gefeliciteerd pheno
Tip voor een untwinked boogzon, zorg dat je altijd een merc bij je hebt. Voor normal mode is een act 1 rogue ideaal, prima damage en gaat zelden dood.Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 01:04:
vraagje:
kheb een amazone gerolld in singleplayer... en dat beest bakt er echt niets van... ben nu lvl 15 en ik kill nog steeds VEEEEEEL te langzaam...
ik ga voor een multishot bowazone met leech-gear maar elke attack doet te weinig damage
Voor je eigen boog, zoek bij voorkeur naar de snelste boogjes met open sockets en gebruik wat gems die je hebt liggen om er leuke dmg mee te doen. Als je je runes bewaard kan je ook in no-time een edge of zephyr runeword maken. Zie ook hier: http://forums.diabloii.net/showthread.php?t=495941
Gisteren nog even voor het trainen een paar Nm Baals gedaan, en mijn Poisonmancer is nu eindelijk level 66. Kan ik vanavond eindelijk mijn Death's Web gaan gebruiken 
Weet trouwens iemand hoe dat precies werkt met immunes?
Met Lower resist kan je immunities verwijderen, maar als ze immune zijn werkt het maar half zo goed. Dus met een 62% lower res op een 130% Poison resistant beest zit je op 99% resistance daarna.
Met een -47% Death's Web en -25% van TO shield zit je op -72%. Maaaarrrrr... Is het dan 99%-72%, of 130% - (62% + 72%) / 2?
Weet trouwens iemand hoe dat precies werkt met immunes?
Met Lower resist kan je immunities verwijderen, maar als ze immune zijn werkt het maar half zo goed. Dus met een 62% lower res op een 130% Poison resistant beest zit je op 99% resistance daarna.
Met een -47% Death's Web en -25% van TO shield zit je op -72%. Maaaarrrrr... Is het dan 99%-72%, of 130% - (62% + 72%) / 2?
Als ze immune zijn en je breekt het, dan werkt het op 1/5de van de orginele kracht. Die -poison % heb je dus ook hard nodig
Het wordt na het breken van de immunity berekend. Dus 99-72%. To gloves geven je dan nog eens extra 25% damage en natuurlijk bramble
Dan schieten immunes wanneer gebroken opeens ook erg op
Ben al halverwege Bramble, alleen nog 'even' die Ohm vinden
Is het mogenlijk een merc een een exile te geven. Ik zitte denken of ik mijn necro een merc kan geven met exile, Last wish, Bramble en dream. voor de aura`s. Zou dit mogenlijk kunnen zijn
een act III merc kan een schild dragen en volgens mij ook paladin only shields, dus ik denk dat dit wel mogelijk is met hieronder, is dus inderdaad niet mogelijk
[ Voor 19% gewijzigd door Frunz op 11-01-2008 13:03 ]
act3 merc kan geen paladin only shields dragen hoorFrunz schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 12:40:
een act III merc kan een schild dragen en volgens mij ook paladin only shields, dus ik dnek dat dit wel mogelijk is
dus exile gaat daar niet op werken
misschien kan je wel een iron golem uit een exile maken, maar das dure business
edit: btw main, bramble aura, thorns zuigt aarsch, dus raad ik je niet aan om alleen voor aura bramble te nemen, doe gewoon ipv exile dan dual dream, last wish en als armor een forti of coh
maak dan een iron golem uit een infinity (maybe beter uit een zo laag mogelijke physical damage pole) en doe zelf enigma armor, en hou een pride pole vast,
dan heb je dus: dual dream lvl 32 holy shock, lvl 17 might last wish, conviction aura infinity, concentration pride
maar je kan ook gewoon act2 merc nemen, holy freeze bijvoorbeeld, doe je pride pole op, helm doe je gewoon iets leuks, mag natuurlijk ook dream zijn, armor forti
hou je zelf last wish vast, doe je dual dream aan, enigma nog steeds als armor
heb je nog een iron golem die nog niks heeft, Beast in een scepter ofzo?
dan heb je:
lvl 9 fanatism (beast)(iron golem)
lvl 16-20 concentration (pride)(merc)
lvl 17 might (last wish)(zelf)
holy freeze (merc aura)
lvl 15 holy shock (merc)
lvl 30 holy shock (zelf)
allemaal heel leuk en aardig, maar veel te duur natuurlijk
[ Voor 56% gewijzigd door Dalyxia op 11-01-2008 13:10 ]
Je bent zo'n lucker, dus dat lukt wel.Skyclad schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:56:
Ben al halverwege Bramble, alleen nog 'even' die Ohm vinden
allemaal leuk en aardig, maar wat in hemelsnaam moet je met die holy shock aura's? ze doen een beetje dmg, maar je skellies doen er niet extra dmg van... kan je dan ipv die aura-items niet beter +skill items ofzo nemen?Dalyxia schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 12:51:
[...]
act3 merc kan geen paladin only shields dragen hoor
dus exile gaat daar niet op werken
misschien kan je wel een iron golem uit een exile maken, maar das dure business
edit: btw main, bramble aura, thorns zuigt aarsch, dus raad ik je niet aan om alleen voor aura bramble te nemen, doe gewoon ipv exile dan dual dream, last wish en als armor een forti of coh
maak dan een iron golem uit een infinity (maybe beter uit een zo laag mogelijke physical damage pole) en doe zelf enigma armor, en hou een pride pole vast,
dan heb je dus: dual dream lvl 32 holy shock, lvl 17 might last wish, conviction aura infinity, concentration pride
maar je kan ook gewoon act2 merc nemen, holy freeze bijvoorbeeld, doe je pride pole op, helm doe je gewoon iets leuks, mag natuurlijk ook dream zijn, armor forti
hou je zelf last wish vast, doe je dual dream aan, enigma nog steeds als armor
heb je nog een iron golem die nog niks heeft, Beast in een scepter ofzo?
dan heb je:
lvl 9 fanatism (beast)(iron golem)
lvl 16-20 concentration (pride)(merc)
lvl 17 might (last wish)(zelf)
holy freeze (merc aura)
lvl 15 holy shock (merc)
lvl 30 holy shock (zelf)
allemaal heel leuk en aardig, maar veel te duur natuurlijk
mja, maar we hebben het over necor he, niet over sorc of pallyClay schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:04:
err, als je zelf res light maxed dan synergized dat met die holy shock van je, en doe je een paar K lightning damage on attack.
