[PC-Racing] Project Torque

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 14.248 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: http://www.pcguru.hu/pcguru/img/letoltesek/pt_banner.jpg

Aangezien er nog geen topic op GoT over was: dacht ik laat ik er maar eens eentje beginnen voor deze verslavende MMO racer.
Wat is Project Torque?

PROJECT TORQUE IS EEN GRATIS MMORG VOOR DE PC.
Game Features:
MMORG (Massively Multiplayer Online Racing Game)
Cutting Edge 3D Graphics
Several Types of Game Modes
8 Player Races (Expanding to 32 Players per Race)
Advanced Experience and Licensing System
Online Community features like Chat and Email within the Client
Shop and Item Mall for Upgrades and Car Customization
Online Rankings
Tournaments

Upcoming Features:

Race Teams / Race Clubs
Fully Customizable Avatars and Race Girls
New Cars
New Tracks
New Modes of Play
Screenshots (Clickable)

Afbeeldingslocatie: http://project-torque.aeriagames.com/files/images/pt/thumbnails/PT-03.jpg Afbeeldingslocatie: http://project-torque.aeriagames.com/files/images/pt/thumbnails/PT-08.jpg Afbeeldingslocatie: http://project-torque.aeriagames.com/files/images/pt/thumbnails/PT-07.jpgAfbeeldingslocatie: http://project-torque.aeriagames.com/files/images/pt/thumbnails/PT-05.jpg
System Requirements

Minimum / Recommended:
CPU: 2000 MHz, (AMD: 2000) / 2500 MHz, (AMD: 2500)
Int. Mem: 512MB / 1Gb
Graka: DX8 compatible Graka / DX9 compatible Graka

Download links

Officiële website
Officiële downloadlink

Dit spel is GRATIS en een stuk LEUKER dan Need for Speed Pro Street. Ook hier kun je je autootje upgraden en wat tunen met spul. En 100% Multiplay. En verschillende groepen auto's (van straatracers tot jeeps) en verschillende sceneries (van de Stad Tokyo t/m Circuit-racing of door het Engelse landschap) en verschillende weersomstandigheden (wintersneeuw, zomer, herfst, donker etc) Echt een aanradertje!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2008 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
Proberen kan geen kwaad. Dus even proberen dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 22:23
Ben benieuwd! Gratis is altijd het proberen waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Ik speel dit spel intussen al een tijdje, maar ik moet zeggen dat het spel niet 100% gratis is.

Er zijn namelijk verschillende auto's. De fictieve auto's kunnen worden gekocht met online-behaalde-credits.
De echte (en dus ook de snelste) zijn daar en tegen alleen tegen betaling verkrijgbaar. Er zitten hele leuke auto's tussen en het leuke is ook dat je vanuit de Shop allerlei onderdelen erop kan klikken, tunen en dan een testrondje rijden :)

De nodige micropayments (oid, las het uit een andere topic ;) ) zitten er dus in.

Maar, het spel is leuk. De game-engine is mij bekend van LA: Street Racing en Street Legal (Redline) en heeft de nodige opwaardering achter de rug. Al met al een leuk spel. Ook de Cruise mode, waarbij meerdere spelers kris-kras door een level mogen scheuren en wie de meeste muntjes heeft verzameld wint., is erg grappig. Op het moment kan er alleen geraced worden in "Ghost mode" en kan je elkaar dus niet raken. Gelukkig wordt er aan gewerkt zodat deze optie ook uitgezet kan worden!

Ik kan gevonden worden onder de naam El_Quedro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
El_Quedro schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 10:01:
Ik speel dit spel intussen al een tijdje, maar ik moet zeggen dat het spel niet 100% gratis is.

Er zijn namelijk verschillende auto's. De fictieve auto's kunnen worden gekocht met online-behaalde-credits.
De echte (en dus ook de snelste) zijn daar en tegen alleen tegen betaling verkrijgbaar. Er zitten hele leuke auto's tussen en het leuke is ook dat je vanuit de Shop allerlei onderdelen erop kan klikken, tunen en dan een testrondje rijden :)

De nodige micropayments (oid, las het uit een andere topic ;) ) zitten er dus in.

Maar, het spel is leuk. De game-engine is mij bekend van LA: Street Racing en Street Legal (Redline) en heeft de nodige opwaardering achter de rug. Al met al een leuk spel. Ook de Cruise mode, waarbij meerdere spelers kris-kras door een level mogen scheuren en wie de meeste muntjes heeft verzameld wint., is erg grappig. Op het moment kan er alleen geraced worden in "Ghost mode" en kan je elkaar dus niet raken. Gelukkig wordt er aan gewerkt zodat deze optie ook uitgezet kan worden!

Ik kan gevonden worden onder de naam El_Quedro :)
Is het ook mogelijk om gewoon lekker in je 1tje vrij te rijden (evt. ook cruisen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro

El_Quedro

Pininfarina

Thomas312 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 10:07:
[...]

