daarmee ben je denk ik ook wel geholpen? WirelessKeyView 1.15 is een programma waarmee je:
Zodra u het programma opstart, zoekt het in de 'Wireless Zero'-configuratie van uw Windows-systeem naar alle WPA/WEP-sleutels die daar verborgen zijn en geeft ze weer in zijn hoofdvenster.
Het programma is een uitkomst voor vergeten wachtwoorden, maar biedt ook uitkomst als u op bezoek bent bij kennissen met een draadloze verbinding waar u al eens eerder toegang toe had. Geen zoektocht naar vodjes papier, maar een kwestie van secondenwerk met dit kleine netwerktooltje.
[ Voor 76% gewijzigd door bonzz.netninja op 08-01-2008 10:47 ]
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl
nou.. ik moet 64 laptops aansluiten op een draadloos netwerk en heb geen zin/tijd om overal handmatig een netwerksleutel te moeten invoeren. Ik kwam dus op het idee om de netwerksleutel te exporteren uit het systeemregister, en deze op de andere laptops te importeren.bonzz.netninja schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 10:45:
http://www.zdnet.nl/downloads.cfm?id=77605
daarmee ben je denk ik ook wel geholpen?
Gaat wat sneller, alleen weet ik niet waar deze is opgeslagen in het register....
Volgens mij is het antwoord je al gegeven, maar je wilt er niets mee doen omdat het je teveel werk is. Bovendien is het met 34 minuten kicken van je topic niet echt netjes. We zijn niet je persoonlijke helpdesk die je het antwoord geeft terwijl jij in je luie stoel achterover leunt.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
[ Voor 44% gewijzigd door Hardcore-Maniac op 08-01-2008 11:33 ]
Verwijderd
Verwijderd
Daar zit al je informatie, de ssid is wel te zien, maar de key niet, maar als ik de key waarde verander kan ik wel zien dat er iets verandered maar dat is gecodeerd. ( iig wel bij mij)
Nee okee veranderen gaat misschien niet maar het exporteren van die regel wellicht wel. 2coowl4you al geprobeerd? Vind dit ook wel intressantVerwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:40:
HKLM\Software\Microsoft\WZCSVC\Parameters\Interfaces\{XXXXXXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXXXXXXXXXX}\Static#0000
Daar zit al je informatie, de ssid is wel te zien, maar de key niet, maar als ik de key waarde verander kan ik wel zien dat er iets verandered maar dat is gecodeerd. ( iig wel bij mij)
[ Voor 5% gewijzigd door Operations op 08-01-2008 12:33 ]
PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Ik heb hetzelfde probleem voor een project voor een school. Alle studenten kunnen inloggen op het wireless netwerk. We willen dit zo simpel mogelijk maken voor de gebruikers.
Het exporteren van deze register sleutel die hier eerder werd genoemd werkt helaas niet.
Iemand een ander ideetje?
Dan hoef je niet in je registry zitten wroeten, maar gebruik je bijvoorbeeld de WPS - de Wireless Provisioning Service voor.2coowl4you schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 10:48:
nou.. ik moet 64 laptops aansluiten op een draadloos netwerk en heb geen zin/tijd om overal handmatig een netwerksleutel te moeten invoeren. Ik kwam dus op het idee om de netwerksleutel te exporteren uit het systeemregister, en deze op de andere laptops te importeren.
Dat ene icoontje in je Control Panel waar Wireless Network Setup Wizard bij staat
Als je met dergelijke aantallen werkt, dan wil je ook gebruik maken van de tools die er voor gemaakt worden.
Search The Knowledge Base - Wireless Provisioning
Overigens: lijkt het je niet verstandig om voortaan ook aan te geven voor welke Windows versies je dit wil gebruiken? Sowieso hoort dat in je titel te staan namelijk - zie de Windows Clients - Policy .
Daarnaast: als je zo ongeduldig bent en wacht op een antwoord bel dan gewoon met de Helpdesk van Microsoft.
[ Voor 17% gewijzigd door alt-92 op 08-01-2008 14:04 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device