"beetje dmg"
maar dan nog, lower resist erop en dan wil die dual dream ook wel
Verwijderd
Iemand enig idee of dit "experiment" zal functioneren?
Een smite/auradin hybrid.
2x dream + dragon armor dus max lightning resist aura en fire resist aura.
Als actieve aura natuurlijk conviction max.
1x Beast Ba voor de fanatism want we willen snel smiten: 1 in smite 20 holy shield en de rest in defiance
Zal dit werken?
Een smite/auradin hybrid.
2x dream + dragon armor dus max lightning resist aura en fire resist aura.
Als actieve aura natuurlijk conviction max.
1x Beast Ba voor de fanatism want we willen snel smiten: 1 in smite 20 holy shield en de rest in defiance
Zal dit werken?
Waarom die dragon armor er nog bij? Zonder die is het nog steeds eitje
En volgens mij neemt smite geen elemental damage over, daarom is grief bv zo gewild 
Edit: check: The Fire/Cold/Lightning damage added to attacks with the Holy-Fire, Holy-Freeze, and Holy-Shock auras do not add onto Smite damage.
Edit: check: The Fire/Cold/Lightning damage added to attacks with the Holy-Fire, Holy-Freeze, and Holy-Shock auras do not add onto Smite damage.
[ Voor 31% gewijzigd door Pheno79 op 11-01-2008 16:43 ]
Verwijderd
Dat dacht ik ook al (dat elemental dmg niet bij je smite dmg komt) maar het ging mij meer puur omdat je terwijl je lekker aan het smiten bent (pvp of pvm) er onwijs vette elemental dmg gedaan word door je aura
.
Zal je de maximum snelheid nog kunnen halen voor smite met een grief pb? (dus zonder fana)
Want ik heb met fana altijd het gevoel dat al zit je aan je max met ias, dat fana er altijd nog een schepje bovenop doet.
Welke armor is nog meer goed voor smiter dan? fortitude geeft wel leuk 300ed maar die werkt ook niet op je smite.
CoH is wel vet voor de resist natuurlijk, maar denk dat ik toch voor de eni zou gaan omdat die lekkere strength boost geeft waardoor je meer op vita etc kan gooien
Voorbeeld:
Je charged naar iemand toe om hem vervolgens neer te smiten, voordat je bij hem bent is er al een tik geweest van je lightning aura waardoor hij al voor de helft dood is.
Zal je de maximum snelheid nog kunnen halen voor smite met een grief pb? (dus zonder fana)
Want ik heb met fana altijd het gevoel dat al zit je aan je max met ias, dat fana er altijd nog een schepje bovenop doet.
Welke armor is nog meer goed voor smiter dan? fortitude geeft wel leuk 300ed maar die werkt ook niet op je smite.
CoH is wel vet voor de resist natuurlijk, maar denk dat ik toch voor de eni zou gaan omdat die lekkere strength boost geeft waardoor je meer op vita etc kan gooien
Voorbeeld:
Je charged naar iemand toe om hem vervolgens neer te smiten, voordat je bij hem bent is er al een tik geweest van je lightning aura waardoor hij al voor de helft dood is.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2008 18:23 ]
De auradamage is niet zo erg goed hoor, dual dream is juist een paar K in melee.
Edit:
Guardian angel als armor is natuurlijk je van het voor een smiter: hij is melee, zal geraakt worden in crowds en je hebt zo goed als ele immunity
Ik ben geen eni fan, het heeft voor mij de fun uit de game gehaald, gezien iedereen solo gaat.
Edit:
Guardian angel als armor is natuurlijk je van het voor een smiter: hij is melee, zal geraakt worden in crowds en je hebt zo goed als ele immunity
Ik ben geen eni fan, het heeft voor mij de fun uit de game gehaald, gezien iedereen solo gaat.
[ Voor 61% gewijzigd door Pheno79 op 11-01-2008 18:45 ]
met een phaseblade is het makkie, heb eergisteren ofzo nog getypt hier, met een phaseblade met smite moet je 65% ias hebben en met zeal 72%Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 18:15:
dus, loh en highlords= 40%, slechte grief pleurt er 30% op, perfect 40%, met slechte grief zit je dus met smite al goed maar moet je voor zeal nog 2ias ergens vandaan halen... duss, zorg dat je een grief met minstens 32% ias krijgt
dit is dus zonder fanatism, dus enige wat fanatism dan add is ED
edit: Hoe zit dat met ondals? die xp bug is toch fokking allang gefixed?
edit2: hoe krijg je 4 sox in een white phaseblade? met larzuk krijg je er toch 6?
[ Voor 6% gewijzigd door Dalyxia op 11-01-2008 21:32 ]
Kan goed zijn want ik heb echt een kloteping deze avond, constant lagg spikesVerwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 22:39:
(EHCL) Highrunes value dropped to 85 fg -.- good going on massive dupe -.-
nieuwe pricelist van scl is er ook weer, HR's voor 39-43 fg duss, soj is 50+Maldred schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 23:20:
[...]
Kan goed zijn want ik heb echt een kloteping deze avond, constant lagg spikesValt er weinig te spelen
edit, heb ik nu mijn nieuwe smiter, 20 holy shield 20 defiance
[ Voor 16% gewijzigd door Dalyxia op 12-01-2008 00:03 ]
Dat valt nog wel mee, net iemand gehoplen met dclone wil ik weer gaan baalrunnen want ben bijna lvl crashed de game 3x en 2x failed to joine game en dan om en om in ~ 5 min over bagger te noemen -.-.Maldred schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 23:20:
[...]
