Deze zin is maar half waarDe twee infrarood-ledjes van de sensorbar bevestigt hij aan een bril en de Wii remote zet hij voor zijn tv-scherm.
Klopt, in die bril zitten standaard geen IR-leds. Die heeft hij er zelf naderhand ingemod.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Oh, dan heb ik het verkeerd gezien. Ik was onder de indruk dat hij de rode lampjes gebruikte, want dat moet tenslotte ook werken. Excuus!
Mijn eigen webcam ziet IR licht als wit, in het betreffende Youtube filmpje zie je hem rood oplichten. Het zal blijkbaar verschillen per camera.fish schreef op maandag 24 december 2007 @ 23:04:
nee rode lampjes werken niet ....... je moet infrarode lampjes hebben
Daarbij komt ook nog eens dat de camera meer ziet dan een oog
een infrarood ledje zie je namelijk gewoon oplichten door een camera, meestal zit dat er blauwiguit
🌞🍃
Jongens dit is niks nieuws ofzo : http://www.free-track.net/english/ Heb ik thuis draaien
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik werd ook enthousiast van al deze tweaks met de Wiimote, ik ben van plan om binnenkort eens zo'n Wii mote te halen.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Dat werkt volgens mij niet voor de Wii als ik het zo snel zie, dus dan is het wel nieuwswaardig lijkt me.nero355 schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 01:35:
Jongens dit is niks nieuws ofzo : http://www.free-track.net/english/ Heb ik thuis draaien
Nee zo moet je het niet zien. Het is wel nieuws en ik heb er ook niks tegen ofzo alleen is het vrijwel hetzelfde principe waarop het werkt dus het is niet een super mega nieuwe ontdekking of iets in die richting. Meer bestaande technieken op een nieuw platform ofzoietsHarm schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 10:04:
Dat werkt volgens mij niet voor de Wii als ik het zo snel zie, dus dan is het wel nieuwswaardig lijkt me.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Pagina: 1