 13 januari 2008 @ 10:31:Volgens mij als ik iemand z'n referral gebruik, krijgen we dan alle drie die extra software?
Ik heb mijn pakket ook met twee andere mensen gekocht, maar had dus blijkbaar nog geen account. Nu heb ik een account aangemaakt, maar daar is dat pakket dus niet aan gekoppeld als ik het goed begrijp? Ik denk dus ook niet dat de software voor de 3 mensen zal zijn dan? Ik dacht trouwens dat de voorwaarde die nu bij Pixelmater staat, eerst bij het programma ervoor stond? Dat was toch ook gewoon 100.000 halen voor het goede doel? Dat programma is nu vrijgekomen terwijl er nog geen 100.000 voor het goede doel verzameld is?
Mijn invite URL staat in mijn signature. Ik zal hem weghalen als hij gebruikt is.

[ Voor 18% gewijzigd door Tofu op 13-01-2008 16:19 ]

• FailFr8er
Xe0n schreef op zondag 13 januari 2008 @ 15:43:
Boris ^ en Ik zoeken nog 1 iemand om de bundle te kopen.

Zou iemand even kunnen reageren als hij geinteresseerd is.
Ik heb jouw link gebruikt, kan ik jou zover krijgen om mijn link te gebruiken? :P

• Xe0n

Xe0n

^ Me

Red Nalie schreef op zondag 13 januari 2008 @ 16:45:
[...]

Ik heb jouw link gebruikt, kan ik jou zover krijgen om mijn link te gebruiken? :P
Was ik al van plan, we wachten alleen nog op een 3e koper. Dus eventjes geduld.
We hebben je link gebruikt, dus je kan hem weghalen.

[ Voor 9% gewijzigd door Xe0n op 13-01-2008 21:47 ]

...

• sonderpa
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:36
Ik wil ook wel een invite.
Is er iemand die hem aan mij wil geven?
sonderpa (at) planet.nl

• Xe0n

Xe0n

^ Me

sonderpa schreef op zondag 13 januari 2008 @ 17:08:
Ik wil ook wel een invite.
Is er iemand die hem aan mij wil geven?
sonderpa (at) planet.nl
Bedoel je hiermee dat je de bundel samen wilt kopen?

...

• Z-Dragon
Tofu schreef op zondag 13 januari 2008 @ 16:15:
Ik dacht trouwens dat de voorwaarde die nu bij Pixelmater staat, eerst bij het programma ervoor stond? Dat was toch ook gewoon 100.000 halen voor het goede doel? Dat programma is nu vrijgekomen terwijl er nog geen 100.000 voor het goede doel verzameld is?
Dat klopt, maar in verband met ontevredenheid over het late invoeren van het referralsysteem en wegens het instorten van de verkopen, is er besloten de doelen bij te stellen.

offtopic:
Twee andere mensen, welke? ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Z-Dragon op 14-01-2008 14:59 ]

^ Wat hij zegt.

• Xe0n

Xe0n

^ Me

Z-Dragon schreef op zondag 13 januari 2008 @ 17:26:
[...]
Dat klopt, maar in verband met ontevredenheid over het late invoeren van het referalsysteem en wegens het instorten van de verkopen, is er besloten de doelen bij te stellen.

offtopic:
Twee andere mensen, welke? ;)
Je kan met mij en Boris meedoen

...

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.