Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Samsung syncmaster steun

Pagina: 1
Acties:
  • 868 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Omdat ik twee schermen zonder behuizing heb zoek ik een leuk idee om er iets van te maken.

Nu kwam het in me op om er een steun van de Samsung syncmaster onder te zetten (het gaat hier over de grijs met zwarte steun die in hoogte is te verstellen en ook kantelbaar is).

Alleen nu weet ik niet hoe ik aan die losse steunen kan komen.
Het scherm erbij kopen is ook geen alternatief omdat dat een beetje te veel gaat kosten.

Any ideas?

Alvast bedankt.

Verwijderd

Fabrikant bellen en vragen of je er 2 los kunt kopen?? Ik roep maar wat...

Verwijderd

Wat voor schermen zijn het precies? En als je echt zo,n voet wil kun je op advertentie sites kijken voor defecte (samsung) schermen.

Verwijderd

Topicstarter
Twee samsungs met een touch paneel erop, omdat hij nu dikker is past de oude behuizing niet (en al zou hij wel passen de behuizing is weg, die heb ik ook nooit gehad).
De achterkant is stevig genoeg om hem aan de steun te monteren.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Naast elkaar (en dan meteen met een minimale, zwart/grijze rand ertussen) bouwen in een box van MDF, en dan precies naar jouw smaak?

Zo zou ik bijv. een dunne bekisting maken met een klein hoekje in het midden om lekkerder met de schermen te kunnen werken, het ding op pootjes zetten of aan de muur schroeven, en zwart verven (ook zodat het allemaal tegen de achtergrond wegvalt).

Verwijderd

Ik weet niet hoe handig je bent ( met aluminium) , maar als ik die schermen had had ik 2 mooie apple cinema voeten gemaakt. zoals deze

Afbeeldingslocatie: http://www.polectro.nl/images/merken/apple/APPLEM9179.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2008 19:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ze zitten nu in een behuizing van 7mm mdf maar ik vind het toch een beetje "te dik" daarom was ik van plan om er een behuizing van aluminium omheen te maken en het daarna te behandelen zodat het op geborsteld aluminium lijkt.

En om het plaatje dan compleet te maken wou ik er een mooie samsung steun onder hebben.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 19:21:
Ze zitten nu in een behuizing van 7mm mdf maar ik vind het toch een beetje "te dik" daarom was ik van plan om er een behuizing van aluminium omheen te maken en het daarna te behandelen zodat het op geborsteld aluminium lijkt.

En om het plaatje dan compleet te maken wou ik er een mooie samsung steun onder hebben.
Geborsteld alu zelf maken is een echt oprechte kutklus. Dit omdat ALLE strepen die erop gaan recht en op ongeveer dezelfde diepte moeten. Anders ziet het er echt niet uit. Misschien dat je een metaalbewerker of verfwinkel in de buurt hebt die het wel goed voor jou kunnen doen. Ik zou zelf zeggen maak er een van metaal( maakt niet uit van wat voor soort) en hang ze beide in een soort stalen arm. Dit ziet er niet alleen gaaf uit maar is ook direct ontzettend stevig.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

Topicstarter
alleen het nadeel is dan dat hij vast zit en als ik mijn pc dan wil verplaatsen het scherm vast zit of als hij los kan dat ik dan een scherm zonder steun heb.

• PRaGA88
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-11 00:00
weet iemand mess waar ik een ophanging voor een syncmaster 940BF kan krijgen
want ik heb een gebogen bureau en ik wil dat mijn sherm een beetsje hogger staat maar ook kan roteren en omhoog en omlaag en kantelen naar vooren en naar achter

ik heb aleen zo een voet die u sherm kan kantelen naar voor ennaar achter
meer kan da ding nie denk ik :?