Is het ook mogelijk om gewoon lekker in je 1tje vrij te rijden (evt. ook cruisen?)
Via de Shop kan je dus in je eentje alle auto's Test Driven en er is ook een 1-persoons practice mode.
De practice mode kan je gewoon op alle tracks met je eigen auto's oefenen :)

Oh, ik was nog vergeten te melden dat het spel een soort handling-bags heeft. Er zijn verschillende soorten bags die de handling van het spel aanpassen. Er zijn er vier, van novice tot professional. Ikzelf rijdt met professional omdat je dan het meeste controle heb over je auto en met een stuurtje ook wel het beste aan te raden. (Omdat je anders loopt te ruziën met een stuur-corrigerende A.I. :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
Ok bedankt :)

Ik ben hem nu aan het instaleren! Ben benieuwd. Komt er nog een server van hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:00

scorpie

Supra Addict

Hey, een mmorg, nog nooit gespeeld, kijken of het wat is :)

edit: wow, na het downloaden van de install van ~400Mb komt er nog even een patch van ~350Mb overheen :X

[ Voor 47% gewijzigd door scorpie op 04-01-2008 11:54 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Die 491 MB gingen rap maar die update van 350MB duurt gigantisch lang... Je moet eerst een account aanmaken op de website anders kun je het spel niet eens starten. :|

[ Voor 39% gewijzigd door Gianni Rombios op 04-01-2008 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ja, hij blijft hier nu zelfs hangen met nog 27Mb te gaan :X

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
scorpie schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:20:
Ja, hij blijft hier nu zelfs hangen met nog 27Mb te gaan :X
Gewoon even quitten en weer starten: hij gaat door waar hij gebleven was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Envy007
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11-2023
Pfff, lange adem voor de update inderdaad... :O
Ben wel erg benieuwd of het iets is.

[ Voor 75% gewijzigd door Envy007 op 04-01-2008 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Interview met de Hongaarse makers http://rpgvault.ign.com/articles/823/823923p1.html
Street Legal Racing / LA Racing heb ik wel eens gezien, zeer crappy rip off van NFS Underground. Toch is het kwa racen wel aardig alleen wat saai (alleen maar duels). Dit spel lijkt er veel op maar ziet er wel wat beter uit.

Ik heb even op internet gespeeld maar met rondjes van 3 minuten vind ik er niet veel aan. Ik wacht zelf liever op de nieuwe Trackmania Nations Forever die eraan zit te komen.

Bij het uninstallen zag ik: 1.8 GB schijfruimte...! :P

[ Voor 5% gewijzigd door Gianni Rombios op 04-01-2008 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
ik heb de DL aanstaan.

heb genoten van street legal wat betreft de tuning fun.. NFS is mij te arcade achtig, We zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Gaaf !! Ga ik meteen downloaden, ik was altijd al fan van Street Legal Racing :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Street Legal Racing was z'n tijd ver vooruit qua crash sim, en die heb ik ook goed getest >:) Ben hier heel erg benieuwd naar. Maar is het eigenlijk de bedoeling dat dit spel altijd gratis blijft of moet je uiteindelijk ook voor het lidmaatschap gaan betalen ?

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
C.44 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 23:05:
Street Legal Racing was z'n tijd ver vooruit qua crash sim, en die heb ik ook goed getest >:) Ben hier heel erg benieuwd naar. Maar is het eigenlijk de bedoeling dat dit spel altijd gratis blijft of moet je uiteindelijk ook voor het lidmaatschap gaan betalen ?
Nee het blijft altijd gratis. Staat het interview ergens hierboven.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2008 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

C.44 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 23:05:
Helaas komen er geen Supra's in voor he? ;)
Maar ach, wel weer vermakelijk voor even, die game :)

Hoe kom je trouwens aan die AP? Bij iedere race krijg ik wel RP, maar geen AP :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Had gehoopt op een flinke remake van Motor City Online, viel dat even tegen :X

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

scorpie schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 03:06:
[...]

Helaas komen er geen Supra's in voor he? ;)
Maar ach, wel weer vermakelijk voor even, die game :)

Hoe kom je trouwens aan die AP? Bij iedere race krijg ik wel RP, maar geen AP :?
Da's idd het eerste waar ik naar gezocht heb. MK4's kom je in sommige spellen nog wel es tegen, maar een mk3 is zoiezo zeldzaam.

Je hebt in 't spel gewoon 2 soorten valuta. RP en AP. RP krijg je door races te rijden en AP is volgens mij gewoon valuta die je met keiharde euro's moet betalen. Al moet ik wel zeggen dat het bijzonder karig is wat je aan onderdelen kunt kopen voor je RP's. En als je dan een engine upgrade koopt kom je welgeteld 1 pk verder. Dat vond ik toch wel een domper.

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk ook gehoopt had op een remake van Motor City Online. Dat spel was gewoon te gek, al heb ik het alleen maar in de beta tijd gespeeld. Abbo's op spellen nemen vind ik beetje te ver gaan eigenlijk. Zelfde geld trouwens voor die onderdelen die je in spellen nog es extras moet gaan kopen met normale euro's.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
C.44 schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 05:28:
[...]
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk ook gehoopt had op een remake van Motor City Online. Dat spel was gewoon te gek, al heb ik het alleen maar in de beta tijd gespeeld. Abbo's op spellen nemen vind ik beetje te ver gaan eigenlijk. Zelfde geld trouwens voor die onderdelen die je in spellen nog es extras moet gaan kopen met normale euro's.
Dat is hier niet het geval. Je hebt AP/RP en XP. Alle items zijn ook met RP te kopen. RP verdien je het snelst op de ThunderAlley-mode (ca. 500+ RP per 5 minuten) {kun je na het inloggen op de server vinden, dus ipv Amateur VS of CTF kiezen, kies je ThunderAlley}. Dit is soort Daytona racing.

Het is BEIDE: Of je kunt items kopen met echt geld, of met RP dat je verdient met iedere race. Verder is de game nog steeds in development, dus er komt nog een hele hoop meer bij (lees het interview in de link hierboven ergens maar): een stuk meer items, 32 player races, nieuwe leaderboard competitions etc.

Als je iets niet kunt kopen terwijl je wel genoeg RP hebt, heb je waarschijnlijk niet genoeg XP (en dus niet AP): Sommige upgrades kun je pas kopen als je ook genoeg XP hebt (level F/E/D/C/B etc). XP krijg je ook per race.

Ook komen sommige upgrades pas beschikbaar als je een level-up bent: Als je een level omhoog gaat krijg je nieuwe geunlockde items uit de shop !

