Welke van de 2 schermen?

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Ik kan maar niet kiezen tussen deze 2 TFT's Schermen.
Kan iemand mij een tip geven welke ik zou kiezen. Iyama komt altijd heel goed uit de tests. Maar de AOC heeft een extreem hoog contrast 3000:1

AOC TFT 22 Inch

OVERVIEW:

The AOC 2216Sw offers premium picture quality for graphics-intensive applications. It comes with 3000:1 contrast ratio, which delivers exceptional image clarity, and 160-degree viewing angle to provide increased visibility from side viewpoints. It's response time is 5ms, a key feature that prevents fast moving objects from becoming blurred.

The AOC 2216Sw offer consumers brilliant large screen performance at highly competitive price.

RECOMMENDED FOR:
Architecture, Design, Corporate Environments

PRODUCT DETAILS:

Analog inputs: Video: 0.7Vp-p, RGB analogue
1680x1050 maximum resolution
Special features: DCB-Dynamic, Color Boost, Contrast Ratio 3000:1 (DCR)
300 cd/m² (typ)
Typ. Response Time (tr+tf): Typ. 5ms (tr: 2ms)

Iiyama TFT ProLite E2202WSV

Deze 22 breedbeeld LCD monitor heeft een groot beeldoppervlak met een zeer prettige resolutie van 1680x1050 pixels. De monitor is voor elk denkbare toepassing geschikt en met een reactietijd van 5 ms, een hoog contrast (1000:1) en een helderheid van 300 cd/m² zijn zelfs de meest kritische gebruikers onder de indruk. De E2202WSV heeft speakers.

Kan iemand uit ervaring tip geven welke ik moet kiezen? Prijs is bijna hetzelfde verschilt zon 15 euro tussen deze 2 dus daarvoor maakt het niet uit.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Deze vraag is hierop geen uitzondering, reviews lezen en in het echt bekijken dus :)

Dit topic is gesloten.