Toon posts:

[VISTA]Alles wat met Configuratiescherm werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 953 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik starte vanmorgen mijn pc'tje op.
Ik wou eventjes wat programma's verwijderen dus ik starte het Configuratiescherm op.
Maar er gebeurde niet's,mijn muis die kreeg heel eventjes een zandloper,maar die gaat dan snel weg.
Alles wat met het Configuratiescherm temaken heeft werkt niet, (daarbij moet je aan denken: Windows update,Windows firewall,mijn vensters waren normaal zwart,nu zijn ze weer licht blauw.
Ik weet echt niet hoe dit komt,want gisteravond had ik nergens problemen mee.

Kan iemand mij mischien helpen?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Spyware? Hoe is het in Veilige Modus?

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-02 10:46
Welk OS vooral? Je mag je openingspost best wel wat duideljker maken want zo kan niemand er wat mee natuurlijk.

/edit

Ja staat vista in, 32 of 64 bit / home/pro/weet ik wat voor versie? Updates gedraait?

[ Voor 30% gewijzigd door _eXistenZ_ op 22-12-2007 12:53 ]

There is no replacement for displacement!

Verwijderd

Topicstarter
Lol,jij moet gewoon even goed lezen,want ik heb in mijn TOpic titel toch VISTA
neergezet.

En ik heb voor virusen etc gescand met kaspersky maar ik heb geen virusen of andere troep.

/EDIT

Ik heb Windows Vista Homepremium 32 Bits

Alleen ik denk dat dat er bar weinig meetemaken heeft.
En nee ik heb geen update gedaan.. (naar mij weten,maar het zou zomaar kunnen van wel want dat doet ie bij mij automatisch,maar als ik op afsluiten druk,dan doe ik het beeldscherm meteen uit)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2007 13:03 ]

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik denk toch echt dat het goed spyware kan zijn. Een anti-virus scanner doet daar niets tot weinig mee, probeer eens één van de bekende anti-spyware pakketjes uit.

Verwijderd

Topicstarter
Dus ik moet een heel nieuw anti spyware pakket gaan kopen,alleen maar voor zoon rot spywartje:S

Edit ik heb Windows Firewall,alleen ik kan nergens vinden om te scannen ofiets dergelijks,ik kan alleen maar dit krijgen:

Windows firewall met geadvanceerde instellingen

Maar de gewoone firewall kan ik nergens vinden

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2007 13:22 ]

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 13:19:
Dus ik moet een heel nieuw anti spyware pakket gaan kopen,alleen maar voor zoon rot spywartje:S
ooit gehoord van trial-versies?

Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 13:19:

Edit ik heb Windows Firewall,alleen ik kan nergens vinden om te scannen ofiets dergelijks,ik kan alleen maar dit krijgen:

Windows firewall met geadvanceerde instellingen

Maar de gewoone firewall kan ik nergens vinden
Windows Firewall is géén anti-spyware pakket hoor? Zoek eens met Google op ad-aware, en download de gratis versie ervan. Voor jou is wellicht Hitman Pro 2 beter.

Verwijderd

Topicstarter
Nee,dat hoeft volgens mijn vader niet,volgens mijn vader hoef je geen spyware pakket te hebben,als je wat poorten hebt uitstaan ofzo,,mijn vader is bussines consultent dus.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 13:28:
Nee,dat hoeft volgens mijn vader niet,volgens mijn vader hoef je geen spyware pakket te hebben,als je wat poorten hebt uitstaan ofzo,,mijn vader is bussines consultent dus.
Ok, dan ga ik hier niet meer reageren. 8)7

:O

Verwijderd

Topicstarter
Neej:P,ik ben het ff aan het downloaden,dat Ad-Aware ofzo,kijken of het helpt,

maar ik melde het alleen maar:P,,ik bedoelde er niet's mee.

• Bluedevil
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-02 17:50
ik zou gewoon proberen wat de mensen van hier aanraden en gewoon hitman pro 2 installeren spyware komt altijd wel binnen.maar als je vader het zo goed weet kan hij het toch ook wel oplossen en hoef jij hiervoor geen topic voor te opene op got |:(

Verwijderd

Topicstarter
hallo,ik ga geen Hitman Pro kopen!!

• Bluedevil
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-02 17:50
Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 13:39:
hallo,ik ga geen Hitman Pro kopen!!
heb je al eens gekeken op www.hitmanpro.nl is gewoon gratis ik gebruik hem zelf ook en is een echte aanradar.zou niet de eerste keer zijn dat spyware rare dingen doet met een windows

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Ad-Aware gedownload,maar hij vraag om een serial code:S

Verwijderd

Topicstarter
psycomania schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 13:41:
[...]

heb je al eens gekeken op www.hitmanpro.nl is gewoon gratis ik gebruik hem zelf ook en is een echte aanradar.zou niet de eerste keer zijn dat spyware rare dingen doet met een windows
Omdat hij al 1,5 jaar dood is..

• Rigi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11-2018
Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 13:49:
[...]

Omdat hij al 1,5 jaar dood is..
Gelukkig heb ik dan een hele goede provider die sites zelfs na 1.5 jaar nog kan doorgeven naar mij... ALS je geklikt hebt is er toch echt iets meer aan de hand (gebruik dan je vaders PC eens om bv hitman te downloaden)

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-02 22:56
Hier dan een eenvoudig stappenplan voor een eenvoudige tweaker:

1. Gooi Ad-Aware eraf.
2. Download Hitman Pro en installeer.
3. Herstart je PC, en start op in Veilige Modus door op F8 te drukken.
4. Laat Hitman Pro een scan doen en plaats de log hier.
5. Maak ook een HijackThis logje ( kijk in FAQ )

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dan vraag je verder maar aan je vader of hij het eens is met de gegeven tips.

Als mensen je hier vragen stellen over versies betekent dat meestal dat je in je startpost al het een en ander bent vergeten.
Daar hoef je niet voor uit je slof voor te schieten, jij bent degene die hier om hulp komt.

Lees de Windows Clients - Policy nog even na en houd eens rekening met Het algemeen beleid.

Binnen een uur je vraag omhoog trappen met een
?
als enige toevoeging is al helemaal niet wat we hier graag willen zien (die heb ik dus ook gelijk getrashed).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn hele computer gescand met Hitman Pro 2..In veilige modus.ALleen het probleem heerst nogsteeds...

In Veilige modus doet de configuratiescherm het wel,alleen WIndows Update doet het dan niet..

• t0byman
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10-2025
dit klinkt alsof je geen administrator bent maar een soort van gastaccount of die ander hebt, gewoon een gebruiker ofzo, je moet maar checken

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben gewoon Administrator...

Ik heb wel wat dingentjes gevonden (dat het iets met de software indentificatie temaken heeft,alleen dat programma staat gewoon aan)

HOpelijk kan iemand me wel helpen:)!

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2007 11:07 ]

Pagina: 1