Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
je mist wel de smiley of niet?
Vind het hem wel mee vallen eigenlijk, hoewel het aardiger kan, dat geef ik toe.
Vind het hem wel mee vallen eigenlijk, hoewel het aardiger kan, dat geef ik toe.
T60P Widescreen
Smiley of niet. Deze reaktie kan ik missen als kiespijn.Seesar schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 21:50:
je mist wel de smiley of niet?
Hij blijkbaar jouw "use the search reacties" ook blijkbaar
.
T60P Widescreen
En hij is al weg. Of Gunner ongewenst is of niet, deze reactie staat op zichzelf al te boek als ongewenst.
@ hierboven: ik zie hem nog steeds staan. 
Vind het een belachelijke reactie; Gunner heeft gelijk.
Vind het een belachelijke reactie; Gunner heeft gelijk.
[ Voor 30% gewijzigd door pven op 08-01-2008 21:57 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Wou ik net zeggen. Via de directe link is het nog te zien, maar van m'n Gallery is hij idd weg.
Geinig, ik dacht dat moderatie uitgezet was maar dat een Powermod 'm alsnog op -2 kon krijgen.... zo wilde ik 'm wegwerken.
Niet meer linken dus
Niet meer linken dus
Link uit de TS weggehaald. Bedankt ecteinascidin !
Gunner heeft groot gelijk. 1>mensen die op de searchfunctie worden gewezen hebben die verwijzing 9 op de 10 keer keihard nodig. 2>GoT is idd geen helpdesk maar een forum voor de (diehard) (IC)T-liefhebber. Voor echt simpele helpdeskvragen zijn er zat fora zoals beginnersweb.nl en helpmij.nl 3>Gadverdamme dat GS taalgebruik
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Pagina: 1