Beste Tweakers,
Ik ben al enige tijd bezig een weg te vinden door het bos van htpc mogelijkheden. Uiteraard is dit woud net zo dik als de PC regenwouden. Dat wil niet zeggen dat het voor mij ondoordringbaar is integendeel ik ben echter gewoon kritisch op zoek naar een zeer goed systeem.
Ik wil jullie goed onderbouwde advies vragen.
Ik ben op zoek naar de beste configuratie voor het bekijken van HD films (vanaf harddisk) op mijn Panasonic TH-72PX71E plasma scherm. Dit is een 1024x768 beeldscherm. Het signaal dat het beeldscherm aan kan is 1080p via HDMi.
Om een start te maken met een voorstel configuratie heb ik een en ander samengesteld via de PC-builder van Alternate.
Ik stel het erg op prijs als jullie met aanpassingen mij op weg kunnen helpen onderstaand systeem te verbeteren.
bijvoorbaat dank,
"Carlton"
Ik ben al enige tijd bezig een weg te vinden door het bos van htpc mogelijkheden. Uiteraard is dit woud net zo dik als de PC regenwouden. Dat wil niet zeggen dat het voor mij ondoordringbaar is integendeel ik ben echter gewoon kritisch op zoek naar een zeer goed systeem.
Ik wil jullie goed onderbouwde advies vragen.
Ik ben op zoek naar de beste configuratie voor het bekijken van HD films (vanaf harddisk) op mijn Panasonic TH-72PX71E plasma scherm. Dit is een 1024x768 beeldscherm. Het signaal dat het beeldscherm aan kan is 1080p via HDMi.
Om een start te maken met een voorstel configuratie heb ik een en ander samengesteld via de PC-builder van Alternate.
Ik stel het erg op prijs als jullie met aanpassingen mij op weg kunnen helpen onderstaand systeem te verbeteren.
- Grafische kaarten nVidia PCIe - Club 3D 8600 GT Silent 1 x € 99,-
- Moederborden Socket 775 - Asus P5K3 Deluxe/WiFi-AP 1 x € 169,-
- Geheugen DDR3-1333 - OCZ 2 GB DDR3-1333 Kit 1 x € 299,-
- Behuizingen Desktop - SilverStone LC13 1 x € 115,-
- CPUs Socket 775 Core 2 Duo - Intel® Core™ 2 Duo E6750 1 x € 169,-
- USB-Floppy-drives - NEC Floppydrive 1 x € 25,-
- Voedingen meer dan 600 Watt - SilverStone Olympia 1 x € 139,-
- Harddisks 3,5 inch SATA - Seagate Barracuda ES (750Gb) 1 x € 219,-
- Harddisks 3,5 inch SATA - Seagate Barracuda ES (250Gb) 1 x € 75,-
- DVD-reWriters Serial-ATA - Samsung SH-S203P 1 x € 35,-
- Totaal bedrag € 1.344,-
bijvoorbaat dank,