Flauwekul gambieter, je kunt nu hoog en laag springen, maar je wilt een neutrale vraagstelling zelfs nog niet beantwoorden of zeggen hoe daar mee om te gaan.
Als je zelf al in neutrale vraagstuk al niet kunt aangeven, hoe je met elkaar omgaat of hoe partijen met elkaar om zouden moeten gaan, dan heb ik jammer genoeg gelijk en is discussie voeren met jouw dus zinloos.
Ja, in plaats van gewoon theoretisch eerst in te gaan hoe je met elkaar omgaat ONAFHANKELIJK van standpunt of partij, durf je dat niet, maar zit je te ouwehoeren over ontsnappingclausule etc.
En zit je dom te stellen dat het niet uitmaakt, wat je antwoord, omdat ik dan toch zou stellen, dat het verkeerd is.
Lees je trouwens wel, ik heb al gezegd, hoe ik in zo een theoretisch geval er over denk. Ik heb al gezegd, dat in zulke gevallen beide partijen fout zijn.
Dus wat je allemaal nu zit te verzinnen is gewoon vluchtgedrag.
Je kraamt maar dingen uit, het is een gruwel, dat de cu in het kabinet zit, je neemt maar aan, dat deze partij hun standpunten op jou wil verplichten.(ja,das jou aanname. Allemaal aannames, nergens op gebaseerd, nergens onderbouwd. Als je uberhaupt nou is zou kijken hoe de cu de laatste jaren bezig is in de politiek als partij zijnde en hoe ze met voor hun heel lastige onderwerpen omgaan, dan blijft er geen poot staan van jou aannames. Verschillende jaren komen er CU politici, die worden genomineerd voor politici van het jaar door de parlementaire pers, die toch als flink neutral kan beschouwd worden en die absoluut niet gediend is van politici, die dingen willen dwingen.
Je zit kort door de bocht te zeggen: cu wil abortus verbieden, omdat ze het fout vinden.
De religieuze partij wil voor iedereen abortus verbieden, omdat de religieuzen abortus fout vinden. De niet-religieuze partij wil abortus mogelijk maken, maar verplicht niemand er gebruik van te maken. En dan zouden de niet-religieuzen hun visie opleggen aan de religieuzen? Als je een banaanredenering gebruikt misschien wel.
Bijvoorbeeld: Heb je uberhaupt het CU standpunt over abortus bijvoorbeeld wel is gelezen?? Ja je hebt het over religieuzen algemeen, maar ik kijk nu even naar de CU, omdat die volgens jou een gruwel is in het kabinet en je dat eigenlijk wilt onderbouwen met je abortus bewering, dus die heeft eigenlijk betrekking op het CU volgens jou.
Blijkbaar niet, wat het staat er toch net even anders geformuleerd, dan wat jij zegt. Totaal anders.
Hier is anders een leuke link voor je om is door te lezen:
http://www.christenunie.nl/nl/page/10892#1-6
Voordat je nog meer aannames gaat verzinnen, zonder ze zelf maar te onderbouwen of eerst even rond te kijken, waar een partij voor staat.
Ach ja, het is makkelijker om te zeggen, zij zijn fout, ik heb gelijk.
Persoonlijk vind ik dat abortus moet kunnen. Trouwens, zelfs de CU zegt, dat abortus moet kunnen,
maar dat het niet de enigste oplossing moet wezen of dat het aan strikte regels moet voldoen.
Goh, wie had dat nou gedacht? Misschien zijn de meeste zaken toch niet allemaal zo zwart en wit, als jij het altijd afschildert.
Ga is eerst rondlezen en je verdiepen in de andere partij, ipv continue losse flodders af te schieten, zonder onderbouwing. Waarbij ik nu al 1 simpele aanname van je al onderuit gekelderd heb.
Ik heb je dat al is eerder geadviseerd en doe het nu ook weer is: doe eerst eens goede research en verdiep je in de ander. Kost moeite en tijd ja.
Zwart-wit bestaat niet
Mr.Angry, ik noem ze partij A en B en noem geen onderwerp en probeer duidelijk te maken, dat als de ene partij de andere wil dwingen om X aan te nemen, het totaal niet uitmaakt, wie wie is.
Zo snel je aannames gaat maken, dat
alleen maar je eigen partij standpunt geldig is, ben je fout bezig en kun je niet discussieren.
Dit is wat het afgelopen jaar ook continue gebeurd op tweakers, lees allerlei topics maar door, er wordt nooit op de argumenten ingegaan of op de onderbouwing. Het wordt gelijk in de meeste gevallen als onzin aan de kant geschoven en gelijk met wedervraag beantwoord: nou kom nou is op met echte argumenten.....
Discussies kun je alleen voeren als je iets vanuit een ander standpunt ook kunt bekijken en wilt bekijken, ook al ben je er niet mee eens, maar dat gebeurt al niet meer.
Vandaar, zonde van de tijd om hier op tweakers eigenlijk nog in de levensbeschouwelijke topics te reageren.
Jantje blijft toch de hele tijd aan het dooremmeren, dat pietje onzin lult en schreeuwt er gelijk doorheen als pietje wat wilt zeggen. Zo komen de laatste topics in deze tweakers categorie over.
Jammer, maar laag discussie niveau.
[
Voor 38% gewijzigd door
bangkirai op 09-01-2008 01:41
]