Nederlands is makkelijker als je denkt
Verwijderd
had die ook gesoftmod en coolers veranderd zonder het te melden in 1e instantieVerwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 12:08:
Wat een stelletje moraal ridders hier zeg, ik heb tijdje terug (2-3 maanden) hier ook nog een topic gezien met iemand met het zelfde probleem als de TS , en daar werd niet moeilijk tegen gedaan...
Als hij het van het begin van het topic al zou hebben gemeld, zou de TS geen zulke reacties krijgen van je bent een oplichter enzo.Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 12:08:
Wat een stelletje moraal ridders hier zeg, ik heb tijdje terug (2-3 maanden) hier ook nog een topic gezien met iemand met het zelfde probleem als de TS , en daar werd niet moeilijk tegen gedaan...
Er word nu gewoon te erg afgedwaald, deze discussie gaat nergens heen en is niet echt leuk meer. Zonde, ooit vond ik tweakers een goed forum, maar nu word er alleen maar afgezeikt e.d. , jullie moeten eens voorbeeld nemen aan overclockers forum..
het is nu al iets van 10x gezegd, een bevestiging daarvan lijkt mij gewoon onnodig..
je kunt dingen vergeten, maar dat je de complete koeling vervangen hebt....zoiets vergeet je niet zomaar even te melden....YoghurtO_o schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 14:14:
Ooit gehoord van dingen vergeten te vermelden? en ik had de kaart al naar 625/900 teruggeklokt de dag voordat ie kapot ging.
Er word nu gewoon te erg afgedwaald, deze discussie gaat nergens heen en is niet echt leuk meer. Zonde, ooit vond ik tweakers een goed forum, maar nu word er alleen maar afgezeikt e.d. , jullie moeten eens voorbeeld nemen aan overclockers forum..
het is nu al iets van 10x gezegd, een bevestiging daarvan lijkt mij gewoon onnodig..
Ik ben het met de TS eens dat het inderdaad genoeg gezegd is. "we weten het nu wel idd". maar om nu meteen het forum "ooit een goed forum te noemen" (en nu dus niet meer)....mixed feelings....
Als wij een voorbeeld meoten nemen aan het overclockersforum, waarom blijf je dan niet lekker daar?
[ Voor 6% gewijzigd door Deathchant op 14-01-2008 09:13 ]
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Hang niet de gebeten hond uit, je maakt het er echt zelf naar met je houding.YoghurtO_o schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 14:14:
Ooit gehoord van dingen vergeten te vermelden? en ik had de kaart al naar 625/900 teruggeklokt de dag voordat ie kapot ging.
Die uitspraak van jou spreekt boekdelen...maar ik heb niet 230 euro in m'n portemonee liggen...
Veel plezier op overclockerforum
[ Voor 9% gewijzigd door Demon_Eyez op 14-01-2008 10:13 ]
i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover
De kaart boot gewoon op moment dat er een andere kaart in heeft gezeten, na het booten blijkt de kaart ineens weer dood te zijn.
Dit lijkt me dan ook meer een moederbord verhaal waar hij feitelijk niks aan heeft gedaan, en over het veranderen van cooler vind ik totaal onzin. Oke sommige mensen maken hier een potje van en dat zijn dan ook werkelijk de kneuzen onder ons, zoéen gevoel heb ik niet echt bij deze jongen.
Enige minpunt is de softmod, wat ook in fabrieken word gedaan maar natuurlijk krijg je hier dan wel garantie op. Maar los staan van dat, dat dit niet het probleem zou zijn, komen we waarschijnlijk weer op het moederbord verhaal terecht waar niemand echt mee helpt, en waarom niet?, omdat hij laat voorkomen dat ie het vergeten is? of dat het eerst 10x gezegd moet worden dat deze jongen fout gehandeld heeft in de TS.
En laten we eerlijk zijn, de Start Topic was redelijk overzichtelijk, en iedereen houd wel is wat achter voor eigen bestwil, en hopen natuurlijk altijd op garantie.
Wie doet dat eigenlijk niet?
Misschien heeft ie gewoon pech, of is het ze eigen domme rot schuld, ben er niet bij geweest en ken er dus niet over oordelen.
Wat betreft dat achterhouden van info : van mij mag je dat doen als je hoopt zo nog warranty te claimen (al ben je dan wel je plekje in de hemel kwijt
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, "Where the heck is the ceiling?!"