En inderdaad de game is nog niet perfect, maar ze werken er nog steeds aan (beta). Dit wordt echt een toppertje in de toekomst: de game is nu al heel leuk om te spelen.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2008 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
Ik heb het spel van me pc gegooid. Achter mekaar gaf het foutmeldingen. Voor mij dus geen PT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Er zijn toch ook wel van die misc parts die alleen een prijs in AP hebben en niet in RP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

C.44 schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 16:58:
Er zijn toch ook wel van die misc parts die alleen een prijs in AP hebben en niet in RP.
Klopt, net zoals de echte auto's in de game :'(
Een Sprinter Trueno kost zo'n 5 euro en de RX7 iets van 16 euro....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 09:50:
[...]

Dat is hier niet het geval. Je hebt AP/RP en XP. Alle items zijn ook met RP te kopen. RP verdien je het snelst op de ThunderAlley-mode (ca. 500+ RP per 5 minuten) {kun je na het inloggen op de server vinden, dus ipv Amateur VS of CTF kiezen, kies je ThunderAlley}. Dit is soort Daytona racing.

Het is BEIDE: Of je kunt items kopen met echt geld, of met RP dat je verdient met iedere race. Verder is de game nog steeds in development, dus er komt nog een hele hoop meer bij (lees het interview in de link hierboven ergens maar): een stuk meer items, 32 player races, nieuwe leaderboard competitions etc.

Als je iets niet kunt kopen terwijl je wel genoeg RP hebt, heb je waarschijnlijk niet genoeg XP (en dus niet AP): Sommige upgrades kun je pas kopen als je ook genoeg XP hebt (level F/E/D/C/B etc). XP krijg je ook per race.

Ook komen sommige upgrades pas beschikbaar als je een level-up bent: Als je een level omhoog gaat krijg je nieuwe geunlockde items uit de shop !

En inderdaad de game is nog niet perfect, maar ze werken er nog steeds aan (beta). Dit wordt echt een toppertje in de toekomst: de game is nu al heel leuk om te spelen.
mmm zeker weten? Het komt op mij over alsof je zowel RP en AP moet betalen. Dus RP verdienen en dan AP kopen en dan wordt voor een item AP en RP van je account afgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Voor zover ik al items gekocht heb was het of betalen met AR of met RP. Het is inderdaad verwarend, want zo komt het wel over. Wat me ook opvalt is dat er een ongelooflijke hoeveelheid "short"cuts zijn. Of dat de game ten goede komt vraag ik me af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Cutting Edge 3D Graphics.

En even later:

CPU: 2000 MHz, (AMD: 2000) / 2500 MHz, (AMD: 2500)
Int. Mem: 512MB / 1Gb
Graka: DX8 compatible Graka / DX9 compatible Graka

8)7

Screens zien er niet slecht uit, maar het is ook weer geen Test Drive Unlimited.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Iets anders, de upgrades die je koopt lopen van I - IV. Is het een systeem alla GT?? De hogere upgrade maakt de lagere upgrade overbodig? Ergo het is credit wise verstandiger om alleen de duurste upgrades te kopen, of is het zo dat de hogere upgrade de lagere upgrades ook upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
BigFast schreef op maandag 07 januari 2008 @ 00:02:
Iets anders, de upgrades die je koopt lopen van I - IV. Is het een systeem alla GT?? De hogere upgrade maakt de lagere upgrade overbodig? Ergo het is credit wise verstandiger om alleen de duurste upgrades te kopen, of is het zo dat de hogere upgrade de lagere upgrades ook upgrade?
Volgens mij kun je beter helemaal niets kopen en sparen voor een betere wagen, want die upgrades halen niet zoveel uit. Bovendien beat je met een beetje skills al gauw veel andere spelers. Het niveau is een stuk lager dan GTR2 bijv. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BigFast schreef op maandag 07 januari 2008 @ 00:02:
Nee. De meeste upgrades, bv engine upgrade II pas kopen als je upgrade I hebt.
Het beste kun je nu gewoon sparen gelijk voor een nieuwe auto: dat levert de meeste winst van je RPs op. ' nu ' omdat het nog in Beta zit. Straks komen er nog een hoop nieuwe upgrades bij.

Op 15 januari start trouwens een promotie waarbij je gratis de Hexan GT auto krijgt: http://project-torque.aeriagames.com/event/cse/fileplanet

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro

El_Quedro

Pininfarina

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 10:41:
[...]

Nee. De meeste upgrades, bv engine upgrade II pas kopen als je upgrade I hebt.
Het beste kun je nu gewoon sparen gelijk voor een nieuwe auto: dat levert de meeste winst van je RPs op. ' nu ' omdat het nog in Beta zit. Straks komen er nog een hoop nieuwe upgrades bij.

Op 15 januari start trouwens een promotie waarbij je gratis de Hexan GT auto krijgt: http://project-torque.aeriagames.com/event/cse/fileplanet
Dat doen ze wat vaker. Ik heb bij een eerdere actie de Hexan GT gratis gekregen..
Wel grappig hoor :)
Het is wel een aardig spelletje, leuk om te zien dat er nog meer Street Legal Redline spelers zijn! Spelen jullie het ook nog steeds? Met de nieuwste (onofficiele) 2.3.0 Live Edition is het wel weer erg leuk. Het spel loopt een stuk beter als heeeeeeeeeeeel lang geleden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Ik vind alleen wel dat het echt lang duurt voor je items kan kopen en je auto te upgraden. Ik ben nu al een berg uren rond gaan racen, en ik kan zoals mensen zeggen beter lomp verliezen en doorracen voor een nieuwe auto dan mijn eerste oppimpen.

