Toon posts:

[Vista] "windows media center" + "tuner not found"

Pagina: 1
Acties:
  • 684 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Gloednieuwe PC. Windows Vista Ultimate. Alles legaal. Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz. Rating 5,0 op de Windows Experience Index. Hartstikke goed.
TV tuner van de PCTV Tuner Kit van Pinnacle. Lijkt allemaal goed te draaien, geen fouten.

Maar wat zegt het Media Center na heel lang draaien: "tuner not found".

Deze fout komt in allerlei forums veel voor bij oudere versies van windows.

Wie weet wat er in mijn geval - met al dat moderne, legale spul - aan de hand kan zijn?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Geen idee, want je vertelt er niet bij wat je zelf allemaal hebt uitgezocht :)
In de Windows Clients - Policy en de Algemene ForumFAQ staan een aantal zaken die we graag in een topicstart terug zien komen.

Als je dat stappenplan volgt kom je vaak al iets tegen wat je verder kan helpen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
OK, sorry ik dacht dat ik hier geholpen kon worden. Er bestaan mensen die suggesties doen, probeer dit of dat, ik heb namelijk geen idee wat ik zou kunnen doen.
Volgende keer beter.

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-02 14:07

Liberteh

All your base belong to me

alt-92 schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 17:05:
Geen idee, want je vertelt er niet bij wat je zelf allemaal hebt uitgezocht :)
In de Windows Clients - Policy en de Algemene ForumFAQ staan een aantal zaken die we graag in een topicstart terug zien komen.

Als je dat stappenplan volgt kom je vaak al iets tegen wat je verder kan helpen.
Ik moet wel zeggen dat hij wel aangeeft dat google niks tevoorschijn tovert ivm met "forums geven geen gerelateerde antwoorden."-uitspraak.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Verwijderd

Topicstarter
:) Probleem is opgelost: ik heb de extra's van Vista "Windows Ultimate Extras" uitgeschakeld in "Control Panel\Programs and Features\Turn Windows features on or off".

Wat dit er mee te maken heeft weet ik nog niet en wat ik nu mis ook nog niet. Maar de tuner doet het nu.
Deze kan dus naar de FAQ's