[PC-Racing] Project Torque

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 14.250 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

[b][message=29534640,noline]
Iedereen kan nu trouwens gratis 200 AP krijgen

http://forums.aeriagames....01f9b9a9f1be4a1addfd838fd

Gewoon ff een van die plaatjes als e-mail signature instellen, mailtje sturen (met juiste subject en je accountnaam), wachten (2x per week wordt het uitgegeven), en je hebt gratis 200 AP. Na het mailtje kun je natuurlijk weer je signature uitzetten ;)
Ik heb dat nooit gekregen, weet jij hoe dat zit Sonora?

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sonora schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 13:49:
[...]
Beiden exploits, als ik dit zie in een server is dat een tempban.
Jammer. Je kan het beter maar gewoon toestaan totdat het gefixed is. Als ik het niet doe, doet een ander het en dan verlies ik ten onrechte als nog. Daarom kan je het maar beter gewoon accepteren, zodat iedereen gelijke kansen heeft. Nu wordt ik met eerlijk racen toch nog verliezer door anderen die het wel doen, dus geen eerlijke kans, en dat kost me RP, XP en me rating! Zolang niet iedereen gepakt kan worden, is het oneerlijk omdat dan juist de goeie racers leiden onder de kwade racers. Dus dan kan je maar beter iedereen gelijke kansen geven door het te gedogen.

Je kan je beter gaan bemoeien met racers die continue mensen aantikken en er mee weg komen, omdat de dangerous driving algoritme niet perfect is. En een transparant rating systeem, dat is nu zo vaag als wat. Iedereen klaagt over de ondoorzichtigheid ervan.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2008 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazz@NL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-05 09:16
Nou nou Holoris. Bedankt voor je reactie, maar je reactie op Sonara en PT in het algemeen is volgens mij wat overdreven. Zoals je het nu brengt is het alsof je de game niets aan vind.

Het blijven natuurlijk wel exploits.
Een oplossing zou kunnen zijn:
- Auto's vertragen als ze door het gras rijden (logisch)
- Tijd straf als je de laatste ronde door de pit gaat.

Trouwens, dat slipstream rijden kun je mooi in teamverband doen :) , net wielrennen lol.
Scheelt idd veel tijd!

Waar ik nog op moet trainen is een goede pitstop maken......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Meer info over de opkomende patch:

1-2 weeks into February
Some more bug fixes. - based on player bug reports and internal testing
Elo system is optional. - based on player feedback
Test track improvements (added test drive track) - based on player feedback
New tracks (start of weekly new track publishes) - based on player feedback
New track bonuses - based on player feedback
License tests will be replayable - based on player feedback
New room creation options (restricted to car class/type) - based on player feedback
Holiday Content removed

3-4 weeks into march
Bug fixes
Even more optimizations
Introduction of the mission system with about 100 quests. several hundred more quests to follow
New cars - the current plan is 6 new cars, including the '68 Firebird that the players voted for and a new car for TA (a true stock car).
New consumable items
New license cap for the new releases (AA license)
A completely redesigned tutorial
Redesigned chat
bron: forum van PT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazz@NL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-05 09:16
Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ten eerste hallo.
heb het gister ook geinstaleerd en vanacht de update laaten draaien.
denk vanochtend van laat ik eens even snel kijken of die het ook doet.
hij doet het goed aleen knippers mijn auto soort van in het menu.
ingame doet die het wel gewoon goed.
weet iemand of hier een oplossing voor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 09:57:
ten eerste hallo.
heb het gister ook geinstaleerd en vanacht de update laaten draaien.
denk vanochtend van laat ik eens even snel kijken of die het ook doet.
hij doet het goed aleen knippers mijn auto soort van in het menu.
ingame doet die het wel gewoon goed.
weet iemand of hier een oplossing voor is?
Probeer het ff op hetofficiele forum van project torque @ http://forums.aeriagames.com/index.php?f=72 (in support) of zoek daar even naar 'blink' / 'blinking' (of flash/flashing screen), waarschijnlijk staat daar wel de oplossing.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2008 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:03

