SanDisk Sansa Clip wordt niet herkend

Pagina: 1
Acties:
  • 1.648 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247115

Topicstarter
Ik heb de Sansa Clip sins 19 december,maar kan er nog steeds geen muziek op zetten.Mijn computer herkent hem gewon niet.Geen icoontje,helemaal niets.
Ik had WMP 10,heb inmiddels 11 geinstalleerd,maar dat maakte geen verschil uit.Ik heb echt geen idee wat ik nu nog moet doen.De batterij laad wel op als ik de Sansa clip m.b.v. de USB kabel aan de computer aansluit.Maar ik kan de player gewoon niet op mijn computer terug vinden.Heeft iemand misschien een idee?
Want ik vrees dat ik anders hier binnenkort een advertentie ga posten: Te koop: roze Sansa Clip 2 GB,nooit gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Afgesplitst van [Flash] SanDisk Sansa Clip; problemen horen in een apart topic :)

Het eerste wat ik zou proberen is om de speler op een andere pc aan te sluiten. Dan kun je uitsluiten of het aan de speler ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-07 22:28

Electrowolf

Mod met Liefde!

Update van je usb drivers geprobeerd? Andere usb poort geprobeerd? Drivers gebruikt die de fabrikant aanbeveeld? Ander OS geprobeerd? Andere PC geprobeerd?

Het zijn maar een paar suggesties >:)

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Als de speler wel op laad: Start je de speler wel op voordat je hem aansluit aan USB?

[ Voor 3% gewijzigd door 0fbe op 02-01-2008 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247115

Topicstarter
Probleem is opgelost.Het waren niet de drivers,en ook niet de USB poort en ook niet de schuld van de PC.Het was gewoon enkel en alleen MIJN schuld.
Ik heb het stekkertje te voorzichtig in de player geplugd.Tja,ik heb altijd geleerd dat je dat soort apparaten met beleid en zachte hand aansluit ;-) . Blijkt dus dat je bij deze net iets harder door moet duwen totdat de stekker echt goed erin zit. Gelukkig maar dat mijn man het met "brute mankracht " nog eens probeerde,en vervolgens dood leuk zegt: wat zit je nou te miepen,hij doet het toch!
In elk geval bedankt voor het meedenken :-)