allemaal,
mijn kinderen spelen need for speed, lego starwars, haary potter en bionicle. ik wou nu dell PC kopen maar word overdonderd door keuzemogelijkheden. Omdat onze vorig aankoop een miskoop was, vraag ik het nu liever aan experten.
Het toestel dat ik overweeg is een Dell XPS 420 (Intel® Core2 Quad Core Q6600 Processor, 2,40 GHz, 8 MB, 1.066 MHz en met 2 MB ram), met
Ik heb de volgende vragen:
gert
mijn kinderen spelen need for speed, lego starwars, haary potter en bionicle. ik wou nu dell PC kopen maar word overdonderd door keuzemogelijkheden. Omdat onze vorig aankoop een miskoop was, vraag ik het nu liever aan experten.
Het toestel dat ik overweeg is een Dell XPS 420 (Intel® Core2 Quad Core Q6600 Processor, 2,40 GHz, 8 MB, 1.066 MHz en met 2 MB ram), met
- OF een 256 MB ATI® Radeon™ HD 2600 XT grafische kaart
- OF een 256 MB nVidia™ GeForce 8600GTS grafische kaart
Ik heb de volgende vragen:
- Kan mijn kinderen volgens jullie met deze kaarten hun spellen spelen?
- Maken die dingen veel lawaai? (dat was nl. een probleem met het vorige toestel dat gelukkig stuk gegaan is!)
- Verbruiken ze veel stroom? (het valt me tegen dat daarover veel geschreven wordt, maar ik vind nergens een site waar ik op meer kan vergelijken dan op prijzen alleen)
gert