JAJA... ik heb de oplossing... denk ik 
Ik gah binnenkort weer aan de gang met m'n kast, de aansteker hebbik al, nu nog de asbak... hiervoor de volgende oplossing.
Benodigtheden:
1) 1x 5.25 slot incl. bay
2) Klein boortje
3) scherp mesje
4) Auto-asbak á f10,- (of gratis bij de sloop)
5) 2 ijzeren plaatjes die normaal gesproken voor je ISA/PCI/AGP sloten zitten.
6) Schroeven die niet schadelijk zijn voor plastic... ze moeten ook niet de lang zijn.
Hoe gaan we te werk:
1) houd de asbak met de achterkant tegen de bay en teken nouwkeurig de vorm van de asbak in de bay.
2) zaag/boor/knip/snij/hak. hoedanook haal het afdrukje uit de bay vandaan.
3) Boor 4 gaatjes in de ijzeren plaatjes en 4 gaatjes in de asbak, doe dit wel zo dat er genoeg ruimte over blijft voor de bay zie "4"
4) monteer de ijzeren plaatjes zo op het plastic dat er een soort bracket ontstaat,
dus schroef ze met de korte kant op het plastic.
5) schuif de asbak in de bracket en schroef hem vast...
Voila
Ik zal zo snel mogelijk en plaatje posten, zodra ik er eentje van heb gemaakt, ik gah hem proberen naast m'n aansteker mod te plaatsen
Ik gah binnenkort weer aan de gang met m'n kast, de aansteker hebbik al, nu nog de asbak... hiervoor de volgende oplossing.
Benodigtheden:
1) 1x 5.25 slot incl. bay
2) Klein boortje
3) scherp mesje
4) Auto-asbak á f10,- (of gratis bij de sloop)
5) 2 ijzeren plaatjes die normaal gesproken voor je ISA/PCI/AGP sloten zitten.
6) Schroeven die niet schadelijk zijn voor plastic... ze moeten ook niet de lang zijn.
Hoe gaan we te werk:
1) houd de asbak met de achterkant tegen de bay en teken nouwkeurig de vorm van de asbak in de bay.
2) zaag/boor/knip/snij/hak. hoedanook haal het afdrukje uit de bay vandaan.
3) Boor 4 gaatjes in de ijzeren plaatjes en 4 gaatjes in de asbak, doe dit wel zo dat er genoeg ruimte over blijft voor de bay zie "4"
4) monteer de ijzeren plaatjes zo op het plastic dat er een soort bracket ontstaat,
dus schroef ze met de korte kant op het plastic.
5) schuif de asbak in de bracket en schroef hem vast...
Voila
Ik zal zo snel mogelijk en plaatje posten, zodra ik er eentje van heb gemaakt, ik gah hem proberen naast m'n aansteker mod te plaatsen