Kan goed zijn want ik heb echt een kloteping deze avond, constant lagg spikesValt er weinig te spelen
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
damn, net jah + ber gekocht....Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 22:39:
(EHCL) Highrunes value dropped to 85 fg -.- good going on massive dupe -.-
*Don_holio
Verwijderd
maar jij hebt altijd lag maldredMaldred schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 23:20:
[...]
hehe, geen last van met median2008
gister eff met ng-holyhammer gespeeld op HC; hij met een lvl 5x soso, ne ik met mn nieuwe pally
ript ie zn soso @ baal normal (heet daar terror
balen, maar ook niet meer dan dat; toen pakte die eff zn lvl 107 bowa (120 is het hoogste) en baal lag alsnog
ben nu lvl 46 en het gaar redelijk; er zijn zo ontiegelijk veel items te vinden dat het een studie op zich is om alles te weten te komen
er zijn ontelbare uber lvls die ook echt uber zijn, cow-levl heeft ninja cosw die onzichtbaar zijn
echt een aanrader dus
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Ondals is gefixxed ja, mocht iemand nog wat te klagen hebben, noem heb een fucking n00b en zeg dat dat bij een serverside patch in 1.10 al lang gefixxed isDalyxia schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 19:21:
[...]
edit: Hoe zit dat met ondals? die xp bug is toch fokking allang gefixed?
edit2: hoe krijg je 4 sox in een white phaseblade? met larzuk krijg je er toch 6?
Je kunt hopen met cubing. larzuk is a no go.
En leuk dat ze bnet weer vernaggelen met dupen, straks voor 10 fg mijn last wish
Median:
Andy is stoer geworden
Ik krijg zelf geen *&^&*^*( neer, maar mijn a1 merc is wel lief, een beetje teer bij andy maar, zelf tanken helpt aardig

Eindelijk een keer een Mal gevonden. Ik speel niet zoveel als de meeste hier, dus dat is een overwinning 
Nu met Hammerdin huisgenoot en Skellymancer eindelijk Act5 Hell begonnen. Allebei puur 'naked' (of hoe het ook heet) begonnen. Gaat wel supergoed eigenlijk. Diablo was in 15sec neer.
Nu met Hammerdin huisgenoot en Skellymancer eindelijk Act5 Hell begonnen. Allebei puur 'naked' (of hoe het ook heet) begonnen. Gaat wel supergoed eigenlijk. Diablo was in 15sec neer.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
ok dan, mijn zin om verder te gaan met d2 heeft een enorme deuk opgelopen....
Er is namelijk een clientside mod (clientside, dus bijna niet detecteerbaar ofzo) die alle breakpoint killt, dus bijvoorbeeld met 10% fcr op een hammerdin teleport je al zo snel als met een 200fcr sorc (oftewel, snelheid die je met hammerdin normaal nooit zou kunnen halen...)
zelfde geldt voor ias, fhr, fbr, kick speed...
hier stukje van de site waar je het gewoon kan downen
dit betekent dus dat je zoveel fhr en fbr kan halen dat je nooit geraakt kan worden bijv in chaos sanctuary
als dit daadwerkelijk niet detecteerbaar is, dan is d2 zo goed als dood
vraag ik me af of dit ook kan met de bijv holy shock aura, dat je de cast tijd kunt inkorten...
Er is namelijk een clientside mod (clientside, dus bijna niet detecteerbaar ofzo) die alle breakpoint killt, dus bijvoorbeeld met 10% fcr op een hammerdin teleport je al zo snel als met een 200fcr sorc (oftewel, snelheid die je met hammerdin normaal nooit zou kunnen halen...)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| What does it do? This changes the BASE cast/fhr/ias/kick/fbr breakpoints. Regular breakpoints will STILL take effect after this edit, However they will increase from the NEW BASE frames that have been set. How does it work? Apparently all of the character "breakpoints" are stored on the client. So, much like nightlight, farcast, gmod, etc. this takes advantage of battle.net's flaw and exploits it in arguably the best way possible. This modification is 100% compatible with nightlight, and is used in the same form, no annoying/risky .exe or .dll files involved. |
dit betekent dus dat je zoveel fhr en fbr kan halen dat je nooit geraakt kan worden bijv in chaos sanctuary
vraag ik me af of dit ook kan met de bijv holy shock aura, dat je de cast tijd kunt inkorten...
[ Voor 3% gewijzigd door Dalyxia op 12-01-2008 12:19 ]
Diablo was al dood toen er maphack was. En sinds exploits niet meer worden gedicht (of heel slecht, zoals de laatste dupe exploit) is het voor mij al dood. Ik kan niet eens een torch dragen zonder een connection interrupt
Verwijderd
word er 1tje wakker, dit is er al ongeveer van het beginDalyxia schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 12:08:
ok dan, mijn zin om verder te gaan met d2 heeft een enorme deuk opgelopen....
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 What does it do? This changes the BASE cast/fhr/ias/kick/fbr breakpoints. Regular breakpoints will STILL take effect after this edit, However they will increase from the NEW BASE frames that have been set. How does it work? Apparently all of the character "breakpoints" are stored on the client. So, much like nightlight, farcast, gmod, etc. this takes advantage of battle.net's flaw and exploits it in arguably the best way possible. This modification is 100% compatible with nightlight, and is used in the same form, no annoying/risky .exe or .dll files involved.
iedereen die tppk mods gebruik krijgen tegenwoordig standaard pakket van autoaim, campmod, fcr, fhr etc er allemaal bij, dat is niet iets nieuws
mja, ik kende het nog niet, maar ik merk op scl dat er sinds een paar weken extreem veel gebruik van wordt gemaakt... weet ik ook weer waarom sommige hammerdins niks geen moeite hebben om lord de zeis met een dikke groep erbij te tanken in een 8 player gameVerwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 13:03:
[...]
word er 1tje wakker, dit is er al ongeveer van het begin,
iedereen die tppk mods gebruik krijgen tegenwoordig standaard pakket van autoaim, campmod, fcr, fhr etc er allemaal bij, dat is niet iets nieuws
ik doe dan tenminste nog tactisch en teleport op zeis en leg hem neer zodat fana aura weg is, maar zoals sommige mongolen te werk gaan
't kwartje valt nu bij mij... fucked up man...
ik wist het ook niet....Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 13:03:
[...]
word er 1tje wakker, dit is er al ongeveer van het begin,
*Don_holio
lvl 54 HC pally en een lvl 52 SC-sosoPheno79 schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 10:52:
[...]
Ondals is gefixxed ja, mocht iemand nog wat te klagen hebben, noem heb een fucking n00b en zeg dat dat bij een serverside patch in 1.10 al lang gefixxed is
Je kunt hopen met cubing. larzuk is a no go.
