[SoB] The Challenge

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 972 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
SoB is al een oud project binnen DPC maar met slechts 800 members (waarvan bijna 200! in 1 subteam) relatief klein. Ondanks dit kleine aantal leden staat DPC toch op een stevige 2de plaats overall, onze achterstand bedraagt ongeveer 8.2P. Onze voorsprong op de nummers 3 en 4 is 6.8P resp 6.9P. Echter aan onze voorsprong wordt geknaagd door 2 voornamelijk amerikaanse grootmachten "Team Anandtech (TA) en Free DC (FDC).

Dit alles is in gang gezet door een 1 user van Anandtech (die alleen al ruim 2x zoveel daily doet als DPC totaal), lees er alles over in dit draadje op het FDC forum In dit draadje wordt ergens halverwege gesproken om "samen" (FDC en TA) door te stoten naar "The Cows" (wij dus) zodat wij over 2 maandjes 4de zouden staan.

Omdat de challenge tussen TA en FDC maar liep tot 1 januari, is FDC op het moment weer (even) over naar OGR maar Anandtech komt "full steam" richting onze nummer 2 positie. Full steam betekent een daily score die ruim 6x hoger is dan die van DPC: 0.100P/dag voor Anandtech en 0.016P/dag voor DPC (Een score van 0,100 P/dag is trouwens voor FreeDC ook makkelijk te halen en hoger zelfs ook).
Nu lijkt een 6x hogere daily heel veel maar als je bedenkt dat een stock Q6600 al 0.001 P/dag doet ( mits 24/7) doet dan hebben we "slechts" 85 van die dingen nodig :P om de output van Anandtech te matchen :)

Anandtech heeft de maand januari hulp van hun eigen "Team Switch" dus aan ons de uitdaging om voor eind januari hun output te matchen (of zelfs te overtreffen) en aangezien eerdere topics voor WCG gunstig uitpakten voor het oproepen van hulptroepen, bij deze wederom maar een schaamteloze "cry for help" ;) Dus als mensen zich geroepen voelen om SoB een week of 4 even bij te staan, be my guest :) !

offtopic:
Misschien kunnen we er intern een competitie aanhangen: bijvoorbeeld (niet mopperen 't is maar een idee)
- welk subteam doet het meeste in x weken/dagen
- welk individu doet het meest in x weken/dagen
- welke nieuwkomer doet het meest in x weken/dagen

SoB in het kort
Een WU bestaat uit een paar van cijfers, zogenaamde k- en n-waardes. Iedere WU bestaat uit een vaste k- waarde en een varierende n-waarde (de maximale n-waarde wordt weergegeven in de client). Het aantal n-waardes per WU ligt momenteel op ~3000 (=3000 blocks) en zo'n WU (n=~9M) levert een score van ~0.0007P (0.7T) op. Een E6750 doet ~45 uur (per core) over 1 zo'n WU. Naarmate de n-waarde groter wordt neemt de score extreem toe: dwz een test met een n-waarde van ~15M (1.6x zo groot) levert je bijna 0.003P op (~4x zoveel dus).

Even een aantal korte links naar:
- client download pagina
- bron DPCH stats
- DPC SoB Wiki

Handige programma's
- SBQueue: hiermee kun je o.a. testen bufferen, importeren en exporteren naar offline PC's, sparen voor een MF en meerdere PC's van Wu's kan voorzien (vereist Java runtime Environment).
- RemoteSoB, hiermee kun je clients installeren, controlere, updaten en verwijderen op machines waar je remote admin rechten hebt.

En nog een aantal "Tips & tricks"
- De GUI client benut maar 1 core maar is daardoor wel makkelijk langs een ander project te draaien ;) .
- Om gebruik te maken van meerdere cores moet de client als service geinstalleerd worden (XP, NT, 98, 95, zie readme.txt in de download.
- Onder Vista is het installeren als service iets lastiger, lees hier meer.
- Ik geen *nix-client ervaring heb dus er nu ook geen info over kan geven
- Schakel de optie "Transmit intermediate blocks" uit, dit zorgt ervoor dat je client niet ieder blokje verzend naar de server maar alleen een compleet afgehandelde WU. Bijkomend voordeel is dat een WU 1 tot 5% sneller klaar is, nadeel hiervan is dat het even duurt voordat je output krijgt.

Tot slot
Dit lijkt me genoeg als start informatie zijn, mocht iemand behoefte hebben aan extra informatie (bv over de *nix clients) schroom niet en post je vragen in dit topic of de laatste DPCH (waarschuwing: SoB'erts zijn meer lurkers dan posters maar vragen worden (door mij iig) zsm beantwoord ;) ).

