Ik ben photoshop CS3 aan het installeren. Alleen ik heb een probleempje. Hij wil altijd installeren op mijn bootschijf. Helaas heb ik op mijn bootschijf maar 3gb over en wil ik dit gewoon houden als windows schijf. Als ik instel dat hij moet installeren op mijn andere schijf, wil hij alleen 0.5gb op de ene zetten en hij wil altijd 0.5gb op de andere zetten. Hoe los ik dit op?
Ruimte vrijmaken op je bootschijf?
Wauw, een sig!
Als dat een optie was geweest...
Ik heb bij de partitie maar 30gb aan bootschijf ingesteld om de rest te gebruiken als data-disk. Er staan dan ook alleen maar een paar belangrijke bestanden op, documenten en alles staat op mijn data-disk. Vind dit altijd zeer handig om dat ik met dual-boot werk. En als mijn windows crasht verlies ik niets. Daarom wil ik hem het liefst niet op mijn boot disk.
P.S. ik werk op vista
Ik heb bij de partitie maar 30gb aan bootschijf ingesteld om de rest te gebruiken als data-disk. Er staan dan ook alleen maar een paar belangrijke bestanden op, documenten en alles staat op mijn data-disk. Vind dit altijd zeer handig om dat ik met dual-boot werk. En als mijn windows crasht verlies ik niets. Daarom wil ik hem het liefst niet op mijn boot disk.
P.S. ik werk op vista
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2008 20:27 ]
http://store.adobe.com/st...photoshop/systemreqs.html
En een niewue harde schijf als bootdisk (500 GB voor ~100 euro) is uiteraard niet zo'n groot bedrag op de officieele licentie kosten.
Anders kun je nog eens met disk format tools
zie ook
OM FAQ / Beleid
Dus even tijdelijk ruimte vrijmaken door data even te verplaatsen tijdens installatie en het zou moeten lukken met een minimale installatie.System requirements
Windows
.....
* 1.5GB of available hard-disk space (additional free space required during installation)
En een niewue harde schijf als bootdisk (500 GB voor ~100 euro) is uiteraard niet zo'n groot bedrag op de officieele licentie kosten.
Anders kun je nog eens met disk format tools
zie ook
OM FAQ / Beleid
(ik weet niet of dit nog up to date is)Voor geavanceerde bewerkingen als resizen en mergen van partities kun je het beste kijken naar PartitionMagic, Paragon Partition Manager of de freeware the Partition Resizer.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Ok, heb ook al iets anders gevonden wat zeer van pas komt.
http://www.hardnet.nl/200...s3-installatie-aanpassen/
hiermee kon je de selectie van stuff aan en uit zetten, wat eerst niet kon. Maar weet iemand wat device central is en Adobe Bridge. (gebruik alleen photoshop) Kan je die gewoon niet installeeren zonder dat photoshop instabiel wordt.
http://www.hardnet.nl/200...s3-installatie-aanpassen/
hiermee kon je de selectie van stuff aan en uit zetten, wat eerst niet kon. Maar weet iemand wat device central is en Adobe Bridge. (gebruik alleen photoshop) Kan je die gewoon niet installeeren zonder dat photoshop instabiel wordt.
Verwijderd
Bridge is een soort van documenten-manager. Zonder Bridge zal Photoshop gewoon werken
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2008 20:44 ]
Ok, dan zal ik hem installeren
Voor als iemand het nog handig vindt, als je die link gebruikt zorg wel dat je version cue CS3 installeer anders wil hij niet openen....
Voor als iemand het nog handig vindt, als je die link gebruikt zorg wel dat je version cue CS3 installeer anders wil hij niet openen....
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2008 20:57 ]
Pagina: 1