Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

LG Shine SMS backuppen op PC problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 757 views sinds 30-01-2008

• Harmpy35
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-09-2024
:) Ik gebruik mijn LG Shine KE970 GSM nu een klein jaar met veel tevredenheid.
Het is een intelligente telefoon met veel features.

;( MAAR ik loop, nu mijn SMS geheugen na 160 smsjes vol is, tegen een probleem op.
Ik wil mijn smsjes opslaan en/of uitprinten via en op mijn PC...
De standaard synchronisatiesoftware ondersteunt deze feature niet.
Ook kan ik mijn smsjes niet opslaan als ik mijn telefoon als opslagmedium aanmeld op mijn computer.

Natuurlijk heb ik even contact gehad met de technische service van LG, reactie:
Het is niet mogelijk om smsjes op de slaan op mijn computer. Dit is een keuze van de fabrikant (ik vertelde dat ik dit met mijn Nokia's wel kon). Ook heeft dit probleem te maken met de privacy rechten.

Hoe dan ook, ik ben het zat. Ik heb een dure tel, ik heb smsjes die ik op wil slaan.
Het is mijn telefoon, dus wie zegt me dat ik MIJN smsjes niet mag opslaan?

Wie kan me verder helpen met dit probleem?
Wie heeft hier ervaringen mee?
En wie heeft er misschien een tool om toch smsjes op te kunnen slaan vanuit een LG Shine mobiele telefoon.

[ Voor 2% gewijzigd door een moderator op 03-01-2008 17:27 . Reden: Aanhef en groeten niet nodig ]

Where the bad roads ends, the good life begins!

Verwijderd

wel ervaring mee, maar slecht nieuws. het kan gewoon niet. althans: na een half jaar zoeken heb ik nog geen enkel stukje 3rd party software gevonden waarmee het kan.

tegen mij zei de TD van LG overigens niets over privacy ofzo. het was gewoon: "die functie zit er niet op. het apparaat kan wel meer niet."
waarheid als een koe natuurlijk dat laatste. lees dit topic maar eens door: LG Shine ´LG KE970` :P

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 15:19

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ik zie dat je LG Shine ´LG KE970` al gevonden hebt. Waarom heb je dan een nieuw topic geopend?

Graag daar verder :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.