Toon posts:

update pc en videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Eigenlijk naar aanleiding van de laatste games "bv Call of duty4" heb ik mijn pc van een nieuwe processor voorzien.
Onder win XP ben ik van een AMD Atlon 3500+ naar een AMD Atlon dual corre 4200+ overgestapt ( 939 soccet ) wat eigenlijk nog de enige oplossing was.
Nu heb ik eigenlijk geen resultaat gewonnen op gebied van snelheid.

Speelt mijn beeldkaart GForce 6600 250mb PCI-e Dan zoveel rol ?
Moet ik hier dan ook hoger mikken en deze vervangen om in een degelijke resolutie en met iets of wat detail te kunnen gamen?
momenteel kan ik eigenlijk niet hoger gaan dan 800x600, en dan nog niet met veel detail gamen.

O ja ik heb 2 gb aan werkgeheugen en een 19" monitor met 12ms responcetijd.

Spy Fox

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:36

M2M

medicijnman

tja, kiezen kun je zelf, maar aangezien je inmiddels bijna 3 generaties achterloopt, zijn de prestaties in huidige games natuurlijk... belabberd.

kijk eens in de pricewatch naar een leuke mid-end HD Radeon kaart, of GF 8 kaart, of een highend Radeon 19XX of GF 7XXX kaart.

en check gelijk even het voedingetopic of je voeding het nog wel aan kan.

-_-

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Natuurlijk is je proc en je videokaart van invloed op de performance van de game. Dus ja, een snellere videokaart zal je wat extra performance geven.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:28

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Verder is je topicstart wel zeer slecht verzorgd: Atlon, corre, soccet, GForce, 250mb, responcetijd - geen wonder dat je zelf niets vindt als je dit soort slordigheid als zoekterm gebruikt :X

Gebruik eens een spellchecker en controleer technische termen altijd voordat je ze gebruikt. Een mens snapt misschien wat je bedoelt, maar een zoekmachine niet, wat dus betekent dat je bij voorbaat niet kunt voldoen aan de eisen die we qua zelfwerkzaamheid stellen. Dicht wegens te slordig en dus te weinig inzet.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.