Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Misschien heb je dat PWR switch ding op het mobo op de kop? Net 1 pinnetje ernaast?
Had ik zelf laastst ook
3 verschillende voedingen geprobeerd voor ik erachter kwam.
Had ik zelf laastst ook
Even de policy en forumregels doorlezen doet wonderen, en hadden er mogelijk voor kunnen zorgen dat jouw probleem allang opgelost was 
PMG Beleid >> PMG FAQ >> Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
PMG Beleid >> PMG FAQ >> Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
misschien dood moederboard of een dode voeding, misschien zouden we wat meer specs kunnen krijgen
wat je nog zou kunnen doen is met zo min mogelijk component proberen te booten. Dwz. alleen moederboard, proc en geheugen.
Zijn er misschien nog lampjes die moeten gaan branden om aan te geven dat er spanning op het moederboard zit?
wat je nog zou kunnen doen is met zo min mogelijk component proberen te booten. Dwz. alleen moederboard, proc en geheugen.
Zijn er misschien nog lampjes die moeten gaan branden om aan te geven dat er spanning op het moederboard zit?
Probleem is opgelost. Op één of andere manier had hij het voor elkaar gekregen een 4 pins verkeerd om er in te zetten. Maar goed, nu werkt het dus. Ook met de schroevendraaier.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Pagina: 1