PleXWriter 12/10/32A -> goeie drijf?

Pagina: 1
Acties:
  • 251 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ben misschien van plan om die PleXWriter 12/10/32A met BURN-Proof te kopen...

Iemand goeie/slechte ervaringen met die drive?

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

Ik heb hem nou een week of 3 en ik kan hem echt aanraden. Geen enkel probleem tegengekomen. Kopen zou ik zeggen.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik heb wel goede verhalen gehoord, ik ga hem zo online bestellen bij http://www.jorg.nl

39

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-08 09:24

MaxPoweR

-=StopTech=-

Doen

• The Collector
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 22:35
perfect, heb hem nu ongeveer 3 weken en nog niks op aan te merken :) btw. ook bij jörg besteld en binnen 3 (werk-)dagen aangekomen...

• Mr. B.
  • Niet online
Ik hoor eigenlijk niks dan goeds over dat ding... heeft er dan werkelijk niemand slechte ervaringen mee? ;)

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

Nee dus :)

Ik heb m nu een weekje en ik ben echt zeer tevreden met die brander.
BURN-proof werkt perfect, ik kan vanalles gaan doen (internetten, icq-en ,alle virusscanners/firewalls aan laten staan en bestandjes verplaatsen) tijdens t branden.

• Mr. B.
  • Niet online
Hmmz... dan is het duidelijk welke het wordt :)

BTW, ik heb verder geen ervaring met fikkers; zijn er nog bepaalde systeemeisen aan verbonden?
Hij komt in een Pentium MMX 233@266 met 128 MB SDRAM te zitten, OS'en zijn Win95 OSR2 en Win2000 SP1.

StatBar.nl - @GoT

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09:00
euhm dat is de ide he ?
gewoon voor scsi gaan werkt VEEL beter
maar toch ff vraagje
hoe werkt dat nou precies
hoe gaat dat burn proof in zijn werk ????

.

• Mr. B.
  • Niet online
euhm dat is de ide he ?
gewoon voor scsi gaan werkt VEEL beter
maar toch ff vraagje
hoe werkt dat nou precies
hoe gaat dat burn proof in zijn werk ????
BURN (Buffer UnderRuN) Proof houdt in dat ie gewoon stopt met branden als er een buffer underrun dreigt op te treden, en zodra de buffer weer gevuld is gaat ie verder. Daarom hoef je ook geen SCSI model te kopen; met BURN Proof verkloot je met een IDE bakker ook vrijwel geen CD'tjes meer :)

Maarre, kan mijn systeem dat ding wel aan? Wil ik wel graag ff weten voor ik 'm koop :)

StatBar.nl - @GoT

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

erm..

hij belast cpu veel meer als de scsi wat vervelend kan zijn.

icq van iemand die hem heeft :

nou, op mijn pII 450 hebbik op 8x 80% cpu usage.. en op 12x trekt ie ut gewoon niet meer.. ik heb pas geen bufferunderuns meer als ik um op 527klok......... het is niet erg als ie om de 10 seconden bufferunderrun heeft.. de cd lukt toch wel.. maar het hele proces wordt er wel een stuk langzamer door.. en da's wel kut.. en ook die hoge cpu usage.. da's wel wat anders dan scsi

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Verwijderd

Hij werkt niet samen met een LS120 (secondary IDE). Is geen probleem, want die heb je toch niet meer nodig :)

Verwijderd

Beetje vreemd van de gene met die PII 450 yamAUchi,

Ik heb m draaien op een PII 350
Geen problemen met "on the fly" branden op 12x terwijl ik vanalles doe op me compie (zie vorige post).

Verwijderd

Ik heb geen problemen met op 12 speed branden , maar dan wel vanaf HD . M'n Philips 40 speed leest dan wel alles , maar niet snel genoeg helaas . DAE is om te huilen op dat ding , maar heeft me nog nooit in de steek gelaten .

Verwijderd

Oh nog iets , de CPU belasting is een lachertje bij mij . De koe draait vrolijk door en wordt er niet opzienbarend langzamer van (P3-700@1008)

Verwijderd

ik wilde net hetzelfe vragen
systeem : win2k op PII400 128 SDRAM en 40x a-open lezer ... komt die fikker tot zijn recht ??

wat kan ik met goed fatsoen vragen voor m'n mitsumi 8x4x2 ?? (ook IDE ..)

Verwijderd

ik wil hem ook hebben maar dan moet ik van mijn plex 8/4/32 af wat kan ik hier voor vragen?

• Mr. B.
  • Niet online
*Swing...* :P

'k wil toch wel graag ff weten of mijn systeempje dat ding wel aankan... :)

StatBar.nl - @GoT

Pagina: 1