Ach, het rijd wel lekker weg. Ik vind het wel lekker spelen. Alleen een beetje jammer dat er nog maar zo weinig spelers zijn. Nu kunnen we ongeveer alleen vs amateur doen.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
disjfa schreef op maandag 07 januari 2008 @ 17:32:
Ik vind alleen wel dat het echt lang duurt voor je items kan kopen en je auto te upgraden.
Met ThunderAlley races gaat het toch redelijk rap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Alleen moet je daar al een bepaald level voor hebben wil je uberhaupt de Thunder Alley mode unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
C.44 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 22:10:
Alleen moet je daar al een bepaald level voor hebben wil je uberhaupt de Thunder Alley mode unlocken.
Echt? Ik kon 'm geloof ik redelijk rap al spelen..Direct nadat je inlogt klik je dus ipv Amateur de ThunderAlley server aan. Er is wel maar 1 map unlocked.

Verder kent het spel z'n beperkingen, maar het is ook nog beta, maar het is wel een zeer vermakelijk spelletje :D

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Ik kan em iig nog niet spelen, kan wel meekijken maar da's het dan ook zo'n beetje. Ik zit nu op level E 1 geloof ik en ik heb nog iets van 3 of 4 duizend xp nodig voordat ik naar thunderalley mag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
C.44 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 22:30:
Ik kan em iig nog niet spelen, kan wel meekijken maar da's het dan ook zo'n beetje. Ik zit nu op level E 1 geloof ik en ik heb nog iets van 3 of 4 duizend xp nodig voordat ik naar thunderalley mag
Heb je ThunderAlley al gespeeld? Ik heb inmiddels de Harpoon, maar de handling is niet zo relaxed. Het schijnt dat de RX7 het beste is (wordt geunlocked op CI level geloof ik). Ik ben nu CII. ThunderAlley is ook wel leuk, veel strategie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben het ook gaan spelen, 2rondjes van 30laps bij thundervalley en je hebt 10k rp :9
ben nog even aan het sparen..
thunder valley vind ik erg leuk vooral dat slipstreamen :9
maar soms zijn er van die idioten die dan midden op de weg gaan stil staan :X en dan krijg ik penalty :/

maargoed, we zouden eens samen moeten racen? ik heb tot nu toe geen nederlander gezien :p
mijn nick: nitr0user

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 10:52:
maargoed, we zouden eens samen moeten racen? ik heb tot nu toe geen nederlander gezien :p
mijn nick: nitr0user
Dat zou leuk zijn.
Ik heb trouwens het idee dat er maar 1 server 'echt' is.
Bij de rest staat er dat ze vol zijn maar volgens mij is dat niet zo.
Mijn nick is DaWaN (voorspelbaar :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Morgenavond even racen om 20u ofzo? Je kan een room maken die password protected is. Lijkt me leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

morgen avond 8 uur is prima, thundervalley of die andere? want ik heb niet zo'n goeie auto
(corus s3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 12:17:
morgen avond 8 uur is prima, thundervalley of die andere? want ik heb niet zo'n goeie auto
(corus s3)
Ik haal dan wel m'n trouwe Lion wel uit de garage (of m'n 4x4 Jeepje, maar die valt zo snel om...) en laat de Harpoon dan maar een keertje niet uit :P
We spelen gewoon even een uurtje: Wat Amateur tracks en een rondje ThunderAlley (10 laps ofzo). Of ook even kort CTF, maar daar verdien je nauwelijks RP mee :'( wel geinig dat CTF maar ook niet meer dan dat.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2008 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ctf nog nooit gedaan, en die jeepjes, kan wel leuk zijn >:) die dingen vallen idd snel om maar das juist leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
morgen 8 uur doe ik ook mee. Nick: D13Kooi

[ Voor 20% gewijzigd door DECOY88 op 14-01-2008 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k heb het ook eens gespeeld, het zag er allemaal wel leuk uit. maar er zaten nog veel bugs in :P maar dat komt doordat het een beta is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
kzal eens kijken of ik vanavond ook kan. Nick: PadreMartinos

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak rond 20u een room aan op de Amateur-server met naam: Tweakers.Net
Passwd: gotracing

Cu there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazz@NL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-05 09:16
Misschien dat ik er ook wel ben: TazzAtNL
Kheb de game al gedownload.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 10-09 04:00
Ik heb het ook even gespeeld, maar ik krijg maar geen AP, dus om dingen te kunnen kopen... Wat kan ik daar aan doen? :?

/edit
Volgens mij moet ik daar letterlijk voor betalen, klopt dat?

[ Voor 22% gewijzigd door eX0duS op 17-01-2008 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

eX0duS schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 16:39:
Ik heb het ook even gespeeld, maar ik krijg maar geen AP, dus om dingen te kunnen kopen... Wat kan ik daar aan doen? :?