Vos

AFCA

Gisteren even amateur race gedaan en gewonnen :p. Had nog totaal geen gevoek en ervaring met die auto, vraag me de naam niet..een RWD iig. Ik lag dus ook al vrij snel 7e na de start en 1/2 rondes, maar toen ik de baan en auto ff doorhad kon ik door klimmen naar de 2e plaats. De nummer 1 maakte wat foutjes en die had ik in ronde 5/6 ook de pakken. Daarna nog ff in de laatste ronde de snelste rondetijd verbeterd. Wel leuk spel!
Zal me MOMO eens aansluiten en kijken hoe dat gaat, maar was met toetsenbord ook goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vos schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 18:21:
Gisteren even amateur race gedaan en gewonnen :p. Had nog totaal geen gevoek en ervaring met die auto, vraag me de naam niet..een RWD iig. Ik lag dus ook al vrij snel 7e na de start en 1/2 rondes, maar toen ik de baan en auto ff doorhad kon ik door klimmen naar de 2e plaats. De nummer 1 maakte wat foutjes en die had ik in ronde 5/6 ook de pakken. Daarna nog ff in de laatste ronde de snelste rondetijd verbeterd. Wel leuk spel!
Zal me MOMO eens aansluiten en kijken hoe dat gaat, maar was met toetsenbord ook goed te doen.
Het is zeker een vet spelletje, en met de patch eind februari, en de 2e patch eind maart wordt het nog stukken beter. In ieder geval tof dat je gewonnen hebt, beginners luck zullen we maar zeggen ;) Maar in het begin heb je idd totaal geen gevoel met die auto, maar beter ga je 'm ook upgraden voor betere (grip)handling met de RP die je verdient. mijn favo beginnerscar was de Lion. Maar de Miayata schijnt ook wel relaxed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ja heb nu alleen nog mar RP, moet nog AP verdienen ofzo. Maar daar komen we wel achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vos schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 18:49:
Ja heb nu alleen nog mar RP, moet nog AP verdienen ofzo. Maar daar komen we wel achter.
Nee, het is of RP of AP. Je kan het in de shop aanklikken. Nadat het in je cart zit kun je switchen door op RP bij het plaatje te klikken. Spulletjes koop je met RP of AP. RP verdien je met racen. AP is alleen via echt geld. Maar je kan bijna 90% van de spullen ook met RP kopen. Dus, check ff op je wel op RP ipv AP hebt geklikt in de shop van het item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ow ok, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Leuk spel :D . Heb nu 3 TA races gedaan, das wel ff wennen. Veel draften en elkaar helpen heb ik wel al door...alleen jammer dat als je anderen helpt zij niet de hulp aanbieden wanneer ik die nodig heb....dan krijg ik een duw van één en lig ik uit de 'draft grens' en dan maar lekker doorrijden...

Heb nu 20.000 XP, bijna level D-I en upgrade verder niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vanmiddag om 15 downtime en de kort daarna de eerste patch !!
02/13 at 6am PST | 2pm GMT the Project Torque Server will be coming down for the latest patch to be applied. We expect the server to come back up at about 10am pst | 6pm GMT. The patch is well over 100mb so expect it to take some time to patch as well.

The abbreviated producers patch notes can be found here - http://forums.aeriagames.com/viewtopic.php?t=29815

I will be posting detailed patch notes tomorrow and will provide a link to them as well.

We will keep you updated if any of this info changes.

Thanks and cya on the "new" track!!!
Deze patch zijn vooral bugfixes/tweaks. De patch van Maart wordt de grote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gedownload...geinstalleerd..patches erop gezet..geprobeerd te starten..alleen maar foutmeldingen...roundtrip naar deinstalleren dan maar...jammer...leek me wel leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonora
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-12-2020
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 09:56:
Gedownload...geinstalleerd..patches erop gezet..geprobeerd te starten..alleen maar foutmeldingen...roundtrip naar deinstalleren dan maar...jammer...leek me wel leuk...
Jah, een klein beetje moeite doen om te zoeken wat het probleem is kan er blijkbaar niet af...

Zeker dat het niet aan JOU lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat vinden jullie van de nieuwe patch? Trouwens vannacht of morgen nacht komt er weer een nieuwe track (naast Circle) namelijk France. Ook komt vannacht/morgen nacht de nieuwe Thunder Alley (TA) auto vrij: de PRO. :P

• FaddieB
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2018
Ga eens weg met je spam :/

[ Voor 84% gewijzigd door TheZeroorez op 21-02-2008 18:20 ]

www.bennis.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:52

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Wordt dit spel nog een beetje gespeeld? Van het weekend gedownload en de nodige races gereden. Op zich een leuk spel, werkt ook prima met mijn stuur, Driving Force Pro, alleen vind er wat weinig variatie in zitten. Veelal dezelfde baan, vooral in de Amateur Vs. mode. Pro is maar een enkeling te vinden, TA is wel grappig, maar imo nog saaier.

