PC bijna dood :'(

Pagina: 1
Acties:

• SmauG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2022
Oei... daar ging m'n pc'tje bijna, ik wilde een bay-tje uit m'n kast halen voor de asbak
zie: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/126804
Dus ik met m'n stonede kop :z dat baytje zo voorzichtig mogelijk... met de pc aan |:( uit m'n kast halen... stoot ik tegen m'n ansteker-mod, aarde schiet los en komt op het metaal van de kast... Ik zag een fonk, en toen nix meer... ik alles los van die pc, opnieuw aarde aanbrengen... kast ontladen, en ik ze me pc-tje weer aan...

nix aan de hand, hoeveel mazzel kun je hebben :9

• Evil-B
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-04-2023
You're a lucky bastard, alhoewel je misschien wel eens aan een upgrade toe was......;)
....maar op deze manier is dat ook niet leuk...

• SmauG
hehe, me compi draaide vet, voor alles wat ik erin heb gepropt :9

• Evil-B
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-04-2023
Daar draai ik nog maar eens een blowtje op dan... >:) cheers!

• SmauG
Zal ik doen :z

• Savages
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-08 16:10
haha, zoiets had ik dus ook... kast open, en even een schroefje vast willen draaien op een open slotje... toen viel het schroefje op me SbLive, grote vonk, en alles ging uit.... :o
Voorzichtig het schroefje maar weggehaald, ff gewacht... en hij ging gewoon weer aan, nix aan het handje... ;)

| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

• Duncan_R
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 10:04

Duncan_R

www.motor-forum.nl

Bij mij ging de pc niet uit maar mijn awe 32 kon ik wel aan de muur hangen, want geluid maken deed hij niet meer.

Verwijderd

nou sorry hoor maar ik zou gelachen hebben als het nu niet meer had gewerkt !! niet omdat ik een kl00tzak ben maar omdat dit toch wel het ultieme teken is van luiheid :)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Ik was eergisteren aan het knutselen met m'n neonlampje... stroomdraadjes zaten een beetje los en ik stootte per ongeluk tegen een draadje aan, die raakte vervolgens het ander draadje en *ploink*, de voeding viel uit... ik kon de PC bijna een gehele minuut lang niet meer aanzetten, ik zweette me het apelazerus van angst...

Gelukkig ging de PC daarna gewoon weer aan en alles werkte nog gewoon... maar goed dat die voeding een goede kortsluiting-/overspanningsbeveiliging heeft! >:)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1