/edit
Volgens mij moet ik daar letterlijk voor betalen, klopt dat?
Voor de 3e keer.
Je kunt dingen kopen van AP [b]OF[/b] RP
Sommige dingen kun je alleen van AP kopen en dat moet je letterlijk kopen ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
keiharde euro's neerleggen
maar met rp's kan je ook bijna alles kopen. dus simpel gezegt of met rp dat je tijdens racen wint of met ap dat je online inkoop kan je het betalen. en waarvoor ap nuttig is is de mazda rx 7 (+- €15) en verder vrij weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
Volgens mij moet je bijna ALLE dingen kopen met AP én RP...
En ik zuig sowieso al in het rijden merk ik.
Is er een mogelijkheid om gewoon als spectator mee te doen oid?
Wat is jullie favoriete camera "positie"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Bijna alles is of RP`s OF Ap`s. Is al 20 keer besproken. En ja je kan ook als spectator meekijken, maar dat is minder leuk natuurlijk :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
Ik wil weten waarom ik steeds uit de bocht vlieg en andere niet... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
spaar voor een setje banden en zo verder upgraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
eX0duS schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 17:07:
Volgens mij moet je bijna ALLE dingen kopen met AP én RP...
En ik zuig sowieso al in het rijden merk ik.
Is er een mogelijkheid om gewoon als spectator mee te doen oid?
Wat is jullie favoriete camera "positie"?
Nee die beide waardes geven gewoon aan: Het kost zoveel ap OF rp. Niet allebei (en). Als het niet lukt moet je in je boodschappenmandje bij de iconen van de items in je boodschappenmandje klikken op RP (soms staat ie op AP). En soms kun je niet alles kopen omdat je nog niet genoeg XP hebt (level) of geunlocked. Meeste is idd gewoon met RP te kopen, maar idd niet alles.
Ik wil weten waarom ik steeds uit de bocht vlieg en andere niet.
Welke auto heb je? Meestal gaat het fout door gewoon te laat remmen. Ik had de Lion (nu Harpoon :P) na wat upgrades prima te besturen. Maar eh, ik heb het nooit veranderd, want ik ben nu helemaal aan me instellingen gewend, maar je kan onder options ook ergens de sensitivity instellen van het sturen/remmen..misschien daar eens wat mee spelen?

Trouwens je krijgt nu gratis de Quadro auto & sponsorgirl e.d. vanwege een actie.

http://project-torque.aeriagames.com/cse/giveaway

Items rewarded:
1) Quadro SF car : One of the first steps into the real tuner racing scene.
2) Level 1 Nitro (x10 pack) : An extreme burst of speed to make everyone else eat your dust.
3) Quadro SF Vinyl mild #1 : A great new paint job for your newly acquired Quadro SF.
4) Sponsor girl: 2x XP, 7 day : Get double XP for 7 days. You read that correctly; double experience for seven days.
5) HUD G-Meter : Use this display mod to watch the number of G's your turn is currently inflicting on your ride.
--

Op het forum las ik trouwens dat de volgende patch gepland staat voor eind februari/begin maart met o.a. een nieuwe auto voor ThunderAlley (en uiteraard wat nieuwe tracks, bugfixes, features etc).

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2008 02:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
er zouden 4 nieuwe autos bij komen komende 3 maanden.

camaro , hummer en nog 2 die ik be vergeten -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Laatst online: 11-09 15:22
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 02:34:
[...]

Trouwens je krijgt nu gratis de Quadro auto & sponsorgirl e.d. vanwege een actie.

Items rewarded:
1) Quadro SF car : One of the first steps into the real tuner racing scene.
2) Level 1 Nitro (x10 pack) : An extreme burst of speed to make everyone else eat your dust.
3) Quadro SF Vinyl mild #1 : A great new paint job for your newly acquired Quadro SF.
4) Sponsor girl: 2x XP, 7 day : Get double XP for 7 days. You read that correctly; double experience for seven days.
5) HUD G-Meter : Use this display mod to watch the number of G's your turn is currently inflicting on your ride.
--

Op het forum las ik trouwens dat de volgende patch gepland staat voor eind februari/begin maart met o.a. een nieuwe auto voor ThunderAlley (en uiteraard wat nieuwe tracks, bugfixes, features etc).
heb net de auto binnen gekregen. En een paar rondjes gereden.. Maar wat een slagschip man... 8)7 8)7 echt amper te besturen dat ding. Zal er morgen eens wat upgrade setjes tegenaan gooien om te kijken als hij wat bij mijn huidige auto kan komen qua weggedrag.. (heb die kleine, die je in het begin kon kiezen.. Weet zo niet hoe die heet. lijkt een beetje op de mazda mx5 of bmw z3?? whatever O-) ) iig een RAMP! :) maar hij IS sneller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
ook upgraden heeft weinig zin ik heb er level 2 bandjes en remmen en level 1 vering maar nogsteeds een grafbak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
DECOY88 schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 15:46:
ook upgraden heeft weinig zin ik heb er level 2 bandjes en remmen en level 1 vering maar nogsteeds een grafbak.
Het kan zijn dat je ze nog moet monteren in je garage. Dat doet het spel niet altijd automatisch.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja heb die bak ook gehaald maar tis idd niet echt goed bestuurbaar, ik heb bij areodynamics pack dat hij iets meer grip op de voor kant heeft en dat helpt wel iets,
maargoed je krijgt hem gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:10

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik heb het probleem dat mijn Speedtouch 510 adsl modem uitvalt zodra dit spel start. Andere spellen doen dit niet. Hebben hier meer mensen last van of ligt het toevallig aan mijn modem?

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Laatst online: 11-09 15:22
DrivinUCrazy schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 15:51:
Ik heb het probleem dat mijn Speedtouch 510 adsl modem uitvalt zodra dit spel start. Andere spellen doen dit niet. Hebben hier meer mensen last van of ligt het toevallig aan mijn modem?
same modem hier.. maar geen problemen mee. Denk dat het dan toevallig wel aan jou modem ligt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 15:49:
mja heb die bak ook gehaald maar tis idd niet echt goed bestuurbaar, ik heb bij areodynamics pack dat hij iets meer grip op de voor kant heeft en dat helpt wel iets,
maargoed je krijgt hem gratis :)
Volgens mij zijn alle auto's in het begin lastig te besturen: ze rijden pas lekker na een paar upgrades. Ik gebruik zelf veel de 10% extra grip (maar het lijkt veel meer dan 10%) BACKPACK in races, dan scheelt enorm op mijn Harpoon. En als vaste upgrades heb ik ook naast banden ook de dynamics-grip-pack (F+) voor de voorwielen. Er is veel te vinden in de shop (en soms enigzins verborgen onder de diverse submenus), dus zorg dat je ff alles bekeken hebt.

