Toon posts:

Hoe installeer ik digitenne op mijn pc?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.818 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al vele forums gelezen over digitenne, maar nergens een duidelijk antwoord kunnen vinden op hoe ik stap voor stap digitenne kan installeren op mijn pc.

Wat heb ik daarvoor nodig en hoe zorg ik ervoor dat het werkt?

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

Topicstarter
Simpel, maar werkt dat ook fatsoenlijk? Ervaring mee?
En wanneer er geprobeerd wordt om via een tv kaart digitenne te ontvangen hoe werkt dat dan?

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-02 21:25

Caveman

whahoehaha

Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:01:
[...]

En wanneer er geprobeerd wordt om via een tv kaart digitenne te ontvangen hoe werkt dat dan?
Digitenne is nix anders dan DVBT (Digital Video Broadcast Terrestrial). Zo'n kastje werkt prima, als je alleen geintreseerd zou zijn in Ned. 123 dan kun je gewoon een DVBT usb stick kopen (Ned. 123 zijn "free to Air")

Met een TV kaart kun je geen digitenne ontvangen, tenzij je een hele dure hebt met DVBT/S (S = voor sateliet) en ruimte voor een decoderkaart. Want alle andere DVBT uitzendingen zijn gecodeerd.

Misschien is het volgende topic wel wat voor je: Het grote Digitenne topic deel 5

[ Voor 7% gewijzigd door Caveman op 24-12-2007 13:41 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:57
Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:01:
[...]

De Anysee is bij mijn weten de enigste waar een smartkaart van KPN in kan dus veel keus is er niet.
Een TV kaart krijg je niet werkend daar kan geen abo smartkaart in een usb stick is een optie voor de vrij te bekijken kanalen.
Info over de Anysee

Verwijderd

ik heb nu iets van drie weken de usb-reciever van KPN digitenne in gebruik. Als je tv wilt kijken op je pc is het een prima oplossing. Maar wanneer je iets meer wilt zoals ik om programma's op te nemen en branden op DVD loop je tegen allerlei problemen aan. Ik blijf aanlopen tegen de gecodeerde bestanden in TRP formaat voor de gocodeerde zenders (alles behalve ned1,2,3 en TV rijnmond voor mij). Mocht iemand een goede tip hebben? Ik houd me zeer aanbevolen

Installeren is eenvoudig. Gewoon de bijgeleverde CD rom of eventueel de finse anysee dat is een iets nieuwere versie. Ook gewoon in het nederlands.
Pagina: 1