En leuk dat ze bnet weer vernaggelen met dupen, straks voor 10 fg mijn last wishAlleen dan is het niet meer speelbaar
Median:
Andy is stoer geworden
Ik krijg zelf geen *&^&*^*( neer, maar mijn a1 merc is wel lief, een beetje teer bij andy maar, zelf tanken helpt aardighet is wel grappig, maar moet nog even wat guides lezen, ben nu rond level 20 met alles unstatted
Maar dat is al een stuk lastiger met vooral die towers in de catacomben, dat is een kwestie van 2 schoten en bye bye merc
gogogo pheno, en install die hamachi-server eens, dan kunnen we teamen
Moon is al aangesloten
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Dat is geen hulpprogramma meer, dat is een spel an sich. Voor mensen die echt zelf alleen maar met de muis willen klikken, zonder na te denken 
Hopelijk ooit #3, zodat iedereen weer met een schone lei begint. En met support die wel weet hoe het moet, want dit spel is gewoon stopgezet qua support. niet erg, we mogen al blij zijn dat we op bnet kunnen inloggen. Ik zie EA nog niet zo'n support leveren na zoveel jaar
Hopelijk ooit #3, zodat iedereen weer met een schone lei begint. En met support die wel weet hoe het moet, want dit spel is gewoon stopgezet qua support. niet erg, we mogen al blij zijn dat we op bnet kunnen inloggen. Ik zie EA nog niet zo'n support leveren na zoveel jaar
Verwijderd
neej ik bedoel niet median.. dat lijkt me leuk... maar al die maphacks, breakpoint hacks en bots etc
en blizzard is stoer met hun vista-patches
en blizzard is stoer met hun vista-patches
Verwijderd
proggie om een fake-lan op te zetten
je download het en maakt een server en anderen connecten daarna (net zoals naar een vent-server) en dan host je je game en kan iedereen via lan connecten) voor spellen die geen eigen Online optie hebben of voor stoute mensjes die spellen downloaden ipv kopen.
je download het en maakt een server en anderen connecten daarna (net zoals naar een vent-server) en dan host je je game en kan iedereen via lan connecten) voor spellen die geen eigen Online optie hebben of voor stoute mensjes die spellen downloaden ipv kopen.
ah ja, zeg dan vpn verbindingFrunz schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 19:08:
dat is een programma dat gebruikt wordt om over internet een LAN op te zetten
Wiki Link
ik heb zo'n progje speciaal voor warcraft3 voor potjes die niet via battle.net kunnen (lees: kameraad had geen legale versie...)
btw: nu al 4e keer dat mijn pc vastloopt nadat ik 4 ftj games heb gehad achter elkaar....
[ Voor 10% gewijzigd door Dalyxia op 12-01-2008 19:21 ]
De runes worden steeds goedkoper gok ik zo
toch?Pheno79 schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 19:29:
De runes worden steeds goedkoper gok ik zo
anyway, werkt de cube bug ook met eth wapen damage?
Verwijderd
na ftj game kan je beter even wachten dan na 15 seconden beteen weer opnieuw proberen een game te createn want negen van de tien keer krijg je dan volgens mij een hele reeks van ftj'sDalyxia schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 19:20:
[...]
btw: nu al 4e keer dat mijn pc vastloopt nadat ik 4 ftj games heb gehad achter elkaar....
nee, werkt niet met damage., heeft wel gewerkt, maar dat is wel gepatched. Def bug is niet gepatched, don't ask me why.Dalyxia schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 20:50:
[...]
toch?
anyway, werkt de cube bug ook met eth wapen damage?
Verwijderd
Ik kreeg net van (ik denk dat ie 1 van jullie is maar vraag me niet wie) een heleboel hartstikke goede gear... Een goede daad als deze verdient een vermelding: charname = wzzrds
ik ben het niet, maar wat is goed gear, je maakt me nieuwsgierigVerwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 21:39:
Ik kreeg net van (ik denk dat ie 1 van jullie is maar vraag me niet wie) een heleboel hartstikke goede gear... Een goede daad als deze verdient een vermelding: charname = wzzrds
anyway, waarom doet cube recipe ral+amn+P amethyst+ weapon het niet op een superior phase blade? hij is gewoon wit van naam, heeft alleen 5% ED...... en dan mogen er geen sockets in???
Het is superior, dat mag niet. En pb eth bestaan niet, omdat hij al indestructable is geloof ikDalyxia schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 21:46:
[...]
ik ben het niet, maar wat is goed gear, je maakt me nieuwsgierig
anyway, waarom doet cube recipe ral+amn+P amethyst+ weapon het niet op een superior phase blade? hij is gewoon wit van naam, heeft alleen 5% ED...... en dan mogen er geen sockets in???
[ Voor 7% gewijzigd door Pheno79 op 12-01-2008 23:22 ]
Eigen server is dus niet nodig, kijk hier maar eens:kwakke01 schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 16:27:
[...]
lvl 54 HC pally en een lvl 52 SC-soso
gogogo pheno, en install die hamachi-server eens, dan kunnen we teamen![]()
Moon is al aangesloten
D2Maniacs
Dit is een SOORT bnet, maar dan puur en alleen voor mods.
Ze hebben ladders per mod en je kan characters aanmaken per mod. Volgens mij kan je ook meer characters aanmaken. Oftewel een aantal nadelen van bnet zelf zijn eruit.
Ikzelf vind dit echt helemaal te gek, je krijg best wel het gevoel van bnet. Aanradertje dus!
edit:
18 characters dus per mod
Ow en als iemand dus wordt verdacht van een cheat wordt ie door een bot gekicked, klinkt ook wel goed imho
18 characters dus per mod
Ow en als iemand dus wordt verdacht van een cheat wordt ie door een bot gekicked, klinkt ook wel goed imho
[ Voor 10% gewijzigd door Sensei_D op 12-01-2008 23:33 ]
dit is idd NOG veel leukerSensei_D schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 23:28:
[...]
Eigen server is dus niet nodig, kijk hier maar eens:
D2Maniacs
Dit is een SOORT bnet, maar dan puur en alleen voor mods.
Ze hebben ladders per mod en je kan characters aanmaken per mod. Volgens mij kan je ook meer characters aanmaken. Oftewel een aantal nadelen van bnet zelf zijn eruit.
