StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Verwijderd
39
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Verwijderd
Ik heb m nu een weekje en ik ben echt zeer tevreden met die brander.
BURN-proof werkt perfect, ik kan vanalles gaan doen (internetten, icq-en ,alle virusscanners/firewalls aan laten staan en bestandjes verplaatsen) tijdens t branden.
BTW, ik heb verder geen ervaring met fikkers; zijn er nog bepaalde systeemeisen aan verbonden?
Hij komt in een Pentium MMX 233@266 met 128 MB SDRAM te zitten, OS'en zijn Win95 OSR2 en Win2000 SP1.
StatBar.nl - @GoT
gewoon voor scsi gaan werkt VEEL beter
maar toch ff vraagje
hoe werkt dat nou precies
hoe gaat dat burn proof in zijn werk ????
.
BURN (Buffer UnderRuN) Proof houdt in dat ie gewoon stopt met branden als er een buffer underrun dreigt op te treden, en zodra de buffer weer gevuld is gaat ie verder. Daarom hoef je ook geen SCSI model te kopen; met BURN Proof verkloot je met een IDE bakker ook vrijwel geen CD'tjes meereuhm dat is de ide he ?
gewoon voor scsi gaan werkt VEEL beter
maar toch ff vraagje
hoe werkt dat nou precies
hoe gaat dat burn proof in zijn werk ????
Maarre, kan mijn systeem dat ding wel aan? Wil ik wel graag ff weten voor ik 'm koop
StatBar.nl - @GoT
hij belast cpu veel meer als de scsi wat vervelend kan zijn.
icq van iemand die hem heeft :
nou, op mijn pII 450 hebbik op 8x 80% cpu usage.. en op 12x trekt ie ut gewoon niet meer.. ik heb pas geen bufferunderuns meer als ik um op 527klok......... het is niet erg als ie om de 10 seconden bufferunderrun heeft.. de cd lukt toch wel.. maar het hele proces wordt er wel een stuk langzamer door.. en da's wel kut.. en ook die hoge cpu usage.. da's wel wat anders dan scsi
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb m draaien op een PII 350
Geen problemen met "on the fly" branden op 12x terwijl ik vanalles doe op me compie (zie vorige post).
Verwijderd
Verwijderd
systeem : win2k op PII400 128 SDRAM en 40x a-open lezer ... komt die fikker tot zijn recht ??
wat kan ik met goed fatsoen vragen voor m'n mitsumi 8x4x2 ?? (ook IDE ..)
Verwijderd
'k wil toch wel graag ff weten of mijn systeempje dat ding wel aankan...
StatBar.nl - @GoT