Alvast bedankt voor het lezen van deze monoloog en misschien tot ziens in de SoB-stal !

edit 10-jan-2008: Team Anandtech houdt een interne challenge van 15-jan to/met 15-maart met als extra doel het inhalen van DPC :( (lees op Anandtech forum)

[ Voor 10% gewijzigd door Frentik op 10-01-2008 22:00 . Reden: link to remotesob added ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Ons eigen team Switch was een paar dagen terug ook nog op zoek naar een nieuwe uitdaging. Weet niet of ze die al gevonden hebben :?
Een verzesvoudiging van de output is echter best veel. Staat er nu relatief veel power op Sob :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
Gisteren hebben we ongeveer 16T gedaan als DPC zijnde, even teruggerekend naar mijn eigen PC die ~0.7T/dag doet (stock E6750) dan hebben we dus 20 tot 25 E6750's 24/7 draaien op het moment. ("lijkt"me niet zoveel....)

[ Voor 5% gewijzigd door Frentik op 08-01-2008 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Fly
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 10:20

The_Fly

Bzzzzzzzzzzzzz.....

KoW schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 01:15:
Ons eigen team Switch was een paar dagen terug ook nog op zoek naar een nieuwe uitdaging. Weet niet of ze die al gevonden hebben :?
Eigenlijk hadden we al half om half een plan opgezet.... maarja.... kunnen we jullie daarom laten zitten?? Lastige vraag... we gaan wel zien.... de stemmen zijn nog niet geteld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CowArt
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-06-2023

CowArt

DPC Team Switch Pensionado

KoW schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 01:15:
Zoals TheFly al aangeeft zitten we eigenlijk in de voorbereiding van een ander snood plan. >:)

Maar als ik de SoB-draadjes zo eens lees, loopt het ook nog niet bepaald storm met de te hulp schietende subteams. Maken we het anders wat spannender?
Welke subteam is er in voor een maandje {Subteam} vs Team Switch / Clash-of-the-Clowns? :+

- edit -
En dan bij voorkeur natuurlijk een team dat nu niet of nauwelijks SoB doet, anders schiet het nog niet op met de verhoging van de output natuurlijk. 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door CowArt op 08-01-2008 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:41
Aha, de halve zoolmaster doet dus ook mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

* KuuKe heeft vanavond overleg op de Apenheul >:)

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TPbasMIE
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-06 14:30
Ik zal eens kijken of er animo is bij ons om weer "tijdelijk" terug te keren.

Kom ook eens op het Division Brabant Forum <BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
TPbasMIE schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 10:47:
Ik zal eens kijken of er animo is bij ons om weer "tijdelijk" terug te keren.
Na D2OL is het eigenlijk wel weer eens tijd voor een battle, vind je niet ;) Het zou me tegenvallen als de brabo's niet in zijn voor een feestje, het is per slot van rekening bijna carnaval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:55

Cow_tipping

On the run for D.B.!

En Kuuke is Limbo, dus die doet dan ook lekker mee. :)

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Ook maar even 2 processoren op SOB aangeslingerd :)

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4681

ik kan niet meer dan ik nu doe, ik hoop wel dat men hier aan mee gaat doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joh14vers6
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Hoe lang gaat deze Chalenge duren? Hoe lang gaat Anandtech full power door?
Als we nml zo'n 3 mnd fullpower moeten gaan sleuren, wordt TPR, huidige nr.1, ook betrokken in de battle.

Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinzinneke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-06 11:15
Ik wil wel tijdelijk een beetje helpen, maar ik zie het niet zitten voor speciaal daarvoor een account aan te maken.
Wie mij als eerste zijn/haar username doorgeeft, zal de komende weken een kleine boost hebben ;)

//edit: te laat :p

[ Voor 4% gewijzigd door Zinzinneke op 08-01-2008 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
Zinzinneke schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 14:07:
Ik wil wel tijdelijk een beetje helpen, maar ik zie het niet zitten voor speciaal daarvoor een account aan te maken.
Wie mij als eerste zijn/haar username doorgeeft, zal de komende weken een kleine boost hebben ;)
you've got a DM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-06 20:34
DAMN te laat :/

[ Voor 94% gewijzigd door Cpt00kirk op 08-01-2008 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinzinneke
Frentik is the winner ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CowArt

CowArt

joh14vers6 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:01:
Hoe lang gaat deze Chalenge duren? Hoe lang gaat Anandtech full power door?
Als we nml zo'n 3 mnd fullpower moeten gaan sleuren, wordt TPR, huidige nr.1, ook betrokken in de battle.
* CowArt schudt eens zachtjes met joh14vers6

Wakker worden joh, je bent aan het dromen! :P
Wij zijn het aan het proberen iets leuks te organiseren om een inhaalgevaar af te wenden, en jij begint gelijk te fantaseren over het behalen van de #1. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5742

Bob to the rescue :+

4 Pc's bijgeschakeld, 2 op halve kracht naast OGR en 2 op volle snelheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-06 10:48
En maar liefst een hele Athlon 3400+ ingeschakeld! Alle kleine beetjes helpen zullen we maar zeggen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multi-X
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-10-2022

Multi-X

Pedaalemmer

Ik heb nog wat cores over die wel wat aandacht kunnen gebruiken...Mooei thread ik hoop dat er nog meer respons komt!

back on track..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Se7enth_son
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-06 13:19

Se7enth_son

Eindelijk mn Supra mkIV!

