PW nog als BZ in T.net FAQ

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-10 08:54

JHS

Splitting the thaum.

Topicstarter
Zie reviews: Adverteren en contactinformatie, ctrl-F op Buyers Zone :) .

edit:
Oh, als iemand toch aan die pagina gaat prutsen, er wordt daar ook nog van aparte forum- en frontpage accounts gesproken :) .

[ Voor 37% gewijzigd door JHS op 29-12-2007 13:56 ]

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
In dat geval zou ik Buyers Zone ook verwijderen uit de Beoordelingscriteria voor Productsurvey, wie helpt mee? bij Tot Slot o.a. Verder staat daar ook nog overal genoemd dat er verschil is tussen productsurveys en user reviews, terwijl ze nu allemaal productreview heten.

[ Voor 21% gewijzigd door Megaflix op 02-01-2008 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Pricewatch FAQ -- laatste update: 17 februari 2007 voorzien van een quickfix.
Buyerszone -> PriceWatch
Shop Survey -> Shop Review
Een onjuist e-mailadres en wat andere zut ook gelijk aangepast. Crash vervangen voor Microkid in de tekst.

e-mailadres gewijzigd in Beoordelingscriteria voor Productsurvey, wie helpt mee?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat is over het hoofd gezien :o. Bij deze is dat goedgezet: de namen kloppen, de e-mailadressen zijn geüpdatet en er is nu sprake van een gebruikersaccount en niet meer van een schijnbaar apart frontpage- en forumaccount. Mensen die veelal op het forum te vinden zijn, vinden onder het kopje 'forum' het correcte mailadres voor vragen en de mensen die op de frontpage vertoeven ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Sinds 18 april 2005 staat op Tweakers.net de langverwachte Productsurvey online. De Productsurvey is een database met beoordelingen, besprekingen en betrouwbaarheidsgegevens van hardware- en softwareproducten die geschreven en gegeven zijn door de bezoekers. Bezoekers kunnen een korte review schijven over een product die als productsurvey door het leven gaat, maar het is ook mogelijk om een uitgebreide survey te schrijven, een zogenoemde user review. Op dit moment staan er meer dan 2115 surveys in de database, waarvan er meer dan 360 als user review zijn geschreven.
Ik had het verkeerde linkje gezet in mijn reply. Nu linkt hij goed. In de Beoordelingscriteria voor Productsurvey, wie helpt mee? staat o.a. bovenstaande tekst die een beetje outdated is. Productsurveys zijn productreviews geworden en user reviews bestaan niet meer apart. Die zitten toch allemaal bij elkaar als productreviews? Verder zijn het ondertussen al 4879 reviews inplaats van 2115.

Verder wordt in de rest van de tekst ook gesproken over productsurveys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjemigdepemig :+
Ik dacht dat productsurvey was behouden en alleen voor shops de surveys reviews werden :X On it... ook weer fixed.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
Ik kwam nog een referentie met link naar het PW-forum tegen naar Buyers Zone in de PW-FAQ: reviews: Tweakers.net FAQ

Op de pagina daarna kom ik het twee keer tegen, plus een emailadres buyerszone@.

[ Voor 32% gewijzigd door Megaflix op 11-01-2008 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Fixed :)
Pagina: 1