[Thunderbird] Verwijderd gemarkeerde berichten verbergen

Pagina: 1
Acties:
  • 349 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hou kan je berichten welke als verwijderd zijn gemarkeerd (met een streep erdoor dus) verbergen in Thunderbird (laatste versie) zodat deze niet te zien zijn?

Ik werk met diverse mailboxen (via IMAP) met een paar collega's, als iemand een mail "verwijderd" dan wordt er alleen een streep doorheen gezet (de mail mag absoluut niet echt worden verwijderd), collega's welke met outlook werken zien deze verwijderde mails niet meer maar ik met Thunderbird zie de mails wel nog staan echter met een streep er door. Dit is zeer onoverzichtelijk, ik heb al eens gezocht maar ik kan nergens een instellingen vinden waar je dit kunt instellen.

Iemand een idee hoe je dit kunt instellen/aanpassen?

(ik werk met de linux versie van thunderbird)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een idee of en hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:45
Je collega's laten overstappen op Thunderbird. Want die gaat hier namelijk wel goed mee om. Microsoft Outlook is het probleem, die markeert de berichten alleen voor verwijderen.

In Outlook 2007 zit wel een optie om dit direct uit te voeren. Zoek eens met google op Expunge Outlook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij is het net andersom.
Outlook gaat er goed mee om en thunderbird niet, outlook doet namelijk precies wat ik zou verwachten, thunderbird niet

Bij thunderbird blijf je de mail zien met een streep erdoor (terwijl ik die mail NIET wil zien) en bij outlook is deze zelfde mail gewoon niet zichtbaar zoals ik het ook verwacht.

Dus in dit geval doet outlook het dus goed en thunderbird niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Even een kickje.

Ik heb zojuist een IMAP account toegevoegd aan Outlook 2003 en erger me aan die als verwijderd gemarkeerde berichten, emails met streep erdoor. Ik wil gewoon dat ze naar "trash" verplaatst worden, dus niet permanent verwijdert, maar ook niet zichtbaar in de inbox.
Iets naar een andere (zelfgemaakte) map verplaatsen geeft zelfde probleem :?

Hoe krijg ik dit voor elkaar?

Edit:
Vond wel dit in Courier-Imap + Outlook mails doorgestreept :
Nowhere schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 18:15:
Beetje oud topic
Maar omdat er erg weinig op GoT te vinden is over het antwoord:

Hierbij:
In Outlook 2003
"Beeld" -> "Rangschikken op" -> "Huidige weergave"

En dan kun je kiezen, "Berichten verbergen die gemarkeerd zijn voor verwijderen"

De berichten zijn dan niet weg, maar dat irritante streepjes gedoe is in ieder geval weg.
En als je later je verwijderde bericht zoekt is het uiteindelijk nog wel aanwezig.

Totdat je natuurlijk "Verwijderde berichten leegmaken" aanklikt in het menu "Bewerken"
Dat werkt alleen met verwijderde berichten, niet met berichten die verplaatst zijn naar een andere map....

Outlook 2k7 heeft dit probleem trouwens ook :/

[ Voor 63% gewijzigd door Raven op 03-04-2008 15:55 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Geen oplossing daarvoor?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1