Ik zit al op SoB, maar ga toch proberen twee tot vier extra CPU'tjes aan het werk te zetten

Openbaar vervoer is iets wat je brengt van een plaats waar je niet bent, naar een plaats waar je niet naar toe moet, op een moment dat het je niet uitkomt | Supra specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Laatst online: 21:11

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Misschien ook wel handig voor in de TS: http://sob.qik.nl/remotesob/
What is it ?

This script is used to manage a Seventeen or Bust client on a system where you have remote administrator privilages.
It can install, check, update and remove clients remotely wich is very usefull to control large environments.

[ Voor 89% gewijzigd door DukeBox op 08-01-2008 18:15 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109246

Nice, weer een battle tegen Switch.
Lijkt me mooi.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 109246 op 08-01-2008 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
Done :)

btw Dukebox waar zijn jouw 16 cores gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TPbasMIE
Anoniem: 109246 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 18:22:
Nice, weer een battle tegen Switch.
Lijkt me mooi.
hmmm...............ik weet niet of ze het wel aandurven ;)

Maar we gaan eens kijken wat we kunnen doen, morgen ga ik het op mijn werk nog een keer proberen d.m.v. sobqueu :P Als dat gaat werken dan komen er in ieder geval 3 clients over :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CowArt

CowArt

* CowArt kijkt heel liev naar Dukebox O+

Is het voor jou heel veel werk om stats te bakken gedurende een bepaalde periode, zeg bijvoorbeeld een maand, waarin we het verloop van zo'n subteam-strijd mooi kunnen bekijken? Dus extra SoB-stats waarbij iedereen op bijvoorbeeld 15 januari ofzo, met 0 (nul) begint? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Moet wel te doen zijn.. gewoon een freeze en dan generate(stats-freeze) o.i.d.
en w.b.t. 16 cores.. ik zal kijken wat ik kan doen.

[ Voor 32% gewijzigd door DukeBox op 08-01-2008 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perejoseph
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:48
Het is toch niet normaal dat ik met een athlon (xp) 2400 ergens onderaan de daily top 30 bengel.
Dat kan veel lager :+
}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Ik vind de wiki met betrekking tot de naamgeving van de subteams niet erg duidelijk.

Ik begrijp dat SoB native geen subteams ondersteunt maar dat de statsbakkers dit regelen. Zijn er afspraken met betrekking tot de naamgeving? kan iemand me een voorbeeld geven?

Ehmm, tis goed gevallen bij de aapkens. D'r zal voor een maand of wat wel wat power deze kant opkomen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
Kuuke schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 20:29:
Ik vind de wiki met betrekking tot de naamgeving van de subteams niet erg duidelijk.

Ik begrijp dat SoB native geen subteams ondersteunt maar dat de statsbakkers dit regelen. Zijn er afspraken met betrekking tot de naamgeving? kan iemand me een voorbeeld geven?

Ehmm, tis goed gevallen bij de aapkens. D'r zal voor een maand of wat wel wat power deze kant opkomen.....
OP sob.qik.nl kun je jezelf registreren dit kan pas wanneer je in de stats verschenen bent. Na aanmelden met je ook nog wachten op activatie door Dukebox. Vervolgens kun je inloggen en jezelf bij een subteam aanmelden. Wil je een nieuw subteam dan zal Dukebox dit eerst aan moeten maken (dacht ik). Dukebox kan zelf eventueel users handmatig aan een subteam toevoegen dus misschien kunnen we beter hier posten wie waar hoort, of stuur Dukebox een DM of mail.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Kuuke schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 20:29:
Iedere naam is mogelijk.. daar de stats met id's werkt kun je zelfs dubbele namen hebben (maar dat is natuurlijk niet verstandig ;))
Id's worden samengevoegd tot een virtueel id, dit is geheel naam onafhankelijk.
Op de stats site staat meer info.
Frentik schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 20:40:
Na aanmelden met je ook nog wachten op activatie door Dukebox.
Of door een van de admin of power users.
Wil je een nieuw subteam dan zal Dukebox dit eerst aan moeten maken (dacht ik).
Klopt, mail heeft de voorkeur en zal deze dagen extra actief mijn mail checken. Een GoT PM kan ook altijd. Bij het aanmaken van het team heb ik de username (liefst ook userid) nodig van de teamleader en een werkend mail adres om account gegevens naar toe te sturen. Zie de disclaimer voor info.
Dukebox kan zelf eventueel users handmatig aan een subteam toevoegen dus misschien kunnen we beter hier posten wie waar hoort, of stuur Dukebox een DM of mail.... :)
Dit kunnen de admin users ook.

[ Voor 27% gewijzigd door DukeBox op 08-01-2008 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Laatst online: 25-06 18:41
Heb bij de vorige cry for help ook een klein steentje bijgedragen, maar vrees dat het bij dit project wel een heel klein kiezensteentje zou worden met een P3 1Ghz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143153

alle beetjes helpen :)

Fijn om te zien dat er nieuwe mensen bijkomen! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

frickY schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 21:05:
Heb bij de vorige cry for help ook een klein steentje bijgedragen, maar vrees dat het bij dit project wel een heel klein kiezensteentje zou worden met een P3 1Ghz.
Toevallig met rambus/rdram geheugen ?t Dat performt namelijk nog best aardig. Met sdram133 is het wel eh... ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Okay dan, client draait als service (als ik het goed heb gedaan). SBQueue doet het ook, alleen zie ik nergens of de service mijn username pakt (wel ingevuld tijdens de windows install btw).

