Hallo,
Ik heb een tijdje met vista gewerkt maar dit bevalt me toch niet helemaal en daarom besloot ik vannochtend xp mce weer te installeren.
Nou is het zo dat hij tijdens de setup vastloopt op het punt nadat je of op enter kan drukken om te installeren of op r kan drukken om te herstellen of esc kan drukken op de installatie te beeindigen.
Dat is dus het eerste scherm van de setup voor de f8 van de gebruikersovereenkomst.
Iemand bekend met dit probleem?
Wat ik al heb geprobeerd:
-Acronis disk manager vanuit de dos mode mijn c schijf geformatteerd.
-Mijn mbr met verschillende tools gerepareerd.
-Bootsector gerepareerd.
-Bios reset gedaan.
-Verschillende DVD drives geprobeerd.
-Een andere mce installatie gebrand.
Ik ben een beetje ten einde raad, mede omdat er op die schijf nog meer belangrijk werk staat van mij en Acronis volgens mij mijn 2e partitie verdeeld heeft.
Mijn systeem:
Asus P5W DH deluxe
2 gigabyte Corsair XMS2
Nvidia 8800gt
Spinpoint 250 gigabyte HD (die voor windows en een partitie voor werk, muziek en film)
Western digital 120 gigabyte HD (voor andere dingen)
bvd!
Ik heb een tijdje met vista gewerkt maar dit bevalt me toch niet helemaal en daarom besloot ik vannochtend xp mce weer te installeren.
Nou is het zo dat hij tijdens de setup vastloopt op het punt nadat je of op enter kan drukken om te installeren of op r kan drukken om te herstellen of esc kan drukken op de installatie te beeindigen.
Dat is dus het eerste scherm van de setup voor de f8 van de gebruikersovereenkomst.
Iemand bekend met dit probleem?
Wat ik al heb geprobeerd:
-Acronis disk manager vanuit de dos mode mijn c schijf geformatteerd.
-Mijn mbr met verschillende tools gerepareerd.
-Bootsector gerepareerd.
-Bios reset gedaan.
-Verschillende DVD drives geprobeerd.
-Een andere mce installatie gebrand.
Ik ben een beetje ten einde raad, mede omdat er op die schijf nog meer belangrijk werk staat van mij en Acronis volgens mij mijn 2e partitie verdeeld heeft.
Mijn systeem:
Asus P5W DH deluxe
2 gigabyte Corsair XMS2
Nvidia 8800gt
Spinpoint 250 gigabyte HD (die voor windows en een partitie voor werk, muziek en film)
Western digital 120 gigabyte HD (voor andere dingen)
bvd!