Vooral aan het racen geweest voor RP, maar wat dat duurt dat lang zeg. En in hoeverre hebben upgrades ook daadwerkelijk nut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik speel het elke avond eventjes totdat die eruit klapt.

Heb mijn Corus bijna helemaal geüpgrade. En ik rij op de bochtige wegen makkelijk de Quadro eruit.
De Corus gaat bij mij dan ook lekker strak door de bochten. :) Het blijft alleen niet zo'n snelle auto.

Verder wil het spel vaak genoeg eruit klappen, wanneer ik in de garage of shop ben geweest. Heel irritant. Ik upgrade mijn auto's dan meestal wanneer ik toch ga stoppen.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaddieB
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2018
Hey Vos,

Zou jij je instellingen van de Momo willen delen?

Zowel de ingame als de profiler settings?

Alvast bedankt.

Groet,

FaddieB

www.bennis.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Wat een *@@)($_ soms bij dat TA. Lig ik een keer 1e door om alle heisa en crashes heen te rijden, krijg je in lap 10 of zo zo'n gast die achterligt die jou expres gaat lopen irriteren en botsen...ik raak dus in een spin...naar plek 3. Uiteindelijk op 2 tiende na 3e geworden.... Wat een lol...

@FaddieB
Euh hoe deel ik die? Had je post niet gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Laatst online: 03-09 10:12
Wat is jullie snelste ronde in TA rookie?
Ik heb gisteren een 1.01:739 gereden in een rondje compleet zonder te draften.

Wat jullie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Hej het leeft hier weer :p. Euh mijne is in de 1.00:xxx, weet het zo niet exact. Alleen je snelste tijd blijft bewaard he en die is sneller maar is incl. draft. Maar het verschilt per keer ook...soms is je auto sneller dan anders...had gister ook tijdens een potje dat ik niet onder de 1:02 kom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Ik zit vanmiddag vanaf een uurtje of half 4, 4 uur denk ik weer ff op TA-rookie.
Mijn nick is kooba.

Ben nu level D-V als ik me niet vergis.
Ik speel het pas sinds dit weekend. Erg leuk spel als je het mij vraagt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
vosss schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 10:02:
Wat is jullie snelste ronde in TA rookie?
Ik heb gisteren een 1.01:739 gereden in een rondje compleet zonder te draften.

Wat jullie? :)
Ik heb 0.58:nogwat gereden. Een exacte tijd weet ik niet meer. Dat zal ik nog wel even nakijken.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

58 secs rijd je niet zonder draften ;). Of je moet die speed bug gehad hebben....

[ Voor 35% gewijzigd door Vos op 25-03-2008 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Vos schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 23:41:
58 secs rijd je niet zonder draften ;). Of je moet die speed bug gehad hebben....
Nee geen speedbug, is inderdaad met een draften gebeurt. Moet zeggen dat je wel geluk moet hebben dat iemand niet jou bij het draften van de baan wilt duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Mja, dat noem ik onkunde...er is op zich niets moeilijks aan draften, zoooo snel gaat het ook niet. Als er een beetje gevoel voor hebt en je hebt wat races gedaan dan leer je het zo. Maar toch rijden er erg veel rijders die er niets van snappen... Gewoon lomp links blijven rijden of van Lane wisselen terwijl net wilt inhalen.

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 26-03-2008 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Ik heb inmiddels ook een 1:00.xxx op de klok staan. Een hoge zegmaar.
Zonder draften.

Vandaag ga ik naar C-1 als het meezit. Eens kijken of ik died license in 1 keer kan halen.
Practice is niet zo moeilijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er binnenkort nog leuke acties aankomen? Gratis Quadro bijv.
Die andere actie was helaas al closed toen ik met het spel begon |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 19:13
Iemand toevallig ook problemen dat op een willekeurig moment ingame de laptop/pc uitvalt?

Altijd standaard de bij de eerste race op een willekeurig moment, daarna weer opstarten en meestal geen problemen meer, soms slaat de laptop weer gewoon uit. Heb de standaard videokaart drivers vervangen voor de laatste omega drivers maar helaas geen resultaat.

Met andere (zwaardere) games geen problemen.

