Toon posts:

MTP Device wilt niet installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ten eerste: merry christmas ;)

Ik heb (voor kerst dus :9 ) een samsung K5 gekregen. Als ik hem inplug in de computer komt er te staan dat er een nieuw MTP Device is gevonden: samsung YP-K5 (nieuwe hardware gevonden ballonetje

Dan komt die wizard nieuwe hardware installeren en ik klik op Automatisch Installeren. Maar hij kapt er ineens mee en er komt dit te staan:
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~skopic/melding.JPG

Ik heb alle updates geïnstalleerd, en nog steeds komt dit er te staan. Directx opnieuw installeren werkt ook niet, moederbord drivers ook niet. Ik heb alles geprobeerd maar niks werkt...

Wie weet de oplossing voor dit probleem? :'(
(ik heb btw windos xp professional edition)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je hebt voor MTP meestal wel Windows Mediaplayer 10 of zelfs 11 nodig. Heb je die WMP wel geinstalleerd, of draai je nog WMP9? (het is namelijk geen automatische update)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
yep ik heb media player 11

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Probeer WMP dan eens opnieuw te installeren. Verder zou je eens een andere pc kunnen proberen om uit te sluiten of het aan de speler ligt.

Edit: Het heet trouwens MTP :)

[ Voor 19% gewijzigd door RoD op 25-12-2007 13:15 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De foutcode suggereert een probleem met het INF-bestand. Download de driver-CD van de Samsung website, misschien dat dit helpt :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wellicht een relevant topic: [WMP11] MTP Drivers Werken nietmeer.

Staat ook een oplossing beschreven :)
Edit @gambieter: Aan de drivers van de Samsung zou het niet moeten liggen aangezien op een pc met WMP 10/11 de speler automatisch door de pc herkent zou moeten worden zonder enige vorm van drivers aan de kant van de speler zelf.

[ Voor 46% gewijzigd door RoD op 25-12-2007 13:25 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

RoD schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 13:25:
Wellicht een relevant topic: [WMP11] MTP Drivers Werken nietmeer.

Staat ook een oplossing beschreven :)
Edit @gambieter: Aan de drivers van de Samsung zou het niet moeten liggen aangezien op een pc met WMP 10/11 de speler automatisch door de pc herkent zou moeten worden zonder enige vorm van drivers aan de kant van de speler zelf.
Weet ik, maar blijkbaar mist de TS zijn computer een bestand. Dat kan opgelost worden door WMP11, maar misschien ook de driver CD. Niet geschoten ;)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reactie's het is gelukt door media player opnieuw te installeren :D

Zo nu ff muziek erop zetten ^^ gisteravond tot 3 uur snachts aan de computer gezeten om het aan de praat te krijgen :P

Thnx ;)
Pagina: 1