iPod als externe hard drive

Pagina: 1
Acties:
  • 913 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een iPod Touch gekocht en had hier vanalles opgezet. Gisteren wilde ik echter wat muziek van een vriend op mijn iPod zetten en ik dacht dan schakel ik gewoon de functie "enable disk use" in in iTunes maar nu kon ik die functie niet vinden. Ik dus zoeken op internet en nu vond ik dat Apple deze functie in iTunes bewust heeft uitgeschakeld bij de iPod Touch en iPhone. Ik dus zoeken naar een andere manier om mijn iPod als hard drive te zien en toen vond ik dingen als AFP en ExtremeZ-IP. Ik die programma's proberen te downloaden en te installeren maar ik kwam niet veel verder. Weet iemand hoe je dit moet doen? Of een andere manier om de beperking van Apple te omzeilen?

Alvast bedankt,
Stijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knopsje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:16
Als je muziek op je iPod wil hebben, waarom gebruik je dan niet gewoon iTunes?
Of wil je het kunnen benaderen via finder/verkenner?

Volgens de apple site kun je het volgende doen om je iPod in disk mode te krijgen:
1. Zorg dat je iPod is opgeladen
2. Zet je iPod op hold, en haal hem er daarna weer vanaf.
3. Hou de menu en select knop voor 6 seconden ingedrukt, totdat het apple logo verschijnt.
4. Als het apple logo verschijnd laat menu en select los, en druk meteen weer de select en de play/pause knop in, todat het 'disk mode' scherm verschijnt.

Dat zou moeten werken!

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03:36
Knopsje schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 19:13:
Volgens de apple site kun je het volgende doen om je iPod in disk mode te krijgen:
1. Zorg dat je iPod is opgeladen
2. Zet je iPod op hold, en haal hem er daarna weer vanaf.
3. Hou de menu en select knop voor 6 seconden ingedrukt, totdat het apple logo verschijnt.
4. Als het apple logo verschijnd laat menu en select los, en druk meteen weer de select en de play/pause knop in, todat het 'disk mode' scherm verschijnt.

Dat zou moeten werken!

Succes!
Dit werkt dus NIET, omdat apple dit bewust heeft uitgeschakeld op de Touch/Iphone.
Mischien dat je zelfs je Touch moet jailbreaken om de touch te kunnen gebruiken als harddisk.
Maar ik weet het niet zeker dus ik zou even in het Touch topic zoeken: [iPod Touch] Ervaringen & Discussie - Deel 3

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

De iPod touch ondersteunt vooralsnog geen disk mode. Dit was ook al naar voren gekomen in [iPod Touch] Ervaringen & Discussie - Deel 3 en meer topics over dit onderwerp is wat teveel van het goede :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.