Ikzelf vind dit echt helemaal te gek, je krijg best wel het gevoel van bnet. Aanradertje dus!
edit:
18 characters dus per mod![]()
houdt de vpn-server wel aan, want da's toch alijd handig voor de chat, maar dit realm is natuurlijk veel leuker
ik sta al op de ladder in HC
Ik heb anders mijn Ohm nog steeds niet gevonden
Misschien dat ik eens moet kijken of ik die 36 life Java skiller die gisteren viel nog iets waard is

omfgomfgomfgomfgomfgomfgSkyclad schreef op zondag 13 januari 2008 @ 10:51:
[...]
Ik heb anders mijn Ohm nog steeds niet gevonden![]()
Misschien dat ik eens moet kijken of ik die 36 life Java skiller die gisteren viel nog iets waard is
waar vind jij die dingen?
bij mij willen countess summoner en nita niet eens keys droppen, laat staan leuke items
het is echt niet normaal, in zo'n 150 runs heb ik 1 terror en 1 destruction gevonden.....
Ik ben met mijn Poisonmancer door Hell act 3 aan het lopen, ik geloof dat het in de Flayer jungle was dat ie vielDalyxia schreef op zondag 13 januari 2008 @ 11:20:
[...]
omfgomfgomfgomfgomfgomfg
waar vind jij die dingen?
bij mij willen countess summoner en nita niet eens keys droppen, laat staan leuke items
het is echt niet normaal, in zo'n 150 runs heb ik 1 terror en 1 destruction gevonden.....
Verwijderd
Gisteravond vroeg een bekende van me of ik hem wou helpen met mephùs brain te halen in eerste instantie zei ik sorry gaat niet, zag ik hem daarna een topic offeren op jsp van open portal voor 5 fg, ben ik hem toch maar gaan helpen, kill die izuel knakker en hij pakt brain, vervolgens hebben we ubers gedaan en heeft hij torch gepakt, ik zeg ik ga ff drinken pakken, ik kom terug staat erin beeld XXXX Sojs sold to merchants, en beteen erna Diablo walked the earth....dus dia gekilled en hij er een unid anni bij, had ik nou maar gewoon topic genomen voor 5 fg dan had ik er nu een torch bij en een annie -,-
Europe server offline? ruststorm
? patch?
of gewoon server crash
Europe server offline? ruststorm
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2008 11:42 ]
ISO EFFGEEE????!?
heb mijn Ladder Slasher Mage verkocht
moet nu op zoek naar goeie melee-items, maar eerst maar eens genieten van m'n salaris straks
http://forums.d2jsp.org/i...opic=14191740&f=273&st=40
heb mijn Ladder Slasher Mage verkocht
moet nu op zoek naar goeie melee-items, maar eerst maar eens genieten van m'n salaris straks
[ Voor 105% gewijzigd door kwakke01 op 13-01-2008 16:15 ]
Kan iemand misschien dit amu even voor mij taxeren. Ik heb namelijk geen id 
+2 trap
10 fcr
13 all res
10 mf
ik speel dus scl
+2 trap
10 fcr
13 all res
10 mf
ik speel dus scl
[ Voor 9% gewijzigd door Pkunk op 13-01-2008 18:13 ]
Hallo met Tim
nix : trapper heeft nix aan fcr, en 2 skills is nix byzonders... alleen de 13@ is wel lekker, maar niet byzonder helaas ...Timlog schreef op zondag 13 januari 2008 @ 18:11:
Kan iemand misschien dit amu even voor mij taxeren. Ik heb namelijk geen id
+2 trap
10 fcr
13 all res
10 mf
ik speel dus scl
denk niet dat je er veel voor krijgt dus

sorry main, dat ik zo ineens weg moest, maar de wasdroger deed het niet meer
blijkt dus dat het stekkerblok dat ik speciaal gekocht heb om de wasmachine en de wasdroger op 1 stopcontact te kunnen aansluiten "NIET geschikt voor electronische wasdrogers" is
het stekkerblok heeft ook 2 stekkercontacten, 1 met de naam "wasmachine" en 1 met de naam "droger"
maar elke wasmachine die te koop is in de winkel kan er dus niet op
godsklere
en dat kost je dus 40 euro EN je gaat er ook nog is door dood in diablo, 35 miljoen xp naar zijn sodeflikker
bah
blijkt dus dat het stekkerblok dat ik speciaal gekocht heb om de wasmachine en de wasdroger op 1 stopcontact te kunnen aansluiten "NIET geschikt voor electronische wasdrogers" is
het stekkerblok heeft ook 2 stekkercontacten, 1 met de naam "wasmachine" en 1 met de naam "droger"
godsklere
en dat kost je dus 40 euro EN je gaat er ook nog is door dood in diablo, 35 miljoen xp naar zijn sodeflikker
bah
6k???kwakke01 schreef op zondag 13 januari 2008 @ 16:15:
ISO EFFGEEE????!?
heb mijn Ladder Slasher Mage verkocht![]()
Miljaar die LS is gul voor je geweest! Je komt van amper 500 fg!
Enfin... ga je die uitbesteden aan die nieuwe mod of zien Tollo, Jordi, Maldred en ik jullie nog ooit terug verschijnen op het gewone B-net
*Don_holio
wow nice!kwakke01 schreef op zondag 13 januari 2008 @ 16:15:
ISO EFFGEEE????!?
heb mijn Ladder Slasher Mage verkocht![]()
mijn melee barb zit nu ergens vast rond lvl 45 en met die nieuwe lay-out twijfel ik serieus of ik er niet maar weer mee stop...
dan haal ik in totaal miss 50 fg winst
Verwijderd
morgen koopt een maatje van me diablo 2 ook dus gaan we samen op de ladder
dat word dikke fun...
in de tussentijd heb ik via open B-net een leuke skellymancer lopen, vandaag die samen met een werewolfdruid gespeeld... dikke fun... ik hoefde bijna alleen te looten en af en toe een skeletje vervangen
in de tussentijd heb ik via open B-net een leuke skellymancer lopen, vandaag die samen met een werewolfdruid gespeeld... dikke fun... ik hoefde bijna alleen te looten en af en toe een skeletje vervangen
doordat die nieuwe ls er is ga ik nu dus meleeMooneater schreef op zondag 13 januari 2008 @ 22:58:
[...]
wow nice!
mijn melee barb zit nu ergens vast rond lvl 45 en met die nieuwe lay-out twijfel ik serieus of ik er niet maar weer mee stop...
dan haal ik in totaal miss 50 fg winst
moet nu alleen dus goeie melee items, en die zijn ~2k per stuk

mja, mn mage gear was OOK goed overigens; m'n mq charm had een bod van 3.75K per pm
zou zelfs gek kunnen doen en een guild kunnen kopen
julle kwamen toch naar median 2K8 toe ??!?yago schreef op zondag 13 januari 2008 @ 22:39:
[...]