Subteamnaam: DeApen

Als ik de voortgang zo zie dan duurt het wel even voor ik in de stats verschijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
Kuuke schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 21:26:
Okay dan, client draait als service (als ik het goed heb gedaan). SBQueue doet het ook, alleen zie ik nergens of de service mijn username pakt (wel ingevuld tijdens de windows install btw).
Als je de service de optie -k meegeeft zal voor iedere client een systray icoon verschijnen. Hierin kan je de ingestelde usernaam zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Kuuke schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 21:26:

Subteamnaam: DeApen

Als ik de voortgang zo zie dan duurt het wel even voor ik in de stats verschijn :)
Als je transmit intermediate blocks aan hebt staan dan sta je morgen al in de stats ;) Heb je dat uitstaan, dan komt er over een week ofzo een flinke flush vanuit het zuiden ;)
Frentik schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 21:35:
[...]

Als je de service de optie -k meegeeft zal voor iedere client een systray icoon verschijnen. Hierin kan je de ingestelde usernaam zien.
Bij Vista werkt dit (helaas) niet, maar dat kan ook komen doordat de service niet als admin draait ... hmmm ... eens checken

[ Voor 24% gewijzigd door Mark83 op 08-01-2008 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Mark83 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 21:36:
Als je transmit intermediate blocks aan hebt staan dan sta je morgen meteen al in de stats ;)
Stats zijn realtime, sob.qik.nl update iedere 30 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Mark83 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 21:36:
[...]

Als je transmit intermediate blocks aan hebt staan dan sta je morgen al in de stats ;) Heb je dat uitstaan, dan komt er over een week ofzo een flinke flush vanuit het zuiden ;)
Uiteraard staat dat uit, een echte aap spaart nu eenmaal graag. Als de voortgang rechtlijnig is dan gaat het geen week duren. Dan is het wat meer dan 24 uur schat ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Wat voor een rekenmonster heb jij daar dan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perejoseph
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:48
Kuuke schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 21:56:
[...]
een echte aap spaart nu eenmaal graag. .
Ik dacht dat we met koeien werkten ;) }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Mark83 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 21:58:
Wat voor een rekenmonster heb jij daar dan staan?
hmm, rekenfoutje (sja, ik was vroeg op vandaag...). Duurt idd wel een paar dagen zie ik bij mijn herberekening. Mja, dan moeten er nog maar een paar cores bij lijkt me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
Even snel door het topic gelopen al flink wat hulptroepen gezien: Team Switch, Division Brabant, DeApen, bobdebeer bij graasland, zinzinneke voor mij ( ;) ). Dat gaat al goed _/-\o_

sry als ik iemand vergeten ben, tis al laat he....

PS: Op de reactie van NGS's capt. kirk heb ik nog niemand gehoord of gezien van de huidige nummers 2 en 3? Grote plannen op andere projecten, angst? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CowArt

CowArt

Ach... knijnen, angsthazen, what's the difference... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

CowArt schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 19:58:
Is het voor jou heel veel werk om stats te bakken gedurende een bepaalde periode, zeg bijvoorbeeld een maand, waarin we het verloop van zo'n subteam-strijd mooi kunnen bekijken? Dus extra SoB-stats waarbij iedereen op bijvoorbeeld 15 januari ofzo, met 0 (nul) begint? :?
Is denk ik niet veel werk, bedoel je dit:

http://sob.qik.nl/?offset=2008-01-01

In bovenstaand voorbeeld is 1 jan 2008 de begin datum (jjjj-mm-dd), offset is de datum dat alles op 0 wordt gezet, geld alleen voor userstats.. kan het ook in de teams bouwen als daar behoefte aan is, laat me dan maar ff weten.

n.b. je kan ook combinaties maken, bijvoorbeeld:
http://sob.qik.nl/?more=user&type=overall&date=2007-12-31&offset=2007-12-01&subteamenable=no
Dat is het total overzicht over de maand december zonder subteams.

[ Voor 19% gewijzigd door DukeBox op 09-01-2008 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-07-2024

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Heb ook alvast 1 core op SoB gezet... :) Misschien dat het er over een paar dagen 2 worden, maar dan moet ik de service-install op Vista wel eerst werkend krijgen (heb ik nu geen zin in).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Ik zag dat Cow Tipping speciaal om me kwam vragen in onze shoutbox :+ * Megaflix is van de partij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
DukeBox schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 00:08:
Is denk ik niet veel werk, bedoel je dit:

http://sob.qik.nl/?offset=2008-01-01

In bovenstaand voorbeeld is 1 jan 2008 de begin datum (jjjj-mm-dd), offset is de datum dat alles op 0 wordt gezet, geld alleen voor userstats.. kan het ook in de teams bouwen als daar behoefte aan is, laat me dan maar ff weten.

n.b. je kan ook combinaties maken, bijvoorbeeld:
http://sob.qik.nl/?more=user&type=overall&date=2007-12-31&offset=2007-12-01&subteamenable=no
Dat is het total overzicht over de maand december zonder subteams.
Ik heb even gekeken, maar helaas werkt het bij mij niet. Als ik op de bovenste link klik krijg ik een bepaalde totaal score, verander ik de datum verder in het verleden dan veranderd die score niet. Ik gok dat er nog een klein foutje in de code zit?

