Hé mensen ik heb het volgende systeem op het oog om aan te schaffen (zelf samengesteld):
Kast: Antec NSK6580 430W
Moederbord: Asus P5K-VM S775
Processor: Intel Core 2 Duo E6750 2.66G S775
Proc cooler: Zalman CNPS8000 cpu cooler
Intern geheugen: 2x 2GB DDR2 PC6400 800MHz
Harddisc: 2x WD 500GB 16MB (SATAII)
Grafische kaart: Club3D 7200GS 256MB (PCI-E)
Soundkaart: Creative SB Audigy SE (oem)
Kunnen julie wat feedback geven? is dit goed? zijn er punten die ik kan verbeteren of weg moet laten?
Ik ben zelf niet heel erg op de hoogte namelijk en bij de meeste computerzaken ben ik bang om een verkooppraatje te horen..
Ik zat alleen nog wel even in over het werkgeheugen... wat is het verschil tussen standaard werkgeheugen en bijvoorbeeld ValueRam van Kingston? (Prijs verschilt niet erg namelijk)...
Het voornaamste wat ik met de pc ga doen is Photoshop runnen, maar daarnaast zou het erg fijn als dit systeem Crysis en UT 3 goed zou kunnen runnen. (vandaar dat ik wacht op die geforce 9 kaart).
Alle op of aanmerkingen zijn welkom,
Mijn dank alvast,
Kast: Antec NSK6580 430W
Moederbord: Asus P5K-VM S775
Processor: Intel Core 2 Duo E6750 2.66G S775
Proc cooler: Zalman CNPS8000 cpu cooler
Intern geheugen: 2x 2GB DDR2 PC6400 800MHz
Harddisc: 2x WD 500GB 16MB (SATAII)
Grafische kaart: Club3D 7200GS 256MB (PCI-E)
Soundkaart: Creative SB Audigy SE (oem)
Kunnen julie wat feedback geven? is dit goed? zijn er punten die ik kan verbeteren of weg moet laten?
Ik ben zelf niet heel erg op de hoogte namelijk en bij de meeste computerzaken ben ik bang om een verkooppraatje te horen..
Ik zat alleen nog wel even in over het werkgeheugen... wat is het verschil tussen standaard werkgeheugen en bijvoorbeeld ValueRam van Kingston? (Prijs verschilt niet erg namelijk)...
Het voornaamste wat ik met de pc ga doen is Photoshop runnen, maar daarnaast zou het erg fijn als dit systeem Crysis en UT 3 goed zou kunnen runnen. (vandaar dat ik wacht op die geforce 9 kaart).
Alle op of aanmerkingen zijn welkom,
Mijn dank alvast,