Toon posts:

Laptop voor wow?

Pagina: 1
Acties:
  • 220 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou weten of er goede laptops zijn om World of Warcraft mee te spelen. Als ik op alternate.nl en google kijk dan is het steeds zo, dat de laptops niet goed genoeg is om World of Warcraft mee te spelen. Maar volgens mij klopt dat niet helemaal.

De eisen die aan de laptop stel zijn:
1. Het moet World of Warcraft normaal kunnen draaien.
2. Min. 1gb ram geheugen.
3. De laptop moet min. 2 uur aan kunnen blijven.
4. Onder de 800 euro zijn (het liefst zo goedkoop mogelijk).

Ik weet niet of ik zoiets kan vragen op dit forum (ik bedoel zonder geflamed te worden, of domme opmerkingen). Ik hoop dat er iemand is die mij tips kan geven of een laptop kan aanraden. Alvast bedankt voor de moetie.

Verwijderd

Suc6 met zoeken, zo werkt het niet op GoT hoor :o

Ik ben geen helpdesk, teminste ik word niet betaald :z

ps. was dit zoon domme opmerking? :+

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2007 13:29 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De beste tip: Notebook FAQ. Zoals je in de policy en FAQ kunt zien is het de bedoeling om zelf te gaan zoeken :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-12-2025

MikeVM

- Baloo -

ik denk dat ze allemaal voldoen aan jouw eisen

@mentional: bij de moeite dat je deed om te schelden, kon je hem evengoed helpen!

[ Voor 53% gewijzigd door MikeVM op 27-12-2007 13:42 ]

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

De eisen die je stelt kan je vast allemaal vinden in de Tweakers.net Pricewatch.

Ik noem er een paar:
pricewatch: Asus Z53SC-AP132C
pricewatch: Toshiba Satellite P200-1A4
pricewatch: Toshiba Satellite A200-1G2

Succes in iedergeval met zoeken. Dit is juist een kleine greep uit een hele grote selectie.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

MikeVM schreef op donderdag 27 december 2007 @ 13:32:
ik denk dat ze allemaal voldoen aan jouw eisen

@mentional: bij de moeite dat je deed om te schelden, kon je hem evengoed helpen!
Schelden? Ik scheld tog niet :o

Maar je hebt wel een beetje gelijk, maar zie de reactie hierboven. Anyway dit is niet de bedoeling..

Verwijderd

Voor rond de 800 euro is het absoluut niet moeilijk een laptop te vinden die wow draait.
Tot een maand geleden speelde ik altijd wow op een laptop met ongeveer de volgende specs:

Intel Centrino (1.6ghz ongeveer)
2mb Cache (dit is belangrijk, neem niet lager dan 2)
1GB ram
Ati Mobility Radeon 9700 (128mb)

Daar draaide wow op met medium settings. Hij is helaas overleden, na 3 jaar oud geworden te zijn.
Zoals je ziet is een 3 jaar oude laptop zelfs nog prima voor wow, en nu zit in bijna elke laptop een duo core.

Ik ga je niet helpen met zoeken, maar wat je kan doen is met de tips die je hier krijgt een laptop uitzoeken en elk onderdeel apart op gaan zoeken. Als je denkt de 'ware' gevonden te hebben maar je twijfeld nog steeds kan je altijd hier terugkomen. Het zoekwerk moet je toch echt zelf doen :).

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Een aantal van jullie moeten weer even herinnerd worden aan Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics merk ik zo. :)

Dit topic is niet op z'n plek hier op GoT. Zoals al eerder aangemerkt kun je in CSL Beleid vinden wat ons beleid is omtrend de 'wat moet ik kopen' topics. ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.