6k???
Miljaar die LS is gul voor je geweest! Je komt van amper 500 fg!
Enfin... ga je die uitbesteden aan die nieuwe mod of zien Tollo, Jordi, Maldred en ik jullie nog ooit terug verschijnen op het gewone B-net?
[ Voor 24% gewijzigd door kwakke01 op 14-01-2008 00:37 ]
Is er een manier om de naam van een item af te halen? Ik heb nu een arach met een of andere lame naam erop.
Hallo met Tim
Mijn hdin staat ook vrolijk 8p game bij lord de zeis hoorDalyxia schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 14:48:
[...]
mja, ik kende het nog niet, maar ik merk op scl dat er sinds een paar weken extreem veel gebruik van wordt gemaakt... weet ik ook weer waarom sommige hammerdins niks geen moeite hebben om lord de zeis met een dikke groep erbij te tanken in een 8 player game
ik doe dan tenminste nog tactisch en teleport op zeis en leg hem neer zodat fana aura weg is, maar zoals sommige mongolen te werk gaan
't kwartje valt nu bij mij... fucked up man...
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
hmm niet te snel zeggen miss, een fun combo die net even een bp wil halen kan goed gebruiken. Trap is tenslotte altijd de backup ook van melee class, die hebben DS voor de explode.kwakke01 schreef op zondag 13 januari 2008 @ 18:25:
[...]
nix : trapper heeft nix aan fcr, en 2 skills is nix byzonders... alleen de 13@ is wel lekker, maar niet byzonder helaas ...
denk niet dat je er veel voor krijgt dus
van het weekend weer ff een paar runs gedaan.
3 chars naar hell gerushed, 1 um en 1 gul rest was zo slecht ik zal ze niet noemen.
Diablo dropte een wisp ring 20absorb 18 mf.
Inmiddels is mijn Hammerdin zo'n beetje compleet, zodat ik hem weer kan rebuilden (ja lol), zodat ik hem vita only kan maken
Na wat traden, cta2 cheap kopen duur doorverkopen etc etc heb ik nu de volgende outfit:
low def shako pruby (later ber of jah erin)
enigma ap 771 def
HoZ pdiamon 165%
Magefist upgraded
hoto 36 flail
switch: cta 5 cs (geruild voor die wisp en gul)
spirit shield
tgods 182
wt 37
2x rings met 10% fcr, totaal 15mf wat str dex firerest
amu met 10 fcr, fireres en 2pala skils.
10-10-10 anni, 19-12 torch
met bo zo'n 36XX health
3 chars naar hell gerushed, 1 um en 1 gul rest was zo slecht ik zal ze niet noemen.
Inmiddels is mijn Hammerdin zo'n beetje compleet, zodat ik hem weer kan rebuilden (ja lol), zodat ik hem vita only kan maken
Na wat traden, cta2 cheap kopen duur doorverkopen etc etc heb ik nu de volgende outfit:
enigma ap 771 def
HoZ pdiamon 165%
Magefist upgraded
hoto 36 flail
spirit shield
tgods 182
wt 37
met bo zo'n 36XX health
Vind je nou ook meer als je in drukke games ff cs solo't? Met tegen de 400 mf op mn hdin vind ik de drops altijd nog bedroevend namelijk, maar dat is gewoon in private games.
Atm vermaak ik me kostelijk met mn onverschrokken howl/taunt/berserker barb
't is geen snelle killer, maar er is zga nix wat die niet aankan. Twijfel nog of ik nou een dualdream convic pala moet maken, of eerst een faith voor mn baba merc. Argh, keuzes ....
Atm vermaak ik me kostelijk met mn onverschrokken howl/taunt/berserker barb
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Verwijderd
als het tegen zit en seis heeft badass aura dan word je hdin gekont raped door seis en ripped hijFlapmo schreef op maandag 14 januari 2008 @ 08:33:
[...]
Mijn hdin staat ook vrolijk 8p game bij lord de zeis hoor
MAAAAAR... zonder goede aura stelt hij idd niks voor*
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2008 10:53 ]
Waar zijn al mijn oude HCL-maatjes gebleven 
Pheno? Boom? Dedl? Kwakke?
Ik zie alleen nog Jordi, Don en Maldred soms online. Terwijl Bnet (overwegend) heel aardig bespeelbaar is de laatste tijd.
Jammer hoor dat je nu zowat verplicht pubbies moet joinen om een nieuw char te beginnen. Vroegah was het leuk om met een clubje Gotters samen te lvl-en in Enched Cow-games, Hell-CS runs etc.
Dat Medion wil ik, als ik wat meer tijd heb, nog wel eens bekijken. Eerste indruk, paar maanden geleden, was nogal verwarrend.
Ik ben nu bezig met een Orb-sorc. Kan ik eindelijk ook eens teleporten. Ik vind, net als Pheno, dat Enigma het hele team-aspect kapot heeft gemaakt en gebruik het dus op geen enkel character.
Dan straks nog een Bo-barb en dan eens op naar Medion.
@Clay: een Dream Conviction Pally is heel lekker! Doe er een VoR PB of Rift op en raggen maar.
Ik zie alleen nog Jordi, Don en Maldred soms online. Terwijl Bnet (overwegend) heel aardig bespeelbaar is de laatste tijd.
Jammer hoor dat je nu zowat verplicht pubbies moet joinen om een nieuw char te beginnen. Vroegah was het leuk om met een clubje Gotters samen te lvl-en in Enched Cow-games, Hell-CS runs etc.
Dat Medion wil ik, als ik wat meer tijd heb, nog wel eens bekijken. Eerste indruk, paar maanden geleden, was nogal verwarrend.
Ik ben nu bezig met een Orb-sorc. Kan ik eindelijk ook eens teleporten. Ik vind, net als Pheno, dat Enigma het hele team-aspect kapot heeft gemaakt en gebruik het dus op geen enkel character.
