There is no replacement for displacement!
dus als je in de buurt van amersfoort woont
toch maar naar de ijzerwarenhandel idd
Ik ga vanmiddag wel ff naar de gereedschaps/ijzerboer toe.
Ze bestaan in ieder geval wel. Mijn Antec P182 kast gebruikt ze ook, om de schijven door een rubbertje heen vast te schroeven.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Helaas hebben HDD's geen metrische schroefdraad, dat werkt dus niet als je je hdd schroefgaten heel wil houdenDukeBox schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 12:39:
Anders gewoon een M4 boutje ? die zijn er bij de gemiddelde bouwmarkt echt wel tot een CM of 6
Casemod: Cubeleon
/edit
En ik heb geen zin om ze bij Fabory te bestellen, heb ze vandaag nodig als et even kan
[ Voor 18% gewijzigd door _eXistenZ_ op 22-12-2007 14:34 ]
Hoe vaak verkoop je nou een HDXander schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 15:16:
Schroefgaten tappen in je HDD's zou ik persoonlijk toch niet aan gaan beginnen. HDD's een keer verkopen wordt er een stuk lastiger mee.Maarja, eigen keus.
Dat niet alleen, metaalbewerking/splintertjes met gevoelige printplaatjes is vrij riskant.Xander schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 15:16:
Schroefgaten tappen in je HDD's zou ik persoonlijk toch niet aan gaan beginnen. HDD's een keer verkopen wordt er een stuk lastiger mee.Maarja, eigen keus.
Kan je ze niet op ebay.com vinden? Of ebay.co.uk, geloof dat ze in Engeland ook nog wel zotte schroefdraad hebben. Het zal ongetwijfeld bestaan op aarde!
*edit* Ik kan me voorstellen dat je garantie ook voorbij is als je de schroefgaten hebt aangepast...
[ Voor 9% gewijzigd door RemcoDelft op 22-12-2007 16:32 ]
Ik? Vaak genoeg.
De TS misschien niet. Daarom zeg ik ook dat hij zelf een afweging moet maken...
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
DukeBox schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 12:39:
Anders gewoon een M4 boutje ? en dan nieuwe schroefdraad tappen ? Die zijn er bij de gemiddelde bouwmarkt echt wel tot een CM of 6
Verwijderd