Bikemounts.nl op maat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.
okay ik heb mijn budget wat uitgerekt. Een mogelijkheid is nog een mitsubishi carisma 1.6 ( geen electrische ramen enzo is wel klote en ook slechte stoelen mijns inziens, zit niet lekker)..
En er staat nog een Seat Cordoba 1.4 met 140.000 op de teller en hij weegt maar 950 kg! Is wel lekker voor de wegenbelasting..
Wa denken jullie?oh en die seat kost 2700 euro.. die Xantia 1000 euro en die mitsubishi 2600 euro..
Ik neig naar die Seat.. Het interieur is niet zo mooi maar je hebt stoelhoezen en dergelijke.. En er wordt gezegd dat het motortje best pittig presteert.. Ook omdat hij niet zoveel weegt.. hij's van 98..
Seat:

mitsubishi:

Met een paar nieuwe velgen kan die Seat best sportief worden dacht ik zo..
En er staat nog een Seat Cordoba 1.4 met 140.000 op de teller en hij weegt maar 950 kg! Is wel lekker voor de wegenbelasting..
Wa denken jullie?oh en die seat kost 2700 euro.. die Xantia 1000 euro en die mitsubishi 2600 euro..
Ik neig naar die Seat.. Het interieur is niet zo mooi maar je hebt stoelhoezen en dergelijke.. En er wordt gezegd dat het motortje best pittig presteert.. Ook omdat hij niet zoveel weegt.. hij's van 98..
Seat:
mitsubishi:
Met een paar nieuwe velgen kan die Seat best sportief worden dacht ik zo..
[ Voor 56% gewijzigd door Arsenius op 07-01-2008 17:39 ]
Ach heb 3 maanden garantie. Ze zouden de auto tip top in orde maken, conform het contract. De tik en het trillen is een kapotte bougie. Dit komt alleen voor als de auto lage toeren maakt en stationair draait. Verder echt wel pittig motortje als je het gaspedaal intrapt. Beetje sportwagen gevoel, ik weet niet. Vind het wel chill.
Ze zeiden ook ja is voor ons alleen maar verlies als jij terug moet komen binnen de garantieperiode voor dingetjes. Dus we zorgen dat hij tip top is voor vrijdag, APK gekeurd en alles klaar.
Dus ga ik ook mooi vanuit, anders kunnen ze fluiten naar hun centen.
Ben alvast voor leuke velgen aan het kijken hehe, ga geen bodykit doen hoor. Wees maar niet bang. Alleen andere sportieve velgen.
Zoiets
Is trouwens dezelfde Seat als die van mij, alleen met leuke velgen. en deze is rood (mijne zwart metallic) Scheelt een hoop echter die bandjes
Ze zeiden ook ja is voor ons alleen maar verlies als jij terug moet komen binnen de garantieperiode voor dingetjes. Dus we zorgen dat hij tip top is voor vrijdag, APK gekeurd en alles klaar.
Dus ga ik ook mooi vanuit, anders kunnen ze fluiten naar hun centen.
Ben alvast voor leuke velgen aan het kijken hehe, ga geen bodykit doen hoor. Wees maar niet bang. Alleen andere sportieve velgen.
Zoiets
Is trouwens dezelfde Seat als die van mij, alleen met leuke velgen. en deze is rood (mijne zwart metallic) Scheelt een hoop echter die bandjes
[ Voor 23% gewijzigd door Arsenius op 08-01-2008 19:30 ]
Pagina: 1