Toon posts:

Videokaart upgrade, Radeon 9200 --> ..?

Pagina: 1
Acties:
  • 325 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Allereerst wil ik zeggen dat ik niet veel verstand heb van videokaarten enzo maar dat ik me er wel in heb verdiept om het proberen te begrijpen.

het gaat dus hier om, bij vrijwel elk spel dat ik speel krijg ik lagg als ik in een drukke ruimte bijvoorbeeld kom of bijv, een veld met een boel mobs. Ik heb al eerder extra RAM erbij gekocht en erin gezet en dit hielp een beetje. Nu vind ik het weer irritant worden en het lijkt me dat ik dan een betere videokaart nodig heb omdat ik volgens verschillende mensen zegmaar een k*tkaart heb :P

Ik heb op het moment

windows xp, 1.79 GHz
786 RAM
Radeon 9200 videokaart

Ik heb het idee dat als ik mijn videokaart vervang door een betere dat het al veel verschil zal maken (kan iemand dit bevestigen?) Ik wil geen Super prestaties maar het moet toch een redelijke kaart zijn. Ik wil er ongeveer 40 á 50 euro max aan uitgeven. Dus wat zou dan de beste kaart zijn die wel significant beter is dan mijn Radeon?

Alvast bedankt.

Verwijderd

Radeon X850XT

• QinX
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:01

QinX

Shai-Hulud

laat ik het volgende zeggen, je kaart is de zo'n beetje het goedkoopste van zijn generatie en je loopt inmiddels 4 generaties achter, dus iedere kaart die nu te koop is is beter.

http://tweakers.net/productreview/user/184256

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:55

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

We kunnen je niet eens helpen omdat je nalaat te melden wat je verstaat onder "een betere" en je ook niet zegt wat je wilt doen met de kaart.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.