Trouwens, idd je moet na de shop wel in de garage zelf de gekochte items monteren, vaak worden ze niet automatisch op je auto gezet. Dus ff goed aanklikken in de garage van het item, dan hoor je een soort krik-geluid en schiet je handling/power etc iets omhoog als het gemonteerd is. Ff opletten dus.

Wel lekker dat over een 1/1,5 maand de nieuwe patch alweer komt, veel nieuwe dingen !!

Maar oei, oei wat een verslavend spelletje dit. Ben nu druk bezig met me stats op de Team Drift map, sta nu 8e ofzo, wil in de top 5 komen van fastest lap. Ergens helemaal in het hoofdmenu kun je al je stats terugvinden van je races.

En ThunderAlley is ook wel lachen op de niet-clean racers na. In de laatste lap kun je trouwens stukje afsnijden door via de pit naar de finishlijn te rijden: je krijgt dan wel de penalty voor exceeding pit speedlimit, maar die extra round hoef je dus niet meer te rijden omdat het sowieso de laatste lap is. Scheelt toch weer ff een seconde op je tegenstanders :p
En natuurlijk de pit-strategie, bij 10/15 laps, natuurlijk pas in de 9e lap gaan tanken (minder benzine = minder gewicht = snellere topspeed) en natuurlijk niet helemaal vol, maar net genoeg voor 1 lap bijtanken en weer pushen :D

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2008 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Hoi, Speedster911 hier, ik heb volgens mij al tegen een aantal gasten hier geraced, altijd leuk.
Ik zie mensen inderdaad pitten bij 15, zie alleen het nu hier niet van in hoor, je moet zoiezo 3 keer tanken, hoe je het wend of keert.
Je rijdt namelijk op het laatste kwart het hardst. lap 7,8 en 9 bij eerste pitstop, 16,17 en 18 voor 2e pitstop, 25,26 en 27 laatste pitstop en dan 28 29 30, want je tankt dan niet vol natuurlijk, welk principe hangt er dan aan tanken op 15. En zeg niet dat het de reden is waarom ik niet win, want win redelijk vaak :P.

/edit: als het op de laatste seconden moet aankomen, heb je een goede groep racers, meestal zit er meer tussen :P. Ja die gasten die niet kunnen rijden, laggy verbinding hebben waardoor je eigenlijk niet ziet waar ze rijden, damn dat is echt klote, maar voor de rest alles ok.

[ Voor 20% gewijzigd door Speedy55 op 20-01-2008 14:18 ]

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwe patch
The New Face of Project Torque
The latest Project Torque Patch has taken the game to a whole new level. More Players than ever can be found tearing up the tracks. Come establish yourself as one of the top racers now!

- Improved overall game performance
- Enhanced/Optimized graphics engine
- Lag/Latency decreased dramatically
- Car Balance modified and improved
En binnenkort nog:
MISSIONS: These are similar to what one would call quests in other games. These missions will be an intricate part of game play. We expect to have several hundred of these introduced within the next few months.

MORE CARS: GM H3 2007 Hummer, 2008 Camaro, C6 Z07 Corvette 2007, Subaru Impreza WRX 2006, Thunder Alley Pro (a true stock car) and many more fantasy cars.

MORE TRACKS: Starting in the beginning of February, we will be introducing a new track each week.
Increased level cap: AA licenses open

More chat and friends options

And way, way more.
_/-\o_

Het is trouwens mogelijk om 10 laps te halen zonder tanken op ThunderAlley :p

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2008 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazz@NL
Is de ThunderAlley ook aan te bevelen voor beginners? Ik heb namelijk het gevoel dat ik daar nooit een race zou kunnen winnen met mn standaard auto...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Standaard auto, er bestaat ook niks anders, er valt niks te tunen aan die TA-Rookie. Dus je kan wel meekomen, ik garandeer niet dat je ook kan winnen, je zal echt wel moeten oefenen, er rijden heel wat toppers bij. Maar er zijn ook vaak rooms met mensen die net pas die race kunnen rijden. Dus gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
Tazz@NL schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 13:24:
Is de ThunderAlley ook aan te bevelen voor beginners? Ik heb namelijk het gevoel dat ik daar nooit een race zou kunnen winnen met mn standaard auto...
ook als je "verliest" krijg je redelijk veel punten, dus gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonora
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-12-2020
Hey,

ik ben GameSage voor Project Torque, tof om te zien dat er al aardig wat NL mensen dit spel spelen.

Ter verduidelijking, het spel is niet meer in BETA, maar in CR (Commercial Release).

Momenteel zijn de developers bezig de meeste bugs uit het spel te halen, maar eens dit gedaan is zal de meeste aandacht gaan naar nieuwe content voor de game.

Voor wie niet graag updates installeert, je kan de nieuwste installer downloaden (die bevat de recentste updates al, http://files.filefront.co...e/;9403587;/fileinfo.html)

Wie nog vragen heeft, kan me altijd een PM sturen via mijn profiel (http://profile.aeriagames.com/user/376272) die vragen altijd hier stellen. Het idee van een forum is dat iedereen er iets aan heeft, en dus niet dat je verder gaat mailen/DM'en.

[ Voor 9% gewijzigd door TheZeroorez op 24-01-2008 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Gaaf, die ga ik zeker proberen. Street Legal was echt een gaaf en tot nu toe best uniek spel, alleen beetje buggy helaas...

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Niet online
De giveaway doet het weer: Vanmorgen heb ik m''n autootje binnengehad. Vanmiddag of vanavond even testrijden :)

linkje:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Waarom zie ik geen code? Ik ben ingelogged etc :)

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:10

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Je moet je aanmelden bij MMOsite, dan kun je dáár je code krijgen, en die moet je weer op de site van aeriagames invullen.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 10:21:
Nieuwe patch

[...]

