Aangezien ik veeel films op mijn pc heb staan en een beetje ziek word van het branden wil ik gaan maken dat ik gewoon films via mijn pc op de TV kan kijken.
Ik heb al veel gezocht, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Mijn pc nu:
AMD Athlon 64 X2 dual core 4400+ (2.31Ghz)
2 gig intern geheugen
Geforce 6100 kaart.
Nu doet de computer het goed waarvoor ik hem gebruik.
Internetten enzo gaat mooi snel, en bestanden uitpakken gaat goed.
Ook veel verschillende programmas tegelijk gaat m goed af.
Spellen spelen issie wat minder mee, ik kan battlefield 2 wel goed spelen, maar echt geweldig is het niet.
Gelukkig speel ik weinig spellen, maar aangezien de Geforce 6100 kaart geen TV-Out heeft ben ik opzoek naar een andere.
TV-Out moet gewoon goed werken, het moet met normale kabels aan te sluiten zijn omdat alleen een scart en av aansluiting in mn tv heb.
Budget is ongeveer rond de 120 euro
Aansluiting voor PC beeldscherm maakt niet uit, mijn monitor kan dmv VGA en DVI aangesloten worden.
Duss weet er iemand hier een nette 3d kaart met tv-out voor mijn pc?
Ik heb al veel gezocht, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Mijn pc nu:
AMD Athlon 64 X2 dual core 4400+ (2.31Ghz)
2 gig intern geheugen
Geforce 6100 kaart.
Nu doet de computer het goed waarvoor ik hem gebruik.
Internetten enzo gaat mooi snel, en bestanden uitpakken gaat goed.
Ook veel verschillende programmas tegelijk gaat m goed af.
Spellen spelen issie wat minder mee, ik kan battlefield 2 wel goed spelen, maar echt geweldig is het niet.
Gelukkig speel ik weinig spellen, maar aangezien de Geforce 6100 kaart geen TV-Out heeft ben ik opzoek naar een andere.
TV-Out moet gewoon goed werken, het moet met normale kabels aan te sluiten zijn omdat alleen een scart en av aansluiting in mn tv heb.
Budget is ongeveer rond de 120 euro
Aansluiting voor PC beeldscherm maakt niet uit, mijn monitor kan dmv VGA en DVI aangesloten worden.
Duss weet er iemand hier een nette 3d kaart met tv-out voor mijn pc?