Goeiemorgen, vanaf vanochtend wil de pc van mijn vader niet meer starten. Het gaat btw om een oud Packard Belletje.
Hij geeft een boot failure, die veroorzaakt wordt doordat er ineens een PXE command is ingevoerd.
Ik weet niet veel van PXE, maar wel dat het wordt gebruikt om pc's d.m.v. netwerk te booten.
Is deze pc ineens overgenomen door een hacker o.i.d.?
Ik ben daar nu, heb geen camera, dus moest het fotograferen met m'n mobiel, sorry dus voor de slechte kwaliteit.
Zie de foutmeldingen:
Eerst is hij dus bezig met een PXE-command ofzo:

(Waar het minnetje staat, staat eigenlijk een "ronddraaiende" slash, die activiteit aangeeft, dus hij zoekt dan verbinding)
Dan druk ik maar snel op [Esc], heb niet zo'n zin in een networkboot eigenlijk.
Hij houdt dan op, en blijft hierop staan:

Wie heeft een idee hoe ik dit kan verhelpen? Ik dacht aan het MBR herstellen, maar waarschijnlijk staat dat dat hier los van..
Hij geeft een boot failure, die veroorzaakt wordt doordat er ineens een PXE command is ingevoerd.
Ik weet niet veel van PXE, maar wel dat het wordt gebruikt om pc's d.m.v. netwerk te booten.
Is deze pc ineens overgenomen door een hacker o.i.d.?
Ik ben daar nu, heb geen camera, dus moest het fotograferen met m'n mobiel, sorry dus voor de slechte kwaliteit.
Zie de foutmeldingen:
Eerst is hij dus bezig met een PXE-command ofzo:

(Waar het minnetje staat, staat eigenlijk een "ronddraaiende" slash, die activiteit aangeeft, dus hij zoekt dan verbinding)
Dan druk ik maar snel op [Esc], heb niet zo'n zin in een networkboot eigenlijk.
Hij houdt dan op, en blijft hierop staan:

Wie heeft een idee hoe ik dit kan verhelpen? Ik dacht aan het MBR herstellen, maar waarschijnlijk staat dat dat hier los van..
[ Voor 22% gewijzigd door Evano op 01-01-2008 10:36 ]