Toon posts:

IDE configuration

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bij het opstarten van mijn pc krijg ik de volgende melding:

"Performing automatic IDE configuration"

Hier blijft hij op hangen en start niet door

Ook kan ik niet met F2 in de bios komen, of met F12 in de start-up.

alvast bedankt

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

USB soms ingeplugd o.i.d.

Dit is wel een heel erg magere topicstart, veel te mager.

http://www.google.nl/sear...uration&btnG=Zoeken&meta= al bekeken voor een oplossing.

GoT is geen helpdesk waat je je vraag kan neerdonderen zonder zelf ook iets te hebben gedaan.

ARME AOW’er

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Er is hierover echt veel te vinden met google, en je geeft niet echt bijzonder veel informatie voor de rest. Bijvoorbeeld OS versie , moederboard en HD specs.

https://valid.x86.fr/xhfd5e

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 17:33:
Bij het opstarten van mijn pc krijg ik de volgende melding:
"Performing automatic IDE configuration"

Hier blijft hij op hangen en start niet door
Ook kan ik niet met F2 in de bios komen, of met F12 in de start-up.
Hoi :)

Met een dergelijke vraag ben je hier in Windows Clients aan het verkeerde adres.
Zoals je in de kan lezen en in de forumindex is dit een forum wat over Windows besturingssystemen gaat.
Jouw vraagstuk speelt vóórdat je uberhaupt iets met Windows kan doen (als je al Windows gebruikt - if so, dan hoor je dat ook te vermelden).

Dan is je topic misschien beter op z'n plek in Processors, Mobo's & Geheugen alhoewel ook daar wel wat meer eigen inzet wordt verwacht van jouw kant.

Hier staat die in ieder geval dus verkeerd, en ik denk dat het verstandig is als je een goede topicstart in het juiste forumonderdeel zet.
Wat er van een goede topicstart verwacht wordt staat ook in De werking van het forum - Het plaatsen van topics uitgelegd :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.