Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hee de batterij ku990 is erg snel leeg iemand ideen waarom dit zo is? er is mij verteld dat hij gemakkelijk 4 a 5 dagen aan kan staan. Ik maak soms fotos en bel wel eens verder doe ik niet veel met het ding maar hij blijf maar 2 dagen aan??? apart lijkt me

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 15:46:
hee de batterij ku990 is erg snel leeg iemand ideen waarom dit zo is? er is mij verteld dat hij gemakkelijk 4 a 5 dagen aan kan staan. Ik maak soms fotos en bel wel eens verder doe ik niet veel met het ding maar hij blijf maar 2 dagen aan??? apart lijkt me
Hoi Chicken 2,
Ik zag dat je nog redelijk nieuw op GoT bent en zal je daarom even een stukje op weg helpen. Volgens mij stel je hier je vraag namelijk een beetje op een verkeerde plaats, ik denk dat je het beter in het het LG KU990 Viewty topic - Deel 2 topic kunt vragen, omdat daar allemaal andere gebruikers van de KU990 zitten ;) . Dus ik zou zeggen, probeer het daar eens te vragen! :)

Verder zijn er wat standaard dingetjes over accu's bekend. Zoals dat de optimale accu-capaciteit pas bereikt word na een aantal keer opladen en ontladen. Verder zou je kunnen kijken of je toevallig geen bluetooth oid hebt aanstaan. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door heracles op 28-12-2007 16:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik snap er niets van:P hoe je dat daar plaatst

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-11 19:29
In plaats van op "New Topic" te klikken, kies je gewoon voor "post reply".

[ Voor 5% gewijzigd door Master FX op 28-12-2007 16:39 ]

Stay safe

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

heracles schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 16:27:
[...]

Hoi Chicken 2,
Ik zag dat je nog redelijk nieuw op GoT bent en zal je daarom even een stukje op weg helpen. Volgens mij stel je hier je vraag namelijk een beetje op een verkeerde plaats, ik denk dat je het beter in het het LG KU990 Viewty topic - Deel 2 topic kunt vragen, omdat daar allemaal andere gebruikers van de KU990 zitten ;) . Dus ik zou zeggen, probeer het daar eens te vragen! :)

Verder zijn er wat standaard dingetjes over accu's bekend. Zoals dat de optimale accu-capaciteit pas bereikt word na een aantal keer opladen en ontladen. Verder zou je kunnen kijken of je toevallig geen bluetooth oid hebt aanstaan. ;)
Niets meer aan toe te voegen :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.