Edit: De 2de link werkt wel, als je de datum in het verleden neemt en dan de huidige (of andere datum tussenin) neemt. Ik hoop dat je hier wat mee kunt?

[ Voor 6% gewijzigd door Mark83 op 09-01-2008 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de icons onder vista? Ik heb hetzelfde probleem als enkele broeders van Free-DC. http://www.free-dc.org/forum/showthread.php?t=12719

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CowArt

CowArt

* CowArt schopt DJKlungel terug naar het Switch-forum. :(

Ik heb gisteravond heel onze SoB-FAQ zitten updaten, dwaas! Daar staat dat gewoon in. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TPbasMIE
Ik heb het probleem op mijn werk pc's dat MS met een foutmelding komt dat hij de boel wil debuggen :( Dit is al op 2 pc's het geval en het zijn gewoon standaard PentiumD machines met full admin rechten op windows XP.

Op een ander soortgelijke pc krijg ik hem wel als gewone client aan de praat, maar zodra ik hem als service installeer dan start hij er eentje op en de ander kom ook met een foutmelding. Ik zal eens kijken of ik straks de foutmelding kan posten, misschien dat iemand me dan verder kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joh14vers6
TPbasMIE schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 10:06:
Ik heb het probleem op mijn werk pc's dat MS met een foutmelding komt dat hij de boel wil debuggen :( Dit is al op 2 pc's het geval en het zijn gewoon standaard PentiumD machines met full admin rechten op windows XP.

Op een ander soortgelijke pc krijg ik hem wel als gewone client aan de praat, maar zodra ik hem als service installeer dan start hij er eentje op en de ander kom ook met een foutmelding. Ik zal eens kijken of ik straks de foutmelding kan posten, misschien dat iemand me dan verder kan helpen.
Send intermediate blocks even uitzetten of de service kort na de start van de clients herstarten.

Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Mark83 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 08:36:
Ik heb even gekeken, maar helaas werkt het bij mij niet. Als ik op de bovenste link klik krijg ik een bepaalde totaal score, verander ik de datum verder in het verleden dan veranderd die score niet. Ik gok dat er nog een klein foutje in de code zit?
Werkt hier wel gewoon, http://sob.qik.nl/?offset=2007-12-01 geeft andere waardes dan http://sob.qik.nl/?offset=2008-01-01.

[ Voor 3% gewijzigd door DukeBox op 09-01-2008 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
bij mij zijn ze ook hetzelfde .... |:( ... werkt niet onder FF 2.0.0.11 EN IE 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
|:(
* Mark83 heeft last gehad van tijdelijk intelligentie verlies (voor zover het aanwezig was).

De score daily blijft natuurlijk wel hetzelfde 8)7 Bij de overal veranderd het wel. Het werkt toppie DukeBox!

Misschien heerst de tijdelijke intelligentie verlies-griep wel, want Cpt00kirk heeft hetzelfde ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Mark83 op 09-01-2008 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Nemesis
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-06 19:51

Lord_Nemesis

Wa oars?

Hier onder XP met IE7 werken de linkjes van DukeBox goed. Ik krijg 2 verschillende totalen die me wel lijken te kloppen.

/edit: ah, lijkt al opgelost dus. Voortaan beter kijken he? :+

[ Voor 21% gewijzigd door Lord_Nemesis op 09-01-2008 13:33 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
DAMN ...... heb de klungelrittes :'( :'( doe is efffe gauw weg gaan!! :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Dacht al.. data komt maar op een manier uit een database.. zover ik weet is dat browser onafhankelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

* Anoniem: 22659 gooit even een core richting deze zeurende SoBbert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CowArt

CowArt

Cpt00kirk schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 13:41:
DAMN ...... heb de klungelrittes :'( :'( doe is efffe gauw weg gaan!! :Z
Cpt00kirk! :w

Komt Clara ook nog deze kant op binnenkort? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
CowArt schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:24:
[...]

Cpt00kirk! :w

Komt Clara ook nog deze kant op binnenkort? :P
YEP .... ze mag nog even hier wat doen voor ze ergens deze maand een nieuwe lokatie in Nederland krijgt 8)

DUS BIJ DEZE : vanavond Octacore @ 1.6ghz toevoegen aan SoB >:) >:)

ps. dan gaan we ook nog even kijken of ze zin heeft in een upgrade naar de 45nm procs ... (heeft even te maken met de moederbord versie...)

