Toon posts:

Foto's per ongeluk verwijderd via MCE Extender (XBox)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn XBox 360 hangt aan mijn mediacenter. Nu heb ik iets enorms stoms gedaan: ik heb per ongeluk mijn foto's gedelete, toen ik een folder wilde verwijderen uit de interface. Hiervoor had ik dus via het Add/Remove folders de map weg moeten halen, maar ik heb per ongeluk 'delete' gedrukt.

Met andere woorden, al mijn foto's zijn nu weg! Ze zitten niet meer in de prullenbak ook.

Heeft iemand een idee hoe ik die foto's terug kan halen? Op dit moment probeer ik het via datarecovery programma's, maar het wil nog niet echt? Zijn er mogelijkheden via Windows / MediaCenter / goede recovery tools?

Dank voor je tips!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-02 18:32

voodooless

Sound is no voodoo!

Hang de disk aan de PC en probeer een willekeurig file recovery programma geschikt voor het gebruike filesysteem.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Kijk even in de OM FAQ / Beleid om verschillende datarecoverytools te vinden.

"Wil niet echt" is natuurlijk vrij vaag ;) Wat doet het niet?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Nou, eigenlijk ben je al verkeerd bezig. Media recovery tools mag je niet op je hdd van je mediacenter installeren, omdat het risico bestaat dat hij het dan installeerd in het geheugen op de plaats waar eerst de foto's stonden, zodat die helemaal niet meer te redden zijn.

Verder is het meestal lastig om ze nog te recoveren. Er zijn wel wat goede programma's , maar meestal niet gratis.

Verwijderd

Topicstarter
CodeCaster schreef op zondag 23 december 2007 @ 17:26:

"Wil niet echt" is natuurlijk vrij vaag ;) Wat doet het niet?
--> het is niet echt praktisch. Ik kan alleen hele hdd checken, hetgeen 100.000+ "foto's" oplevert. In werkelijkheid is dit elk plaatje dat ooit mijn 500GB schijf heeft gestaan...is een gigantische klus om daar mijn paar honderd foto's uit te vissen :)

Ik kan me niet voorstellen dat Mediacenter niet zelf zoiets aanbiedt, eventueel via een microsoft plugin, maar toch kan ik niets vinden...als iemand toch wat kent, hou ik me aanbevolen!