[ Voor 18% gewijzigd door PRaGA88 op 08-01-2008 22:39 ]

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Op mijn werk hebben we die nogal eens over Van de 720N en 920N panelen. Omdat we veel triple monitor setups plaatsen met de daarbijbehorende voeten. Zal eens kijken van de week :)

• PRaGA88
_ferry_ schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 22:30:
Op mijn werk hebben we die nogal eens over Van de 720N en 920N panelen. Omdat we veel triple monitor setups plaatsen met de daarbijbehorende voeten. Zal eens kijken van de week :)
dankje
want ik heb gekeken en die 940N lijken bijna op de 940BF maar zijn toch iets anders :P
ik zal straks eens kijken wat voor bevesteging de mijne heeft
eve 5,5kg van mijn bureau sleuren :+
zo te zien heeft de 940BF een VESA 75 houder
nu nog zoeken voor een muurbeugel :+

[ Voor 7% gewijzigd door PRaGA88 op 09-01-2008 22:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
Waarom verover jij mijn topic? :')

• PRaGA88
omdat ik een samsung ssyncmaster 940BF heb (2ms, 19") en ik wou de mijne op een verhoog zetten maar da pakt ruimte in dus dacht ik: waarom geen muurbeugel
heb ik ruimte onder mijn scherm en hem ik hem hoger hangen en vrijer bewegen met het scherm
en mess kan ik dan een steun leveren ik heb een zwart met zilvere stuun met metale VERA 75 :+

Verwijderd

PRaGA88 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 21:51:
[...]

dankje
want ik heb gekeken en die 940N lijken bijna op de 940BF maar zijn toch iets anders :P
Sorry hoor, maar waar kom jij ineens vandaan?
Dacht toch echt dat die opmerking was bedoeld voor de TS...

Dikke kaping imho :?

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-10 11:03
Nou mogen jullie een keer zijn topic kapen. Maar dat gaat niet, want die blijven nooit lang genoeg open :z

Casemod: Cubeleon

• wasted247
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-12-2024
PRaGA88 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 21:51:
[...]
dankje
PRaGA88 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 21:56:
weet iemand mess waar ik een ophanging voor een syncmaster 940BF kan krijgen
want ik heb een gebogen bureau en ik wil dat mijn sherm een beetsje hogger staat maar ook kan roteren en omhoog en omlaag en kantelen naar vooren en naar achter

ik heb aleen zo een voet die u sherm kan kantelen naar voor ennaar achter
meer kan da ding nie denk ik :?
PRaGA88 schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 17:11:
[...]

omdat ik een samsung ssyncmaster 940BF heb (2ms, 19") en ik wou de mijne op een verhoog zetten maar da pakt ruimte in dus dacht ik: waarom geen muurbeugel
heb ik ruimte onder mijn scherm en hem ik hem hoger hangen en vrijer bewegen met het scherm
en mess kan ik dan een steun leveren ik heb een zwart met zilvere stuun met metale VERA 75 :+
@ PRaGA88

Waar kom je idd vandaan? En wat wil je? Het gaat hier over een losse voet terwijl jij het over een muur beugel hebt. Somers (de TS) wil graag een losse voet, opent hiervoor een topic, vervolgens ga jij in dat topic zwammen over je eigen meuk? 8)7

Als jij opzoek bent naar een muur beugel / steun / whatever, moet je daar lekker zelf naar opzoek gaan. Je geeft zelf al aan dat je monitor VESA 75 is, dus iedere wand steun welke hieraan voldoet is prima... :X

Beetje brutaal om vervolgens in iemand anders zn topic andere mensen te gaan bedanken voor oplossingen die ze aan de TS aanbieden |:(

@ Somers, V&Atje aanmaken? _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door wasted247 op 11-01-2008 01:45 ]

• Bombelman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-01-2010
Beste TS.

Ik heb precies deze voet, ZGAN, van de 204B !
(Draaien, kantelen, lift, etc)

Laat van U horen. george at bombelman dot com
Groets !!

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:07
Dit lijkt me verder af te handelen via V&A of rechtstreeks met TS.
Slotje.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.