@Clay: een Dream Conviction Pally is heel lekker! Doe er een VoR PB of Rift op en raggen maar.
geen probleem, Wel rot van de xp. ik heb nog geprobeerd die gasten te killen maar dat lukt niet omdat iedereen in de game maar rond rende zodat er iedere keer weer nieuwe kwamen. Kort daarna ben ik gestopt ga morgen wel weer verder. Vanavond training eten en naar bed.Dalyxia schreef op zondag 13 januari 2008 @ 20:02:
sorry main, dat ik zo ineens weg moest, maar de wasdroger deed het niet meer
godsklere
bah
Verwijderd
Heb nu ongeveer 7 torches opgehaal in UT allemaal lowstatted crap character torches die geen reet waard zijn
JEEEJ dat was dus de laatste keer dat ik ubers deed 
nu even kijken of ik nog iets leuks kan vinden voor diaclone hunting
probleem met crescent moon is dat je er bijna geen leech af krijgt, lifetap werkt bijv extreem slecht met crescent moonClay schreef op maandag 14 januari 2008 @ 12:48:
[...]
Ik dacht ook aan een crescent moon pb eigenlijk ...
Plus het feit dat je dan problemen hebt met LI's. Met Rift/VoR heb je behoorlijke cold-damage en, zeker zo belangrijk, alles is gefreezed/slowed!Dalyxia schreef op maandag 14 januari 2008 @ 13:26:
[...]
probleem met crescent moon is dat je er bijna geen leech af krijgt, lifetap werkt bijv extreem slecht met crescent moon
echte li's pak je wel met crushing blow dan hoor, maar conviction @ lvl 25 (maxed +5 skills) doet Defense: -92 percenttollo71 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 13:35:
[...]
Plus het feit dat je dan problemen hebt met LI's. Met Rift/VoR heb je behoorlijke cold-damage en, zeker zo belangrijk, alles is gefreezed/slowed!
Resistances: -150 percent
crescent moon gooi daar nog is -35 lightning resistance overheen, zit je op -185 li res
geen idee of dat zin heeft hoor, -100 is bij monsters toch ook maximale min? maar ook defense gaat door de knietjes met conviction, heeft dat niet zoveel zin bij crescent door de itd, maar neem je een rift of vor, dan kan je gewoon met je physical of de damage waar het monster niet voor immune is killen, 100psn sc in inv doet al wel wat, kan je voor immunes ook gewoon nog lightsabre op switch nemen ofzo
en anders doe je maar lekker grief
Oh hallo. Ik he bnet al een hele tijd niet meer opgestart. Median ook niet echt. Het is op zich wel grappig, maar heb nu wat belangrijkere dingen aan het hoofd.tollo71 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 11:16:
Waar zijn al mijn oude HCL-maatjes gebleven
Ja, die heb ik toevallig al op een tank palaen anders doe je maar lekker grief
20 convic, lightres, sacrifice en shield.
4 zeal, prereqs en de rest in defiance.
Er vanuitgaande dat lightres synergized met de holy shocks van dream (kan iemand dat bevestigen?), en sac als synergy op zeal voor dikke grief damage. Meeste gear heb ik al liggen, upped/ummed guardian, dracul's, verdungo, amu's en ringen etc.
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
*bevestigt dat bij deze
[ Voor 4% gewijzigd door Pheno79 op 14-01-2008 17:11 ]
*kissclonehunter*Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 12:02:
Heb nu ongeveer 7 torches opgehaal in UT allemaal lowstatted crap character torches die geen reet waard zijnJEEEJ dat was dus de laatste keer dat ik ubers deed
*Don_holio
ja, dat heeft zinDalyxia schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:35:
[...]
echte li's pak je wel met crushing blow dan hoor, maar conviction @ lvl 25 (maxed +5 skills) doet Defense: -92 percent
Resistances: -150 percent
crescent moon gooi daar nog is -35 lightning resistance overheen, zit je op -185 li res
geen idee of dat zin heeft hoor, -100 is bij monsters toch ook maximale min? maar ook defense gaat door de knietjes met conviction, heeft dat niet zoveel zin bij crescent door de itd, maar neem je een rift of vor, dan kan je gewoon met je physical of de damage waar het monster niet voor immune is killen, 100psn sc in inv doet al wel wat, kan je voor immunes ook gewoon nog lightsabre op switch nemen ofzo
en anders doe je maar lekker grief
ik had Crescent op mijn dreamer, (in een crystal sword, zodat ik er CS-runs mee kon doen
beviel prima, en een betere tank is moeilijk te maken
full res/maxblock/tri-absorb en hopie lightdam
LoD idd atm niet zoveel zin in

niemand die op median te vinden is atm

[ Voor 9% gewijzigd door kwakke01 op 14-01-2008 20:27 ]
Vanavond gaat het wel leuk op battlenet.
Heeft Blizzard op een mf knop gedrukt ofzo?
Men pakt de volgende dingen op.
Run 1 @ CS een Bulgathos Weddingband
Run 2 @ Andy een Stone of Jordan
Run 5 @ CS een Ist Rune
Ik bedoel... talk about luck.
Dit is me nog niet eerder overkomen.
Edit, ik vergeet de large charm met 7 AR die tussendoor ook nog viel.
Run 5 @ CS een Ist Rune
[ Voor 10% gewijzigd door Phreak op 14-01-2008 22:17 ]
Noobmeter WoT: Froekie
@hierboven. Mazzelpik
maar feli ,dat zijn leuke finds 
perf spirit vortex 40 res..
wat is dat waard? Ik heb er een ist voor betaald.. Volgens mij kan je er 2 voor krijgen. Toch?
perf spirit vortex 40 res..
wat is dat waard? Ik heb er een ist voor betaald.. Volgens mij kan je er 2 voor krijgen. Toch?
[ Voor 20% gewijzigd door Pkunk op 14-01-2008 22:18 ]
Hallo met Tim
NM,verkeerde topic
[ Voor 98% gewijzigd door pingkiller op 14-01-2008 22:44 ]
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Wil je pheno dood hebben ofzo? snel even editten voor hij een hartaanval krijgtNC_Phreak schreef op maandag 14 januari 2008 @ 22:15:
Run 5 @ CS een Ist Rune
en ik dan????? precies vanavond dat ik dota heb gespeeld ipv diabloFlapmo schreef op maandag 14 januari 2008 @ 22:52:
[...]
