Need for speed Pro Street traag.

Pagina: 1
Acties:
  • 388 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goeie middag,

Ik heb NFS-PS gekocht toen die uit was en eigenlijk niet aangekeken omdat ik hem installeerde wat goed ging maar de game niet kon spelen omdat die happerde. Nou heb ik afgelopen week me PC opnieuw geinstalleerd.

- Nieuwste drivers
* Video
* Chipset
* Ect.

Alle windows updates geinstalleerd. Er staat zo goed als niets op mijn computer nu. misschien maar 8 gb van de 100.

Nu heb ik NFS-PS weer geinstalleerd en heb ik weer het probleem dat ik constant happer en traag race.

Specs:

- Asrock VSTA 939 DUAL moederbord.
- 256MB Geforce 7800GS Videokaart
- 1152MB Intern DDR1 geheugen.
- AMD Athlon 64 x2 3800+
- 5.1 geluidskaart onboard op me moederbord.
- 20,* inch. (Breedbeeld weet niet precies de inch).

Ik speel nu op 800x600 60 hertz en nog is het niet goed.
Rook heb ik uitgezet. Alles staat op laat of uit. Het spel ziet er zo niet uit.
En nog presteert mij computer het om dat spel gewoon zo bagger te laten lopen.

Heeft iemand enige ervaringen met:

- Traag / happerend beeld.
- Slechte Graphics (Wat kan komen door dat mijn resolutie niet hoog. 1600x12** draait mij monitor het beste mee).

Kan iemand mij helpen? Ik wil zo graag nu eens dit spel uit knallen maar kom zo niet verder dan race 2.

M.V.G

Jack.

P.S

Windows XP home gebruik ik volledig geupdate.
Moet nog wel 1 128MB kaartje eruit halen zodat ik 2 dezelfde soorten 512MB heb.

Verder mensen misschien nog suggesties om dit probleem te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Audio drivers.
Geluid op low.

Er zouden 2 patches zijn? Maar ik zie er maar 1..

Ik zal het allemaal proberen.

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou die patches maar lekker niet gebruiken , het helpt totaal niets om de performance problemen op te lossen , sterker nog het verergerd alleen maar de problemen !
Zodra je een raceday uit hebt gespeelt en save en dan leave race day klikt, crash pro street naar de desktop met een bekende foutmeldings raport.

NFS Pro street is nu al het brakste spel dat je kan bedenken uit 2007 , te snel gereleast zonder te weinig te testen op vele verschillende hardware configuratie's of wel beta testers.
Daarna een patch 1.1 uitbrengen waarbij je dus saved games niet meer kon gebruiken zodat je weer opnieuw kon beginnen met het spel en vervolgens ben je 3 racedays verder en je wil een raceday verlaten om naar de volgende te gaan crashed hij en je kan die raceday weer fijn overnieuw gaan doen om vervolgens weer en crash te krijgen bij het verlaten.
En EA zegt dat er nog geen oplossing voor is gevonden en mischien 10e deze maand komt er een nieuwe patch uit ?
Brak geprogrammeerd spel zonder eerst een beta te releasen om fouten op te sporen. dom dom..

Maar goed.. dan weet je het vast ;)