eVGA 8800 gt ?

Pagina: 1
Acties:
  • 315 views sinds 30-01-2008

• StormRider
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:52
ik wil morge de eVGA 8800 gt halen maar nog 1 vraag. Ik heb ervaring met asus , sapphire enne xfx enne eVGA heb ik nog nooit van gehoord. Heeft iemand er ervaring mee en weet je of het aan te raden is ? Of zeg je neem een ander merk. ?

gr,
guido

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:01
eVGA is een zeer goed merk. :)

• StormRider
Ok :) en waarom ? en met wie vergelijkbaar ?

gr,

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Gewoon bekend merk, werkt gewoon, lees er amper (geen?) klachten over :)

Kijk morgens eens, en post u bevindingen :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• StormRider
Ok zal ik maar is gaan testen dan. Dankje

gr,
guido
Snake schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 00:37:
Gewoon bekend merk, werkt gewoon, lees er amper (geen?) klachten over :)

Kijk morgens eens, en post u bevindingen :)

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:13
Ik heb zelf ook de eVGA 8800GT, werkt als een spreekwoordelijke tiet.
Doos en kaart zelf zien er ook erg goed/strak uit, niets mis mee als je het mij vraagt..

• YoghurtO_o
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-07-2024
evga is geloof ik het beste merk voor Nvidia kaarten, hun RMA policy is gewoon uitstekend, je kan je kaart gewoon overclocken, heatsink veranderen e.d. en daar doen ze helemaal niet moeilijk over.

• SymenGT
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-07 10:34
Ik heb al een tijdje ervaring met evga, eerst een 7900gt co superclock en nu een 8800gt superclock. En simpel gezegt ik zou niet anders meer willen dan evga.

Ten eerste super service. RMA gaat direct met de vestiging in Duitsland, geen ervaring mee maar een collega van mij wel en binnen korte tijd was het gepiept.

90 dagen step up, je koopt een kaart maar als snel komt er een nieuwe op de markt die net wat beter is. Tegen bijbetaling en je huidige kaart kun je die nieuweste kaart bemachtigen via het evga step up program.

Je mag de stock koeler veranderen voor een andere bijvoorbeeld een zalman koeler, zonder dat je garantie vervalt. Wel even de stock koeler bewaren voor als je later toch nog rma nodig hebt.

Ik had 60 maanden garantie op mijn 7900gt en heb nu 24 maanden garantie op mijn 8800gt.

Je ziet het, ik wil in de toekomst geen andere kaart meer dan een EVGA. Het is een TOP bedrijf op het gebied van service en betrouwbaarheid. _/-\o_

• StormRider
zo dat is erg duidelijk. V00r mijn die evga.
gr,

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:01
SymenGT schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 01:37:
Ik heb al een tijdje ervaring met evga, eerst een 7900gt co superclock en nu een 8800gt superclock. En simpel gezegt ik zou niet anders meer willen dan evga.

Ten eerste super service. RMA gaat direct met de vestiging in Duitsland, geen ervaring mee maar een collega van mij wel en binnen korte tijd was het gepiept.

90 dagen step up, je koopt een kaart maar als snel komt er een nieuwe op de markt die net wat beter is. Tegen bijbetaling en je huidige kaart kun je die nieuweste kaart bemachtigen via het evga step up program.

Je mag de stock koeler veranderen voor een andere bijvoorbeeld een zalman koeler, zonder dat je garantie vervalt. Wel even de stock koeler bewaren voor als je later toch nog rma nodig hebt.

Ik had 60 maanden garantie op mijn 7900gt en heb nu 24 maanden garantie op mijn 8800gt.

Je ziet het, ik wil in de toekomst geen andere kaart meer dan een EVGA. Het is een TOP bedrijf op het gebied van service en betrouwbaarheid. _/-\o_
Dat is inderdaag enorm goede service wat jij zegt!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.