Wil je pheno dood hebben ofzo? snel even editten voor hij een hartaanval krijgt
godver...
Nice drops inderdaad! SCL toch wel he?NC_Phreak schreef op maandag 14 januari 2008 @ 22:15:
Run 5 @ CS een Ist Rune
@Kwakke: we love u 2
Dit is idd op SCL. Heb sinds een week een enigma bij elkaar gesprokkelt. Nu heb ik bijna al m'n items bij elkaar voor m'n summoner necro. Dit weekend m'n summoner opnieuw bouwen vanaf level 1. Wel beetje zonde aangezien m'n huidige lvl 93 is maar goed.
M'n maat heeft z'n hammerdin nu af, alle items die hij nodig heeft heeft ie. Hij moet alleen nog een paar combatskillers erbij hebben en dan zit hij vol. Op dit moment 14k hammer damage.
Nu sparen voor een Pride voor m'n mercenary. Cham + Sur + Io + Lo
Dan gaat het leuk worden met damage, al gaat het nu al te lomp soms.
Als ik m'n summoner klaar heb, dan ga ik denk ik HC spelen.
Iets meer spanning in de game
M'n maat heeft z'n hammerdin nu af, alle items die hij nodig heeft heeft ie. Hij moet alleen nog een paar combatskillers erbij hebben en dan zit hij vol. Op dit moment 14k hammer damage.
Nu sparen voor een Pride voor m'n mercenary. Cham + Sur + Io + Lo

Dan gaat het leuk worden met damage, al gaat het nu al te lomp soms.
Als ik m'n summoner klaar heb, dan ga ik denk ik HC spelen.
Iets meer spanning in de game
Noobmeter WoT: Froekie
ff dit bericht over het hoofd gezien paar keerDarkY schreef op maandag 14 januari 2008 @ 09:34:
van het weekend weer ff een paar runs gedaan.
enigma ap 771 def
HoZ pdiamon 165%
Magefist upgraded
hoto 36 flail
spirit shield
tgods 182
wt 37
met bo zo'n 36XX health
hoe krijg jij het voor elkaar om een cta5 voor wisp+gul te ruilen? cta5 is 90+fg waard en wisp +gul bij elkaar is misschien net 35-40 fg
I know, Pheno. Heel veel sterkte ermee natuurlijk. Maar ik mis je wel hoorPheno79 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 16:19:
[...]
Oh hallo. Ik he bnet al een hele tijd niet meer opgestart. Median ook niet echt. Het is op zich wel grappig, maar heb nu wat belangrijkere dingen aan het hoofd.

Tollo, als je nog spullen nodig hebt moet je even checken wat ik op m'n mules heb staan... Zolang je mn main account ontziet (soso/hammer/necro en smiter-in-aanbouw) kan je het meeste spul wel pakkentollo71 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 09:30:
[...]
I know, Pheno. Heel veel sterkte ermee natuurlijk. Maar ik mis je wel hoor. Tegen de tijd dat je weer online komt heb ik mijn Orb-sorc wel af en kan ik je rushen.
Hoe gaat het er mee pheno???Nog meer nieuws inmiddels??

Ik ben weer begonnen met D2
Het is echt erg
Mocht iemand tijd hebben voor een normal boost > *Angeloonie
(had er al 1 maar die was expired

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 15-01-2008 10:45 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
probeer voor de gein is gewoon in te loggen op dat charAngeloonie schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:44:
Ik ben weer begonnen met D2
Het is echt ergEen vriend heeft me zover gekregen om een nieuwe char te bouwen (hij doneert wat items) dus ik ga nu een Trapsin maken
![]()
Mocht iemand tijd hebben voor een normal boost > *Angeloonie
(had er al 1 maar die was expired)
[afbeelding]
Werkt nietDalyxia schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:57:
[...]
probeer voor de gein is gewoon in te loggen op dat char
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
gewoon een game maken en ze laten biedenDalyxia schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 09:11:
[...]
ff dit bericht over het hoofd gezien paar keer
hoe krijg jij het voor elkaar om een cta5 voor wisp+gul te ruilen? cta5 is 90+fg waard en wisp +gul bij elkaar is misschien net 35-40 fg
En FG zegt me niet veel, was dat niet van zo'n cheat/bot site.
Wat naar dat ze wel gewoon je char tonen. Je kan er helemaal niets mee. Nu word het er echt zo in gewreven

Hallo met Tim
ctscan gehad, dus ik hoor het vanzelfkwakke01 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:41:
[...]
Tollo, als je nog spullen nodig hebt moet je even checken wat ik op m'n mules heb staan... Zolang je mn main account ontziet (soso/hammer/necro en smiter-in-aanbouw) kan je het meeste spul wel pakken
Hoe gaat het er mee pheno???Nog meer nieuws inmiddels??
Verwijderd
Zow een javatje in elkaar geflanst:
Andy's face met rbf 4/5die
Forti AP
Phoenix Monarch
Crap titans
Treks
Thundergods
En heb nog geen gloves dus frostburns
Enige wat mij mateloos irriteerd is dat games droppen als ik lekker sta te gooie
Kenne ze dat niet ff fixe bij blizzard (ja weet het het is "working as intended") maar toch erg irritant.
Iemand een goeie tip voor gloves??
Zat zelf aan van die gloves te denken die kunnen proccen met enchant en 20 ias hebben, samen met me phoenix (die ook wat fire resist naar beneden haalt) werkt dat wel aardig denk ik?
Andy's face met rbf 4/5die
Forti AP
Phoenix Monarch
Crap titans
Treks
Thundergods
En heb nog geen gloves dus frostburns
Enige wat mij mateloos irriteerd is dat games droppen als ik lekker sta te gooie
Kenne ze dat niet ff fixe bij blizzard (ja weet het het is "working as intended") maar toch erg irritant.
Iemand een goeie tip voor gloves??
Zat zelf aan van die gloves te denken die kunnen proccen met enchant en 20 ias hebben, samen met me phoenix (die ook wat fire resist naar beneden haalt) werkt dat wel aardig denk ik?
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2008 12:51 ]
Dit topic is gesloten.