Ik heb hetzelfde probleem. De firmware die er bij mij opstaat is al de nieuwste die op de site van Creative te vinden is. Nog iemand met dergelijke problemen? Komt heel af en toe voor bij bepaalde liedjes, telkens op hetzelfde moment. Het probleem is dus volledig reproduceerbaar. Ik was net van plan om eens alle liedjes opnieuw te encoden met een generische preset zodat er zo min mogelijk lelijkheden in de mp3 stream terecht kunnen komen, maar volgens bovenstaand persoon maakt dat weinig uit.tilburgs82 schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 01:24:
Ik heb um van de week gekocht, de plus versie, maar ik heb er problemen mee. De muziek slaat bij mij nogal vaak over. Nou heb ik al vanalles geprobeerd, verschillende rippers, encoders, zelfs de bijgeleverde ripper geeft problemen. Terwijl dezelfde mp3 bestanden geen problemen geven op andere mp3-spelers of op de pc zelf.
Het overslaan is ook steeds op dezelfde tijd in de muziek. Net alsof deze speler veel gevoeliger is voor storingen in een mp3 bestand dan andere spelers.
Hebben meer mensen hier last van?
Ik krijg trouwens ook een foutmelding bij het updaten van de firmware. De validatie ervan lukt niet.
Daarom dus mijn oproep: is er nog iemand met hetzelfde probleem? En dan graag: als er zo iemand is, weet die dan ook of het probleem op te lossen valt?