Toon posts:

i-tunes

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

ik heb een laptop met vista home premium op.
het is een packard bell agm00
als ik itunes wil openen dan komt er op itunes werkt niet meer
en dan zoek windows naar een oplossing en vind er een en die is 'de laatste versie van itunes downloaden maar ik heb nu al versie 7.5 (de laatste nieuwe)
ik heb al geprobeerd een vorige versie er op te instaleren maar helpte niet
ik heb het al meermaals verwijderd en opnieuw geinstaleerd maar het help allemaal niet

weten jullie raad ??

thomas

Verwijderd

Heb je 32bit of 64bit Vista?

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-10 17:41

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Allereerst: Welkom op GoT! :)

Wat is precies de inhoud van de foutmelding? Plaats eventueel een screenshotje. Ik moet eerlijk bekennen dat ik met je verhaal niet zoveel kan namelijk.

Lees overigens ook even de FAQ voor uitleg over het reilen en zeilen van GoT :) Succes!

Launching containers into space

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-09 11:08
ik ken het probleem, van de week nog gehad en opgelost (32bitVista), bij mij werkte een systeemherstel naar een paar dagen terug :) , toen een nieuwe itunes install en alles werkte weer naar behoren ;) .

hoop dat het ook voor jou werkt, succes!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:58
The_Q, welkom op GoT :w

Op GoT stellen we zekere eisen aan de topicstart: Policy Apple Talk (update 2 oktober 2007) en het Algemeen Beleid. Een onderdeel daarvan is gebruik van interpunctie. Je verhaal is in de huidige vorm bijna onleesbaar. Verder is een beschrijvende topic titel, die je probleem omschrijft, ook handig. Tot slot, hoef je ook niet de groeten te doen (Het algemeen beleid #groeten).

Je mag een nieuw topic openen, maar houd dan wel bovenstaande punten in acht :).

Edit: ik had ook de post van Whieee kunnen gebruiken :P.

[ Voor 4% gewijzigd door Hoedje op 20-12-2007 22:31 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Dit topic is gesloten.