CowArt :w

[ Voor 7% gewijzigd door Cpt00kirk op 09-01-2008 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DukeBox schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 13:45:
Dacht al.. data komt maar op een manier uit een database.. zover ik weet is dat browser onafhankelijk ;)
Kan het zijn dat de stats-pagina plat ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Nee, maar er is onderhoud aan het tiscali netwerk en die klootzakken hebben me weer een nieuw ip gegeven :( http://212.182.168.251/sob.qik.nl moet werken.
En alsof gisteren nog niet genoeg was.. heeft nu nuon het op mij voorzien.

[ Voor 21% gewijzigd door DukeBox op 10-01-2008 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pavla
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-06 17:03
En ligt het nu aan mij, of doen de http://sob.qik.nl stats het niet?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Tracing route to 17orbust.qik.nl [82.171.229.193]
over a maximum of 30 hops:

1     1 ms    <1 ms    <1 ms  10.0.0.138
  2     6 ms     6 ms     5 ms  195.190.249.11
  3     8 ms     7 ms     7 ms  iawxsrt-dc2-bb21-ge-2-0-0.320.wxs.nl [213.75.1.1
7]
  4     8 ms     8 ms     7 ms  bcsw1.asd-tc2.net.tiscali.nl [195.69.144.78]
  5    24 ms     8 ms     8 ms  195-241-4-181.ip.tiscali.nl [195.241.4.181]
  6     *        *        *     Request timed out.

edit:
lekker spuit11

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Met een beetje geluk werkt het :) en doe ik sinds vandaag ook voor een tijdje mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84462

Ondanks dat mijn huidige parkje verloren is gegaan, toch nog een systeempje weten te bemachtigen speciaal voor de challenge. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinzinneke
1 wu bijna afgewerkt ;)
Een 2de is nog maar aan 60%.
Blijkbaar zijn toch flink wat rekenwerk aan zo'n wu, zelfs voor een E6600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Zelfs de snelste cpu's hebben er nog een flinke kluif aan.
Gelukkig is de vorige batch afgelopen, maar aan het einde zaten er wu's met waar je met een e6600 zeker een week of 3 zoet was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
Om even aan te geven weinig power we op dit moment op SoB hebben staan (zelfs met de extra hulp):
De user maefly van FreeDC deed in de periode 1-21 dec 2007 gemiddeld 300.000 Gnodes per dag.
Van 22 dec 2007 tot ongeveer 2 jan 2008 is hij overgestapt naar SoB en deed daar gemiddeld bijna 50T per dag (ter vergelijk, de score DPC over de laatste week is 30T gemiddeld).

Op SoB roeleert hij in zijn eentje dus al DPC maar als je vervolgens teruggaat naar OGR dan zie je dat FreeDC maar net boven de 1P/dag uit komt. En als ik vervolgens kijk naar de dailies van bv Coldfusion en Xray99, dan kun je alleen maar hopen dat die power ooit geheel naar SoB komt :9~ , dan is 100T per dag een piece of cake :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:55

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Dat zag je ook al met Graasland toen Mo-Bees met zijn farm SoB moest doen door McAfee perikelen.
Maar inderdaad ik vind ook dat Team Switch een Megacluster gedoneerd moet krijgen. :P

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

Ach wie weet klagen we over twee jaar dat er zo weinig mensen dnet projecten doet omdat iedereen op SoB zit....Volgens mij is DPC behoorlijk goed in het verdelen van de power over een aantal projecten. Zodra er zaken in gevaar komen zie je over het algemeen een vrij snelle respons op deze bedreiging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Is het overigens normaal dat bij een reboot de client een volledig nieuwe WU gaat ophalen :?
'k Kan me niet voorstellen dat de vorige precies af was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Als je hebt aanstaan 'quit after complete test' zou het kunnen.. maar dan heeft ie waarschijnlijk al een tijdje niets staan doen. Als je inlogged op sob.com kun je je pending tests zien, misschien dat je daar wat aan hebt ?

[ Voor 26% gewijzigd door DukeBox op 10-01-2008 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat is inderdaad niet normaal, de WU is in ieder geval niet verloren. Volg dit stappenplan en je kan je punten indienen.

Heb je de client als service geinstalleerd? Ik heb het zelf ook nog meegemaakt, maar nooit als ik mijn clients als service installeerde, hoe je het anders verhelpt weet ik niet.
Misschien kunnen de Sob-anciens (ik denk aan Dukebox, Joh4vers16 of anderen) je hier wel bij helpen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Hij heeft me gewoon een nieuwe test gegeven en de oude op 2% laten staan.
Nadat hij gisteren een tijdje liep en er progress zichtbaar was op de site had ik transmit intermediate blocks uitgezet.

