[Nieuws] Wiimote omgetoverd tot headtracker

Pagina: 1
Acties:

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:27

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Topicstarter
De twee infrarood-ledjes van de sensorbar bevestigt hij aan een bril en de Wii remote zet hij voor zijn tv-scherm.
Deze zin is maar half waar :p Ik heb dit bewuste filmpje ook gezien (met veel interesse, probeer vandaag deze opstelling ook te maken) en hij heeft niet de infrarood-ledjes (er zijn er 10 trouwens, 5 aan elke kant van de sensorbar) van de sensorbar aan een bril bevestigd, hij heeft bij zijn 'local hardwarestore' een veiligheidsbril gehaald, met daarin een rood ledje aan elke kant. De sensorbar is dus niet gesloopt :p

Verwijderd

-snip-

[ Voor 120% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2009 15:28 ]

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:23
Klopt, in die bril zitten standaard geen IR-leds. Die heeft hij er zelf naderhand ingemod.

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:27

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Topicstarter
Oh, dan heb ik het verkeerd gezien. Ik was onder de indruk dat hij de rode lampjes gebruikte, want dat moet tenslotte ook werken. Excuus!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

nee rode lampjes werken niet ....... je moet infrarode lampjes hebben

Daarbij komt ook nog eens dat de camera meer ziet dan een oog
een infrarood ledje zie je namelijk gewoon oplichten door een camera, meestal zit dat er blauwig :? uit

[ Voor 55% gewijzigd door Fish op 24-12-2007 23:05 ]

Iperf

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
fish schreef op maandag 24 december 2007 @ 23:04:
nee rode lampjes werken niet ....... je moet infrarode lampjes hebben

Daarbij komt ook nog eens dat de camera meer ziet dan een oog
een infrarood ledje zie je namelijk gewoon oplichten door een camera, meestal zit dat er blauwig :? uit
Mijn eigen webcam ziet IR licht als wit, in het betreffende Youtube filmpje zie je hem rood oplichten. Het zal blijkbaar verschillen per camera.

🌞🍃

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Jongens dit is niks nieuws ofzo : http://www.free-track.net/english/ Heb ik thuis draaien :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:30

MsG

Forumzwerver

Ik werd ook enthousiast van al deze tweaks met de Wiimote, ik ben van plan om binnenkort eens zo'n Wii mote te halen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
nero355 schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 01:35:
Jongens dit is niks nieuws ofzo : http://www.free-track.net/english/ Heb ik thuis draaien :)
Dat werkt volgens mij niet voor de Wii als ik het zo snel zie, dus dan is het wel nieuwswaardig lijkt me.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Harm schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 10:04:
Dat werkt volgens mij niet voor de Wii als ik het zo snel zie, dus dan is het wel nieuwswaardig lijkt me.
Nee zo moet je het niet zien. Het is wel nieuws en ik heb er ook niks tegen ofzo alleen is het vrijwel hetzelfde principe waarop het werkt dus het is niet een super mega nieuwe ontdekking of iets in die richting. Meer bestaande technieken op een nieuw platform ofzoiets :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Pagina: 1