En binnenkort nog:

[...]

_/-\o_

Het is trouwens mogelijk om 10 laps te halen zonder tanken op ThunderAlley :p
volgens mij niet :p
ik pit meestal bij eind lap 9 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazz@NL
Par_Martinos schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 10:25:
De giveaway doet het weer: Vanmorgen heb ik m''n autootje binnengehad. Vanmiddag of vanavond even testrijden :)

linkje:
Wat wel een teleurstelling bij mij was:
Je kan ze pas gebruiken als je leven E II bent.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 12:22:
[...]

volgens mij niet :p
ik pit meestal bij eind lap 9 ;)
Is wel te halen, makkelijker met joystick dan met keyboard, dat heet of leechen, das gewoon achter iemand in zijn slipstream rijden, of je gas op 97 % houden ofzo, dat is de andere optie, toeren maken namelijk uit voor het benzinegebruik. Tuurlijk verlies je iets, maar als het goed is maak je dat ruimschoots goed, door 23 seconden niet door een pits te rijden en stilstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-08 15:26
Wat een gedoe, download je 500MB van een lame langzame server moet hij nog 300MB opnieuw downloaden om te updaten :9

En nu nog registeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
luccie schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 17:07:
Wat een gedoe, download je 500MB van een lame langzame server moet hij nog 300MB opnieuw downloaden om te updaten :9

En nu nog registeren :P
Even hierboven:
Sonora schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 20:36:

Voor wie niet graag updates installeert, je kan de nieuwste installer downloaden (die bevat de recentste updates al, http://files.filefront.co...e/;9403587;/fileinfo.html)
En inderdaad, ik dacht dat de nieuwe patch al uit was naar aanleiding van dat mailtje, maar komt pas rond februari !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Niet online
Par_Martinos schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 10:25:

linkje:
Dat wordt weer sparen: het ding gaat harder, maar dweilt over de weg. Zelfs met een paar handlingupgrades is gaat 'ie nog niet strak de hoek om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonora
Par_Martinos schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 20:11:
[...]

Dat wordt weer sparen: het ding gaat harder, maar dweilt over de weg. Zelfs met een paar handlingupgrades is gaat 'ie nog niet strak de hoek om.
Je moet eens testen met F, F+, R, R+ balancers in Test Drive, dit kan een groot verschil betekenen op de handling van je auto.

Even ter info, je kan AP verdienen door vrienden aan te moedigen dit spel te spelen.
(meer info hier: http://forums.aeriagames.com/viewtopic.php?t=66860)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Niet online
Weer wat wijzer geworden: thanks, Sonora. Dat scheelt een aardige slok op een borrel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonora
Par_Martinos schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 20:01:
Weer wat wijzer geworden: thanks, Sonora. Dat scheelt een aardige slok op een borrel.
Geen probleem. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napalm
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 21:01
Ook ik heb het spel op de PC staan en de basis is zeker leuk. (Nickname = Nappy)

Ik heb nu diverse races gereden in Engeland met mijn standaard auto'tje en nu kan ik een nieuwe Licence gaan halen.

Dus ik testen en in de test snel genoeg, maar dan komt het...

Wilt u nu uw test doen.....JA!!

U need an application form.... Go to the shop.

Ik naar de shop, maar ik zie geen application form. Ligt dit een mij kijk ik niet goed en snap ik het niet?? 8)7 |:(

1 van jullie al wel een licence gehaald??? O-)

Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Napalm schreef op zondag 27 januari 2008 @ 11:01:
Ook ik heb het spel op de PC staan en de basis is zeker leuk. (Nickname = Nappy)

Ik heb nu diverse races gereden in Engeland met mijn standaard auto'tje en nu kan ik een nieuwe Licence gaan halen.

Dus ik testen en in de test snel genoeg, maar dan komt het...

Wilt u nu uw test doen.....JA!!

U need an application form.... Go to the shop.

Ik naar de shop, maar ik zie geen application form. Ligt dit een mij kijk ik niet goed en snap ik het niet?? 8)7 |:(

1 van jullie al wel een licence gehaald??? O-)
Bij MISC items volgens mij..

ik ben trouwens gestopt met spelen.. races hebben geen enkele spanning in zich. Veel te grote maps waardoor je elkaar nauwelijks nog tegenkomt. Vliegt er 1 van de 10 uit de bocht dan doet ie eignelijk al niet meer mee aan de race. Njah anyways gewoon niet spannend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Loona35 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 11:13:
[...]

ik ben trouwens gestopt met spelen.. races hebben geen enkele spanning in zich. Veel te grote maps waardoor je elkaar nauwelijks nog tegenkomt. Vliegt er 1 van de 10 uit de bocht dan doet ie eignelijk al niet meer mee aan de race. Njah anyways gewoon niet spannend :P
Ik had hetzelfde probleem, daarom speel ik voornamelijk kleinere maps die zijn zeker wel leuk zoals Kidney, Amoeba, Around the Block etc. En ThunderAlley natuurlijk :p Maar ik geloof dat het max players ook verhoogd gaat worden naar 32, dus! dan wordt het wel weer interessant denk ik.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2008 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:54

SuBBaSS

-has Ryzen

SuB BaSS heeft zich ook aangemeld en de eerste 2 races erop zitten!

Ik vind het nu al helemaal tof, hoewel ik net wel even strijd heb moeten leveren om die code te kunnen krijgen. Het is een beetje een kastje-naar-de-muur gebeuren; van de ene site wordt je naar de andere verwezen en andersom.
But anyway: het is gelukt. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonora
Help Aeria Games aan een nieuw logo.

