Asus A8N Sli, gaat niet aan.

Pagina: 1
Acties:

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05 14:02

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Hoi ik heb hier een pc van een vriend staan en die heeft er wat nieuwe dingen in gezet, mobo etc. Maar nu wil zijn pc dus niet booten. Voeding zit wel goed aangeslote en het moederbord krijgt ook wel stroom (lampje brand) maar als we de PWR swtich er op zetten en de PWR knop indrukken gebeurt er niets. We hebben het wel zo aangesloten volgens de manual en op alle manieren de PWR switch op het mobo aangesloten, maar geen succes.

Nu weet ik dat als je er met een schroevendraaier bij langs gaat dat ie dan contact zou moeten maken maar ook dat gebeurt nu niet... wat voor conclusie kan ik daar uit halen?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Crijnn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10-2025
Misschien heb je dat PWR switch ding op het mobo op de kop? Net 1 pinnetje ernaast?

Had ik zelf laastst ook 8)7 3 verschillende voedingen geprobeerd voor ik erachter kwam.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-05 14:26

Sebazzz

3dp

Even de policy en forumregels doorlezen doet wonderen, en hadden er mogelijk voor kunnen zorgen dat jouw probleem allang opgelost was ;)
PMG Beleid >> PMG FAQ >> Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Verwijderd

Heb je gelet op ESD? (Polsbandje aan/jezelf om de zoveel minuten ontladen?)

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:17
Reset knop goed aangesloten, batterij correct aangesloten. Processor ventilator goed aangesloten?

• EbonHawk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-05 13:45
misschien dood moederboard of een dode voeding, misschien zouden we wat meer specs kunnen krijgen

wat je nog zou kunnen doen is met zo min mogelijk component proberen te booten. Dwz. alleen moederboard, proc en geheugen.

Zijn er misschien nog lampjes die moeten gaan branden om aan te geven dat er spanning op het moederboard zit?

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05 14:02

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Probleem is opgelost. Op één of andere manier had hij het voor elkaar gekregen een 4 pins verkeerd om er in te zetten. Maar goed, nu werkt het dus. Ook met de schroevendraaier.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Pagina: 1