:(
code:
1
2
3
ID Number IP Address Assigned Last Reported Progress Percent cEMs/s Expire? 
836497 55459&#8226;2^9303346+1 62.45.172.67 Thu Jan 10 20:28:09 2008 never  0 % -0       
835938 24737&#8226;2^9268111+1 62.45.172.67 Wed Jan 9 19:27:27 2008 Wed Jan 9 22:08:33 2008 209520 2 % 1861918

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joh14vers6
KoW schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 21:35:
Is het overigens normaal dat bij een reboot de client een volledig nieuwe WU gaat ophalen :?
'k Kan me niet voorstellen dat de vorige precies af was.
Dan is er iets mis gegaan in de installatie of is er geen vrij toegang tot het register.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Team Anandtech gaat nog zeker tot 15 maart vol gas geven op Sob aangezien ze een subteamcompetitie organiseren...

linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
TS geupdate met de info van Mr.Fre..laten we hopen dat het iet lukt voor die tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Anoniem: 143153 schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 21:48:
Team Anandtech gaat nog zeker tot 15 maart vol gas geven op Sob aangezien ze een subteamcompetitie organiseren...

linkje
Misschien dat wij dan ook maar eens een subteamcompetitie moeten gaan organiseren tot 15 maart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Hij doet iets en loopt nu versneld door de test heen.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/evLQuRJbliDoQKIgXY3NllyB/full.jpg

Na 38 minuten bezig te zijn is nu de hele test gereed.
Bedankt voor het "redden" van mijn output ;)

Een block duurt dus een dag op een AMD Athlon(tm) 64 Processor 3700+

Edit: op de pending test pagina blijft hij echter op 2% staan. Vreemd.

Edit2: Na gister avond heb ik intermediate blocks uitgezet.
Vanavond na een herstart van de pc pakt hij dus een nieuw block.
Met de bovengemelde truuk is het bestaande block weer terug opgehaald. Die loopt dus erg snel. Tussendoor ook intermediate blocks maar weer even aangezet.

En na een tijdje vind hij dat hij klaar is met een soort restwaarde. Dat is waarschijnlijk normaal :?

Ach, waarschijnlijk ben ik gewoon een dagje werk kwijt. ;)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
[Wed Jan 09 23:11:40 2008] resolving hostname
[Wed Jan 09 23:11:40 2008] opening connection
[Wed Jan 09 23:11:40 2008] logging into server
[Wed Jan 09 23:11:41 2008] login successful
[Wed Jan 09 23:11:41 2008] n.high = 209520  .  3113 blocks left in test

[Thu Jan 10 21:26:35 2008] connecting to server
[Thu Jan 10 21:26:36 2008] logging into server
[Thu Jan 10 21:26:36 2008] requesting a block
[Thu Jan 10 21:26:36 2008] got proth test from server (k=55459, n=9303346)
[Thu Jan 10 21:26:40 2008] AMD Athlon(tm) 64 Processor 3700+ detected.  Enabling cpu specific optimizations.

[Thu Jan 10 21:47:18 2008] got k and n from cache
[Thu Jan 10 21:47:18 2008] AMD Athlon(tm) 64 Processor 3700+ detected.  Enabling cpu specific optimizations.

[Thu Jan 10 22:20:06 2008] resolving hostname
[Thu Jan 10 22:20:07 2008] opening connection
[Thu Jan 10 22:20:07 2008] logging into server
[Thu Jan 10 22:20:07 2008] login successful
[Thu Jan 10 22:20:07 2008] n.high = 715520  .  1 blocks left in test

[Thu Jan 10 22:25:17 2008] residue: 1BC0AD8F166D7547
[Thu Jan 10 22:25:17 2008] completed proth test(k=24737, n=835938): result 3

[Thu Jan 10 22:25:17 2008] connecting to server
[Thu Jan 10 22:25:18 2008] logging into server
[Thu Jan 10 22:25:18 2008] requesting a block
[Thu Jan 10 22:25:18 2008] got proth test from server (k=21181, n=9304340)
[Thu Jan 10 22:25:18 2008] AMD Athlon(tm) 64 Processor 3700+ detected.  Enabling cpu specific optimizations.

[ Voor 89% gewijzigd door KoW op 10-01-2008 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theadalus
  • Laatst online: 04-12-2023

Theadalus

Nostalgist

KoW schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 22:29:
Een block duurt dus een dag op een AMD Athlon(tm) 64 Processor 3700+

Edit: op de pending test pagina blijft hij echter op 2% staan. Vreemd.
Euhm, volgens mij gaat er iets niet goed bij jou, die AMD is minstens 2 (ik denk eerder zelfs 3) dagen bezig met een huidige (second pass) test... :?

Kijk eens effe in de sb.log wat die allemaal weet te melden.

[ Voor 7% gewijzigd door Theadalus op 10-01-2008 22:41 ]

Computing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

das geen sec. pass test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
Theadalus schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 22:39:
[...]

Euhm, volgens mij gaat er iets niet goed bij jou, die AMD is minstens 2 (ik denk eerder zelfs 3) dagen bezig met een huidige (second pass) test... :?