Je kan tot 50 000 AP(!) en $250 winnen. (de 9 runner ups krijgen elk 2000 AP, dus waag je kans)

http://forums.aeriagames.com/viewtopic.php?t=72187

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Toch binnenkort maar eens een kijkje nemen.

Was een groot fan van RedLine Legal Street Racing.
d:)b

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napalm
  • Laatst online: 10-09 21:01
Loona35 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 11:13:
[...]

Inderdaad gevonden. 1e License is binnen en nu nog een beetje expierence halen om Level EIII te halen zodat ik ook eens in thunderalley kan kijken. >:)

Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazz@NL
Napalm schreef op zondag 27 januari 2008 @ 22:27:
[...]

Inderdaad gevonden. 1e License is binnen en nu nog een beetje expierence halen om Level EIII te halen zodat ik ook eens in thunderalley kan kijken. >:)
Thunder Alley is idd wel lache. Gisteren voor het eerst geprobeerd. Ik was eerst bang dat m'n auto daar niet goed genoeg voor was 8)7 .
Nu nog proberen een race uit te rijden zonder drive through penalties :o .
Maar goed, dat is een kwestie van tijd.

Wat ik het beste aan het spel vind is toch de besturing. _/-\o_ De game raced gewoon super lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Ik vind het een erg leuk spel, zojuist de 1ste license binnen, na 3 races gewonnen te hebben met mijn Lion.
Is dat een beetje een goeie startwagen? Die executive Sedan...

Nou kwam mij nog een vraag binnen, wie speelt het met een G25, en hoe gedraagd t spel zich ermee? Met oog op de koppeling enzo, want als dat zo is dan pleur ik die er even aan, of is het toch iets lekkerder te besturen met een gamepad (heb ik een XB360 controller voor :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonora
rCk schreef op maandag 28 januari 2008 @ 21:24:
Ik vind het een erg leuk spel, zojuist de 1ste license binnen, na 3 races gewonnen te hebben met mijn Lion.

Nou kwam mij nog een vraag binnen, wie speelt het met een G25, en hoe gedraagd t spel zich ermee? Met oog op de koppeling enzo, want als dat zo is dan pleur ik die er even aan, of is het toch iets lekkerder te besturen met een gamepad (heb ik een XB360 controller voor :p)
Degene die een G25 hebben spelen het liever met de G25 (algemene indruk van de PT forums).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rCk schreef op maandag 28 januari 2008 @ 21:24:

Ja de Lion had ik ook. Prima wagentje en goed te tunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Sonora schreef op maandag 28 januari 2008 @ 22:49:
[...]

Degene die een G25 hebben spelen het liever met de G25 (algemene indruk van de PT forums).
Oké zeker even proberen dan.
Spelen ze dan voluit dus zeg maar met de shifter, of gewoon casual met sequential modus? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonora
rCk schreef op maandag 28 januari 2008 @ 23:28:
[...]

Oké zeker even proberen dan.
Spelen ze dan voluit dus zeg maar met de shifter, of gewoon casual met sequential modus? :)
Met shifter voor het volledige sim gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:42

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik heb zon [mbr]$merk[/merk] stuur liggen nog, kan je dat gebruiken icm deze game? :)

Ik zou het eens proberen, we zijn hier geen SPV, laat staan een helpdesk ;)

[ Voor 45% gewijzigd door TheZeroorez op 29-01-2008 11:26 ]

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazz@NL
Wat is volgens jullie de ideale lijn in de Thunder Alley?
Ik blijf altijd op de baan, maar ik zie ook veel mensen over het gras rijden. Wat is naar jullie ervaring sneller?
En in de bochten? Van geleidelijk boven naar beneden rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tazz@NL schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 12:32:
Wat is volgens jullie de ideale lijn in de Thunder Alley?
Ik blijf altijd op de baan, maar ik zie ook veel mensen over het gras rijden. Wat is naar jullie ervaring sneller?
En in de bochten? Van geleidelijk boven naar beneden rijden?
Ik snij altijd het stukje gras af in de buurt van de finish. De laatste lap rij ik naar de finish door de pitstop heen (je krijgt dan wel een penalty, maar die extra penaltylap komt dus nooit meer want het was al de laatste lap). Ik probeer altijd rechts via het heuveltje de bocht in te gaan (om zo min mogelijk wrijving te hebben van die hobbel) en stuur dan links en blijf heel de bocht zo dicht mogelijk tegen de linkerlijn aan rijden en rij die rustig weer tegen het midden uit van de bocht.

Maar weet je: we spreken dan over max een seconde sneller oid. Veel belangrijker is proberen zoveel mogelijk te slipstreamen bij andere spelers. Daarmee kun je veel meer winst boeken. Zo kun je ook 10 laps op 1 tank rijden, waardoor je gemakkelijker een race van slechts 10 laps wint (je hoeft immers niet te remmen, stoppen, en weer acceleren bij de pitstop), door veel te streamen.

Iedereen kan nu trouwens gratis 200 AP krijgen

http://forums.aeriagames....01f9b9a9f1be4a1addfd838fd

Gewoon ff een van die plaatjes als e-mail signature instellen, mailtje sturen (met juiste subject en je accountnaam), wachten (2x per week wordt het uitgegeven), en je hebt gratis 200 AP. Na het mailtje kun je natuurlijk weer je signature uitzetten ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2008 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonora
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 12:54:
[...]

- Ik snij altijd het stukje gras af in de buurt van de finish.
- De laatste lap rij ik naar de finish door de pitstop heen (je krijgt dan wel een penalty, maar die extra penaltylap komt dus nooit meer want het was al de laatste lap).
Beiden exploits, als ik dit zie in een server is dat een tempban.
Pagina: 1 2 Laatste