Acer Aspire 1694WMLI
2ghz centrino
2gb ddr2
Ati Mobility radeaon x700 met laatste compatible omega drivers > 3.8.252

Hoop dat iemand probleem herkent en oplossing weet want is behoorlijk irritant als het net lekker gaat. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Djie schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 23:18:
Iemand toevallig ook problemen dat op een willekeurig moment ingame de laptop/pc uitvalt?

Altijd standaard de bij de eerste race op een willekeurig moment, daarna weer opstarten en meestal geen problemen meer, soms slaat de laptop weer gewoon uit. Heb de standaard videokaart drivers vervangen voor de laatste omega drivers maar helaas geen resultaat.

Met andere (zwaardere) games geen problemen.

Acer Aspire 1694WMLI
2ghz centrino
2gb ddr2
Ati Mobility radeaon x700 met laatste compatible omega drivers > 3.8.252

Hoop dat iemand probleem herkent en oplossing weet want is behoorlijk irritant als het net lekker gaat. :X
Ben vandaag met dit spel begonnen, maar heb er geen last van gehad. :?

offtopic:
Is dit trouwens net zo verslavend als TMN? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Djie schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 23:18:

Kijk eens in de event viewer zou ik zeggen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 19:13
Event viewer blijft helaas helemaal leeg, hij valt echt gewoon helemaal uit dus eventviewer kan niets registreren. Vanmiddag ff 2 uurtjes kunnen spelen voordat hij uitviel, start ik nu net weer op en meteen na 10 seconden ingame helemaal uit. Heel varierend dus. Ga wel even op site van aeria kijken echt super irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Project Torque Pwnage :P ik speel het al vanaf de closed beta en blijf het spelen :D je kan mij vinden onder de naam Lycrane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild_Snake
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-08 19:11
Ik heb een probleem:

Ik heb Project Torque netjes geinstalleerd staan, acount aangemaakt en alles zoals het hoort. Geen problemen daar.
Als ik het spel opstart kom ik netjes bij het login scherm, en het inloggen gaat ook goed.

Maar zodra ik op een server klik om te joinen dan komt er in beeld: "Connecting to the game server. Please wait!"
Dit scherm verdwijnt na een 20 sec en dan gebeurd er verder niets meer.

Ik heb al op het forum gezocht (van PT) en de suggesties daar geprobeert, maar niets schijnt te helpen.

Iemand hier een idee??

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangnl
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-09 16:40
Het is inderdaad een erg boeiend spel. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
Wild_Snake schreef op donderdag 10 april 2008 @ 17:53:
Ik heb een probleem:

Ik heb Project Torque netjes geinstalleerd staan, acount aangemaakt en alles zoals het hoort. Geen problemen daar.
Als ik het spel opstart kom ik netjes bij het login scherm, en het inloggen gaat ook goed.

Maar zodra ik op een server klik om te joinen dan komt er in beeld: "Connecting to the game server. Please wait!"
Dit scherm verdwijnt na een 20 sec en dan gebeurd er verder niets meer.

Ik heb al op het forum gezocht (van PT) en de suggesties daar geprobeert, maar niets schijnt te helpen.

Iemand hier een idee??

Alvast bedankt
Komt dit niet door je router of firewall? Ik heb dit op school ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Inderdaad een interessant spel, afgelopen week een paar uurtjes gespeeld. Helaas raakt het nu ondergesneeuwd door Trackmania Nations Forever, je moet immers prioriteiten stellen! :P
Als daar het nieuwe een beetje vanaf is zal dit project ook wel weer wat aandacht van mij krijgen. Het viel me wel op dat er veel mensen zijn die absoluut niet kunnen rijden zeg! Hebben ze een flink dikke Lancer Evo, rij ik ze eruit met mijn standaard wagen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Muse schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 01:02:
Inderdaad een interessant spel, afgelopen week een paar uurtjes gespeeld. Helaas raakt het nu ondergesneeuwd door Trackmania Nations Forever, je moet immers prioriteiten stellen! :P
Als daar het nieuwe een beetje vanaf is zal dit project ook wel weer wat aandacht van mij krijgen. Het viel me wel op dat er veel mensen zijn die absoluut niet kunnen rijden zeg! Hebben ze een flink dikke Lancer Evo, rij ik ze eruit met mijn standaard wagen. :?
Ik heb de game ook een tijdje laten liggen, maar ik ga 'm van de week weer oppakken. Er is een hoop gepatched en geupdatet de laaste maand(en). Vooral de nieuwe TA auto's lijken me cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben gisteravond begonnen. Ben nog steeds bij F :'( Ik heb nu ook een andere auto erbij gekregen. Kan ik deze verkopen om zo mijn eerste auto te tunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:09:
Ben gisteravond begonnen. Ben nog steeds bij F :'( Ik heb nu ook een andere auto erbij gekregen. Kan ik deze verkopen om zo mijn eerste auto te tunen?
Nog niet, er schijnt wel een marketplace te komen binnen een paar maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonora
Nieuwe trailer van het spel (bevat al sneak previews van de volgende patch)