Kijk eens effe in de sb.log wat die allemaal weet te melden.
Klopt en die waarde van 248117.8 zou volgens mij ook een factor 10 hoger moeten zijn, tenzij je er iets anders langs draait natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BpI2jYOJrrFw3Ctrau5fVyMH/full.jpg

Die waarde ligt nu inderdaad hoger. WCG staat op dit moment ook aan. Beiden doen 50%.
Wat is een sec pass test?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
Een second pass test is een test die al ooit gedaan is en om het antwoord te verifieren wordt de test nog een keer uitgegeven, een duplo dus eigenlijk. Veel projecten doen dit standaard maar SoB niet. Op http://www.seventeenorbust.com/secret kun je zien wat er aan testen staat. Op het moment krijgt iedereen een teste uit de secondpass que..over niet al te lange tijd zullen we weer naar first-pass gaan wat betekend dat de n-waardes hoger worden (en dus de scores per test).

Als je WCG er langs draait dan lijkt me 1M een reele waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theadalus

Theadalus

Nostalgist

KoW schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 22:29:
Met de bovengemelde truuk is het bestaande block weer terug opgehaald.
Waarschijnlijk heb je ergens een tikfout gemaakt; n=835938 is veel te laag, daar hoort nog een cijfertje bij. ;)

En dan is het ook wel logisch dat je test op 2% blijft staan, omdat je een andere test terugstuurt dan je toegewezen hebt gekregen.

Computing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
KoW schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 23:00:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BpI2jYOJrrFw3Ctrau5fVyMH/full.jpg

Die waarde ligt nu inderdaad hoger. WCG staat op dit moment ook aan. Beiden doen 50%.
Wat is een sec pass test?
Dat ziet er nog steeds laag uit volgens mij. Onderstaande is wat mijn E4300 doet. Dat is wel een Intel maar mijn X2 4200+ deed ook 2x 2.500.000 :o Die van jou nu 1.000.000 cEMS/sec, wat nog langzamer is dan de 6 jaar ouwe Celeron 2.0 die ik ook heb draaien, die doet 1.700.000.
Sorry, zie nu pas dat je WCG ook nog hebt draaien op dezelfde core. Foutje.
Afbeeldingslocatie: http://www.megaflix.nl/images/losalcoholicos/sob.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Megaflix op 11-01-2008 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Theadalus schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 23:18:
Waarschijnlijk heb je ergens een tikfout gemaakt; n=835938 is veel te laag, daar hoort nog een cijfertje bij. ;)
Zo staat ie wel op de site van SoB (zie KoW in "[SoB] The Challenge" )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theadalus

Theadalus

Nostalgist

KoW schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 08:04:
[...]

Zo staat ie wel op de site van SoB (zie KoW in "[SoB] The Challenge" )
Dat is het (record) id, je moet de uitdrukking "2^9303346+1" hebben, waarbij 9303346 de n-waarde is. ;)

Computing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW

KoW

Parse parsed te veel

Dat lijkt inderdaad te werken. Vreemd evengoed dat hij nu maar 4% gedaan heeft, dus 2% meer dan eerst. Gezien de tijd dat hij aan heeft gestaan had ik eerder 20% verwacht.
Moet je een unit ook afmaken? Hij lijkt met die intermediate blocks namelijk ook al score te geven. En wat is dan de WU inlever timeout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
KoW schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 22:24:
Dat lijkt inderdaad te werken. Vreemd evengoed dat hij nu maar 4% gedaan heeft, dus 2% meer dan eerst. Gezien de tijd dat hij aan heeft gestaan had ik eerder 20% verwacht.
Moet je een unit ook afmaken? Hij lijkt met die intermediate blocks namelijk ook al score te geven. En wat is dan de WU inlever timeout?
Ieder blockje dat je inlevert, levert je ongeveer 0.25GcEMS op, met jouw daily van ~100GcEMS houdt dat in dat je ongeveer 400 blockjes per dag doet (1 blockje zal bij jouw ongeveer 3 tot 3.5 minuten duren (kan je fff in je client checken). En 400 blockjes is ongeveer 13% van de hele test (~3000 blockjes). Als je WCG uit zou zetten zou je dus ~2x zo hard moeten gaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Frentik op 11-01-2008 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Zorg dat we (Team Aggression) bedreigd wordt in zijn #1 spot en ik heb een reden om weer 10000 pmmetjes de deur uit te doen? :)

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft LA nog een nieuw lid nodig? ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:50

jpiwf

licenced pepernootaddict

nieuwe leden zijn... *hips* ...altijd welkom :P

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
Niet alleen LA :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Het bier staat altijd koud bij ons :) Ook voor nieuwe leden natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Misschien ook wel handig om hier te melden, voor subteams kun je
code:
1
http://sob.qik.nl/subteamdata.php?user=[subteamid]<&date=yyyy-mm-dd>
gebruiken voor een XML export.

[ Voor 5% gewijzigd door DukeBox op 12-01-2008 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57158

* Anoniem: 57158 doet ook even mee O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multi-X
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-10-2022

Multi-X

Pedaalemmer

Oke, heb een beetje hulp nodig bij de SBqueue. .. Hij kan niet connecten naar mijn pc waar ik de SBQueue op heb draaien, terwijl dit toch oke moet zijn. Kan iemand mij vertellen wat ik in de SBQueue moet instellen en wat op de client. Dan kan ik dit even nalopen, nu staan die cores zich een beetje te vervelen :(

alvast bedankt!

back on track..

Pagina: 1 2 Laatste