Misschien dat je bestelling dan een mega levertijd krijgt ofzo. Ben zelf ook aan het kijken naar de XPS 1530 omdat ik eind april mijn keuze klaar moet hebben ivm geen internet meer en geen pc meer(lang verhaal). Een T8100 zou ik er zelf ook in willen, al is het vanwege de warmte productie en het stroomverbruik. Denk niet dat hij veel betere prestaties zal leveren maar dat intereseert me ook niet echt. Reden dat ik 90% zeker voor een XPS 1530 ga of iig een notebook is omdat ik het voor onderweg (wat ik nog wel eens moet) best handig vind. En voor saaie familie dagen kun je met een 8600m GT toch nog wel een spelletje spelen.Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 12:51:
kreeg net een mailtje van dell dat de t8100 niet beschikbaar was. Ik moest dan in een tabelletje aanvinken wat ik dan wilde doen. Een ander onderdeel of de bestelling annuleren. Maar het vreemde is, is dat het nieuwe onderdeel ook gewoon die t8100 is. Ik heb daar dus gewoon een kruisje neergezet. Ben benieuwd wat ik van dell terugkrijg..
één is geen, twee is één