http://www.youtube.com/watch?v=tty0puqQGls&fmt=18

Drift & Drag & Career mode. Nieuwe auto's en tracks.

[ Voor 38% gewijzigd door Sonora op 16-05-2008 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonora
Open BETA voor de nieuwe versie is gestart.

Klik hier om mee te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tof, bedankt dat je 'm ook hier hebt aangekondigd Sonora! Nu downloading, morgen even proberen! Thunder Alley is het leukste van PT. Ben heel benieuwd of daar ook dingen in veranderd zijn (naast alle andere veranderingen natuurlijk). :P

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2008 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Ik heb het al een tijd niet meer gespeeld, maar is er veel veranderd? Is dit een soort Project Torque 2.0? Aan die youtube video kan ik eigenlijk niet zoveel meer herinneren van de oude versie.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonora
Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 00:24:
[...]

Tof, bedankt dat je 'm ook hier hebt aangekondigd Sonora! Nu downloading, morgen even proberen! Thunder Alley is het leukste van PT. Ben heel benieuwd of daar ook dingen in veranderd zijn (naast alle andere veranderingen natuurlijk). :P
Teasers:

http://forums.aeriagames.com/viewtopic.php?t=116952

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonora
scorpie schreef op zondag 25 mei 2008 @ 01:18:
Ik heb het al een tijd niet meer gespeeld, maar is er veel veranderd? Is dit een soort Project Torque 2.0? Aan die youtube video kan ik eigenlijk niet zoveel meer herinneren van de oude versie.
Dit is "Diane", het eerste deel van "grotere" patches die PT grondig zal veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Open Beta gisteravond voor het eerst gespeeld, ziet er goed uit Sonora! Vooral Down Hill vind ik erg leuk. De concurrentie met GRID Racer kan PT zometeen zeker aan.

Alleen het nieuwe chatsysteem vind ik erg onhandig. Net als wat andere puntjes, maar die plaats ik via de submit/aegia forum binnenkort nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonora
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:15:
[...]

Ik heb de Open Beta gisteravond voor het eerst gespeeld, ziet er goed uit Sonora! Vooral Down Hill vind ik erg leuk. De concurrentie met GRID Racer kan PT zometeen zeker aan.

Alleen het nieuwe chatsysteem vind ik erg onhandig. Net als wat andere puntjes, maar die plaats ik via de submit/aegia forum binnenkort nog wel.
Het chatsysteem is gewoon even wennen, opzich is het een verbetering.

Al kunnen sommige dingen wel wat handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonora
Nieuwe patch komt deze week uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonora
Nieuwe patch is uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonora
Nieuwe auto en tracks uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
'Zijn er nog lui die dit spel spelen? Ik speel nog regelmatig Thunder Alley. Helemaal super vooral nu met de patch van eergisteren waardoor het rammen van de weg een stuk minder is (onder 100mph automatisch wordt de auto ghost) en daardoor weer een stuk leuker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

Omdat het al een tijdje geleden is dat dit topic actief was dacht ik voor de geïnteresseerden nog eens uit te leggen wat Project Torque is.

Wat is Project Torque?
Project Torque is een MMORG, ofwel een online race game met veel spelers. Het heeft vrij realistische physics en ondersteund veel hardware zoals, racesturen en pedalen, force feedback, Track IR en gear shifters.

Is het gratis?
Ja, Project Torque is gratis om te spelen, veel auto's en items kosten RP (Reward Points) en deze verdien je door simpelweg te racen. Bepaalde items en echte fabrieks auto's kosten wel echt geld en kun je kopen met AP (Aeria Points). Je kunt het spel echter spelen zonder ooit een rooie cent eraan uit te geven.

Kan ik er wat van zien?

