Hoe kan ik mijn modstatus opzeggen? Ik heb tegenwoordig geen tijd meer om te modereren.
Dat gaat vanzelf
Als je niet meer modereert wordt je status vanzelf inactief.
Verwijderd
Als het goed is gaat dat vanzelf. Maar wat maakt het uit als je weinig tijd ervoor hebt, het kan geen kwaad als je wel mod bent maar niet mod verder hoor?
En op zich heeft niemand er last van als je wel de modstatus hebt, maar niet modereert natuurlijk
.
Het kan door FP-admins (botoo etc) uitgezet worden volgens mij.
Maar waarom zou je? Als je geen tijd hebt, moderate je toch gewoon niet? Het is niet zo dat het verplicht is om te modereren (gelukkig niet!). En wie weet heb je straks wel weer tijd.
Overigens gebeurt het vanzelf. Uit het 'klachtentopic':
Maar waarom zou je? Als je geen tijd hebt, moderate je toch gewoon niet? Het is niet zo dat het verplicht is om te modereren (gelukkig niet!). En wie weet heb je straks wel weer tijd.
Overigens gebeurt het vanzelf. Uit het 'klachtentopic':
Edit: note to self: voortaan ff F5-enWie te weing mod en/of teveel verkeerde moderaties heeft gedaan krijgt een soortgelijk onderstaand plaatje te zien (modstatus kan ook van actief naar inactief zijn).
[ Voor 3% gewijzigd door wildhagen op 05-01-2008 15:33 ]
Virussen? Scan ze hier!
Ik was al teruggezet van Expert, zie ik nu. Bedankt! Hopelijk kan ik weer modereren als persoonlijke dingen allemaal zijn afgerond.
Scheiding
Scheiding
Pagina: 1