Huntkey LW-6500HGP V-Power 500W PSU

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views sinds 30-01-2008

• XhaiKhaL
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:08
Ik ben op zoek naar een voeding voor een systeem van een vriend van mij, nu viel mijn oog op de voeding vermeld in de titel. Deze voeding heeft 2 12V rails welke beiden 18A kunnen produceren. Nu komt in het systeem van die vriend een X1900 videokaart, deze heeft zo'n 30A nodig. Nu heb ik wel eens gehoord van voedingen waarbij de 12V rails gecombineerd kunnen worden, bij deze voeding kan ik het uit de specificaties echter niet helemaal opmaken. Wel heb ik op sommige websites bij de specificaties dit zinnetje gezien:
Maximum combined current for the +12V outputs shall be 29A
Betekent dit nu dat de 12V rails gecombineerd kunnen worden en samen 1 12V rail vormen welke 29A kan produceren?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

XhaiKhaL schreef op zondag 06 januari 2008 @ 15:00:
Ik ben op zoek naar een voeding voor een systeem van een vriend van mij, nu viel mijn oog op de voeding vermeld in de titel. Deze voeding heeft 2 12V rails welke beiden 18A kunnen produceren. Nu komt in het systeem van die vriend een X1900 videokaart, deze heeft zo'n 30A nodig. Nu heb ik wel eens gehoord van voedingen waarbij de 12V rails gecombineerd kunnen worden, bij deze voeding kan ik het uit de specificaties echter niet helemaal opmaken. Wel heb ik op sommige websites bij de specificaties dit zinnetje gezien:

[...]

Betekent dit nu dat de 12V rails gecombineerd kunnen worden en samen 1 12V rail vormen welke 29A kan produceren?
Daar hebben we Welke voeding heb ik nodig? Deel 19 voor :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-02 17:12
ja dat klopt voledig dus deze zal het niet eens gaan trekken aangezien je zelf al zegt dat je 30A nodig hebt.

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:00

Theo

moederbord

De X1900 heeft geen 30 amperres nodig op de 12 volt. Deze 30 amperers owrdt door de fabriant aangeraden als voeindg voor het gehele systeem. Die 30 amperres op 12 volt is 360 watt, en de X1900 heeft ongeveer 120 watt maximaal nodig (de X1900XTX, het zwaarste type welke ook het meest nodig heeft).
Als je in eerdergenoemd topic een goede post plaats met jouw vraag en systeemspeca dan weet je zo of de voeindg voldoende is voor jouw systeem. OM je nog enige hoop te geven, er is een goede kans dat de voeding het gewon trekt.

Nu met WP, PV, EV en PC

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welke voeding heb ik nodig? Deel 19 - en dan eerst even doorlezen wat er al geschreven is (in-topic search :) ) voordat je zelf gaat posten...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.