Ik wil het spelen, waar kan ik het krijgen?
Om te beginnen heb je en Aeria Games account nodig, indien je die nog niet hebt kun je die hier aanmaken.

https://login.aeriagames.com/index.php?q=user/register

Hier is de officiële Project Torque website.

http://project-torque.aeriagames.com/

Je kunt de laatste Project Torque client van o.a. één van deze websites downloaden.

http://www.onrpg.com/MMO/Project-Torque
http://www.gamershell.com/download_40032.shtml
http://www.atomicgamer.co...p?id=2593#full%20versions

Als ik wil inloggen krijg ik een melding dat mijn IP adress geblokkeerd is. Wat is er aan de hand?
Vanwege een ruzie tussen Aeria Games (hosts Amerikaanse server) en Gamigo (hosts Europese server en heet Level R) heeft Invictus (ontwikkelaar van het spel) het nodig geacht alle niet noord Amerikaanse IP adressen van Project Torque te blokkeren. Wel niet getreurd het is namelijk toch mogelijk om Project Torque te spelen met behulp van het programma Hotspot Shield. Hotspot Shield maakt het mogelijk om voor niet Amerikaanse internetters toch voor Amerikanen exclusieve websites te bezoeken. Download Hotspot Shield en start het voordat je Project Torque start, et voilá.

Sommige gelukkigen onder ons hebben Hotspot Shield niet nodig (mensen met providers die waarde hechten aan uw privacy), dus probeer het inloggen eerst zonder. Overigens kun je als je Hotspot Shield start gewoon de browser uit klikken (die start de ASK zoekpagina met een hoop reclame). Als je klaar bent met Project Torque te spelen kun je Hotspot Shield uitschakelen door te klikken met de rechtermuisknop op het icoontje en te disconnecten, daarna kun je Hotspot Shield helemaal uitschakelen.

Download Hotspot Shield hier.

http://hotspotshield.com/

Ik heb gehoord dat Level R hetzelfde is als Project Torque?
Waar en niet waar, er zijn aanzienlijke verschillen tussen Project Torque en Level R. Project Torque is wat meer simulatie en heeft een leukere community vind ik. Ik zou zeggen probeer ze allebei en vel je eigen oordeel. Overigens moet ik er wel bijvertellen dat Aeria Games en Gamigo verschillende bedrijven zijn, dus als je geld uitgeeft aan Project Torque is dat niet geldig in Level R en andersom. Als je vragen of zo hebt kun je die hier stellen, maar je kunt ook het Project Torque forum bezoeken.

http://forums.aeriagames.com/?f=72

Ik zou zeggen probeer Project Torque uit, ik denk niet dat je er spijt van zult krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Cool. Ik speel nu dus op Level R ivm IP Block VS (Aeria) / EU (Gamigo). Spel vooral Thunder Alley.
Volgens mij ben jij die Ned. GS/GM of niet?

[ Voor 121% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2009 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, nee ik ben geen gamesage, ik ben gewoon een project torque speler. 'k Heb ook level r geprobeerd, maar daar spelen bijna alleen maar duitsers en bovendien vind ik de gamemodes minder leuk.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2009 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:57
hoe hebben jullie mensen dit opgelost met het niet kunnen inloggen krijg errorcode 1002
login denied from this ip :S .. heb gegooggled enzo maar ze zeggen dat ik een proxy moet gebruiken. en daar heb ik nou weer net geen zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat komt door de IP ban. Je hebt Hotspot Shield nodig om de IP ban te omzeilen, je kunt dat hier downloaden.
http://www.hotspotshield.com/

Afbeeldingslocatie: http://i536.photobucket.com/albums/ff329/lugalug/pt_protest_signature_regan.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:57
en hoe kom ik opeens aan een ip ban :S heb het nooit gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat is geen IP ban :/ Dat heet een IP Block, US host mag enkel US IP adressen toelaten, licentie issues.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb het dus geprobeerd te spelen..

