[WMP11] MTP Drivers Werken nietmeer.

Pagina: 1
Acties:
  • 671 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Topicstarter
Benieuwd als ik ben heb ik ooit WMP11 geinstalleerd, echter vond ik het niks en ben dan ook via Systeemherstel teruggegaan naar een punt voor de Installatie van WMP11.

Ik ben ik het bezit van een Creative Zen Xtra 30GB, en deze maakte altijd perfect verbinding met WMP10, maar sinds WMP11 erop heeft gestaan krijg ik mijn MP3speler met geen mogelijkheid gesynct, wanneer ik hem aansluit hoor je het geluidje van het connecten en disconnecten van een USB device in 1 keer, wel blijft hij in de lijst staan (Bij apparaatbeheer want verder zie ik hem nergens) maar de MP3speler schakelt niet in naar Sync-Mode.

Wanneer ik dan de Stuurprogramma's opnieuw wil installeren krijg ik na een tijdje de foutmelding "Een Service-Installatiesectie in dit INF-bestand is ongeldig" en om deze reden kan de Hardware dus niet goed worden geinstalleerd.

Op andere Systemen heb ik hier geen last van dus ik ben haast zeker dat het aan WMP11 heeft gelegen.

Edit:

Problem Solved
Zelfs met Systeem herstel verwijdert Windows XP niet alles wat WMP11 heeft geinstalleerd, dit moet je handmatig doen en op onderstaande link staat aangegeven wat je nog moet verwijderen.

http://www.microsoft.com/...reviousversionofthePlayer

[ Voor 33% gewijzigd door JunkieXP op 28-08-2006 19:40 ]

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic