Toon posts:

nieuwe pc

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Ik ben van plan een nieuwe pc te kopen maar ik kom niet helemaal uit welk moederbord hier nou bij past

- E6850
- 8800GT
- 2GB 800Mhz 4-4-12
- 2X320GB <---- Deze moeten in Raid 0 kunnen
en hij moet een fatsoenlijke onboard geluid hebben verder zal ik hem voor gamen gebruike dus ... :D

zelf zat ik aan de P5K te denken maar goed ik kan door de bomen het bos ook niet meer zien, jullie hopelijk wel!

Verwijderd

Heb zelf de P5K Pro verkozen boven de P5K vanwege de extra sata poorten (4 vs 6 dacht ik), PS2 poort voor de muis, firewire etc.

Maar dit ligt natuurlijk aan je budget.

• udybees
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-10-2025
ik gebruik hier p5n32 sli en ben daar erg tevreden over, goed geluid en mogelijkheden en prima als basis voor een game pc!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01-2025

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Dit soort vragen worden eigenlijk niet meer getolereerd omdat een tweaker zelf hoort te kiezen.
Maar je kunt de BBG van Januarie eens er bij nemen --> reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie januari 2008
Daar word een Abit IN9 32XMAX aan geraden. Over het algemeen zit je wel goed met elk bord dat een 680i chipset heeft of een 650i chipset.
Ik zelf heb een Asus P5N32-SLI. De laatste bios updates maken deze ook geschikt voor de nieuwe processoren. Er zijn ook moederborden met een intel chipset. Ik zou zeggen doe eens wat zoekwerk op GoT of zoek op Google.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Verwijderd

Topicstarter
in de best buy guide stond de Abit IN9 32X-MAX deze heeft een 680sli als ik het goed heb maar hier waren toch problemen mee met de nieuwe processors?

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01-2025

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ik weet het inderdaad niet van de Abit maar de Asus moederborden zouden compatibel moeten zijn.
nieuws: Asus en DFI regelen Penryn-support voor 680i-moederborden

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:52
Ik zou gaan voor een degelijk mobo met P35 chipset bijv.

P5K Pro http://www.alternate.nl/h...Details.html?artno=GPEAB7
P35-DS3 http://www.alternate.nl/h...Details.html?artno=GPEG55

er zij verschillende versies van bijde borden, maar je moet kijken welke het beste bij je budget past natuurlijk en een P35 chipset is handig van die heeft PCI-EXpress 2.0 en dat ondersteund je 8800 gt.

HD4Life @ Full-HD

Verwijderd

Misschien off-topic maar kan je niet beter wachten tot de wolfdale?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG FAQ
Kansloze topics: alle topics in de trant van de volgende voorbeelden gaan in veel gevallen ook zonder omwegen op slot. Soms worden zulke topics (met name de "Welke moet ik nemen?" topics) ook voorzien van erg veel uiteenlopende reacties dat je door de bomen de bos niet meer ziet. Daarnaast zijn deze vragen ook simpel te beantwoorden met behulp van gezond verstand en research. In plaats van $apparaat kun je processor, moederbord en geheugen lezen:

Welke $apparaat moet ik kopen? (een echte Tweaker kan wel kiezen)
Lijkt me duidelijk. We doen hier niet aan boodschappenlijstjeskeuring.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.