1. account aangemaakt
2. account goedkeuren
3. client downloaden (bagger langzaam)
4. Hotspot shield downloaded
5. hotspotshield installeren, daarbij lettende op searchbars spam
6. Pt installeren (ook searchbar ellende hier)
7. hotspot aan
8. PT openen.. begint een "patch te downloaden met 50Kb/s..
9. na 40 minuten wachten vond ik het wel wellentjes om dit "te proberen"..
10. alles gede-installeerd BLEH..

om zo een spel te moeten spelen, dan bedank ik toch maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Neem gewoon Level R van Gamigo dan heb je geen van al dat gezeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 16:20

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

ik heb het even geprobeerd, geinstalleerd, account aangemaakt en als ik dan de game start zie ik een scherm met wat auto op de voorgrond en autos op de achtergrond die voorbij rijden. Voor de rest gebeurt of kan ik niks.
Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Re: XchokeholdX

Download van OnRPG, die heeft een behoorlijk snelle server (1,5 Gb client binnen in ongeveer een uur).
Over Hotspot Shield: Klik de browser gewoon uit als je het start, zolang de icon in de taskbar groen is ben je connected.
Over de PT searchbar, je LØLT uit je nek, PT heeft geen search bar, ligt waarschijnlijk gewoon aan Hotspot Shield, maar als je de browser wegklikt heb je nergens last van.
En laat PT eerst updaten zet daarna pas Hotspot Shield aan want deze knijpt je bandbreedte (en er zit een download limiet aan).
Afbeeldingslocatie: http://www.3rdgearmotorsports.com/images/pt_protest_signature_kennedy.jpg
Re: Only.Holoris

Verschil tussen Project Torque en Level R.

Project Torque:
+ Kan auto's bezitten en upgraden.
+ Heeft meer gamemodes dan Level R (Sim vs., Arcade vs., CTF, TA, Explorer, Drift, Drag en Challenge).
+ De meeste Duitsers (en andere Europeanen) die eigenlijk Level R zouden moeten spelen, spelen allemaal Project Torque omdat ze zich door Gamigo (Level R) belazerd voelen.

Level R:
- Kan auto's alleen nog maar voor een bepaalde tijd huren, waardoor upgraden nutteloos is geworden (en bedenk dan wel dat je het moet opnemen tegen spelers die voor de rentalpatch wel met volledig ge-upgrade auto's moet racen.
- Heeft minder gamemodes dan Project Torque (vs. Race (wat geen mens speelt), Battle (yuk), RTF (geen idee wat het is want niemand speelt het), TA, Explorer).
- Gebrek aan spelers, zeker als je vs. Race of RTF wilt spelen.

Re: sander817

Heeft Project Torque wel ge-updated?

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2009 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 16:20

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

toen ik vor de eerste keer starte wel, duurde een kwartiertje of zo?

ik heb maar een athlon 3200 en geforce ti4200, misschien dat dat er wat mee te maken heeft?

[ Voor 41% gewijzigd door sander817 op 02-12-2009 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander817 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 21:24:
toen ik vor de eerste keer starte wel, duurde een kwartiertje of zo?

ik heb maar een athlon 3200 en geforce ti4200, misschien dat dat er wat mee te maken heeft?
Dat is inderdaad wat aan de lage kant.

http://project-torque.aeriagames.com/info/sysreq

In ieder geval is je videokaart te oud denk ik.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2009 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*subtiel kickje*

Het is dus tegenwoordig van Gamigo: Level R heet het voor EU spelers.

http://levelr.gamigo.com/

Zijn er nog lui @ T.net die deze gratis Massive Multiplayer Online Race Game spelen? Ik speel vnl. Thunder Alley.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan alle geinterresseerden,

Op dit moment werkt HotSpot Shield niet meer om de IP block voor Project Torque te omzeilen, maar niet getreurd er is namelijk een betere oplossing voor handen, namelijk proXPN. Met proXPN heb je zelfs een betere (snellere) verbindinding dan met Hotspot Shield en je hebt het bijkomende voordeel dat je niet wordt lastig gevallen met allerlei promotiemateriaal (wat HSS wel deed). Met proXPN haalde ik B ratings op Pingtest.net, terwijl HSS slechts D ratings haalde. Dus om Project Torque te kunnen spelen gebruik proXPN :) .

https://proxpn.com/

Afbeeldingslocatie: http://i790.photobucket.com/albums/yy189/Thunderchief/Mysig3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
dit spel is opnieuw leven in geblazen en gratis te spelen in Steam. Wie speelt het al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sonora
CyberMania schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 00:06:
dit spel is opnieuw leven in geblazen en gratis te spelen in Steam. Wie speelt het al.
Leuk om te zien dat het spel terug “herrezen” is. Was vroeger Gamesage bij Aeria voor deze game, maar ben moeten stoppen vanwege de IP-block destijds.

Trip down memory lane. 😄
Pagina: 1 2 Laatste