Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb een vraag: Ik heb een Sony Bravia LCD tv gekocht, met de aanbieding dat je er een gratis Playstation 3 bij krijgt. Nu is mijn vraag of er bij die Playstation al een standaard kabel bij zit, zodat ik op mijn nieuwe tv kan ps3’en met 1080p kwaliteit. Of moet ik een nieuwe kabel kopen, zoals ik sommige hoor/zie zeggen.

Ik heb nu namelijk een xbox 360 aangesloten waarbij ik alleen 1080i kwaliteit kan krijgen.

Op internet kwam ik er niet echt uit, ik ben niet zo goede googleraar

Alvast bedankt!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Voor 720p en 1080p heb je een hdmi kabel nodig, en die word niet mee gelevert met de ps3.

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:17

scorpie

Supra Addict

Notabene uit de startpost van Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 18 :
:? Dus wat is dan de beste manier om je PS3 aan te sluiten?
In aflopende volgorde: 1. HDMI kabel, 2. Component Kabel, 3. SCART kabel, 4. Composiet kabel. Let wel op dat je voor optie 1. en 2. een HDTV moet hebben. Indien je nog een 'ouderwetse' TV hebt, is optie 3 van toepassing. Indien je TV alleen beschikking heeft voor optie 4., dan is de PS3 niet voor jou geschikt en zul je een nieuwe TV moeten kopen.

:? Zit er nou een HDMI kabel bij de PS3?
Neen. Het beste kun je even rond kijken, maar onthoud: zo'n kabel mag niet meer kosten dan e20,- voor 2 meter. Bij de MM zijn deze kabels e50,- (op accessoires wordt altijd de winst gemaakt). Dus een bezoek aan je lokale elektro shop is helemaal nog niet zo'n gek idee.
Niet kunnen zoeken is kul.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Zie scorpie...

Met ook maar een klein beetje inzet had je dit zelf ook wel kunnen vinden. Daarnaast zit je geheel in het verkeerde forum PSGG heeft niet met de PS3 te maken.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.